نتایج نظرسنجی هفتگی: Asus ROG Phone 8/8 Pro جلب توجه می کند، اما می تواند با کاهش قیمت انجام شود

نتایج نظرسنجی هفتگی: Asus ROG Phone 8/8 Pro جلب توجه می کند، اما می تواند با کاهش قیمت انجام شود

آ،ین صفحه بررسی Asus ROG P،ne 8/8 Pro با این جمله آغاز می‌شود: ROG P،ne دستگاه ارز، نیست. و ما تنها ،، نیستیم که چنین احساسی داریم، در واقع، این احساس رایج در نظرسنجی هفته گذشته بود.

بررسی ما با یک نکته مثبت به پایان رسید و متوجه شدیم که ایسوس در تلاش خود موفق شد تا مدل های ROG P،ne 8 را برای مصرف کنندگان اصلی جذاب تر کند. بسیاری هنوز آن را به ،وان یک گوشی گیمینگ می بینند و علاقه ای به آن ندارند، اما شاید در مورد آن تجدید نظر کنند.

نتایج نظرسنجی هفتگی: Asus ROG P،ne 8/8 Pro جلب توجه می کند، اما می تواند با کاهش قیمت انجام شود

در مورد سایرین، موضوعی که در نظرات به شدت مورد بحث قرار گرفت، تغییر به دوربین پانچ سوراخ بود. تلفن‌های ROG از آ،ین گوشی‌هایی بودند که دوربین سلفی را در قاب بالایی تعبیه ،د – اما این باعث ضخیم شدن قاب شد. ROG P،ne 8 به قیمت یک لکه کوچک روی صفحه نمایش و کاهش رتبه به بلند،ا، حاشیه بالایی را نازک کرد (دیگر جایی برای بلند،ای جلویی وجود ندارد).

خط تلفن ایسوس در وضعیت عجیبی قرار دارد. خط Zenfone قرار است عرضه اصلی باشد، اما چند نسل اخیر بر روی پرچمداران کوچک تمرکز کرده اند. اکنون خط ROG مبتنی بر بازی در تلاش است تا به جریان اصلی نیز نفوذ کند، این بار به ،وان یک گوشی (بسیار) بزرگتر.

باید دید که آیا این تغییر استراتژی برای ایسوس نتیجه خواهد داد یا خیر، در حال حاضر تنها چیزی که می تو،م بگوییم این است که کاهش قیمت معجزه ای برای محبوبیت ROG P،ne 8 ایجاد می کند.

منبع: https://www.gsmarena.com/weekly_poll_results_asus_rog_p،ne_8_8_pro_attract_attention_but_could_do_with_a_price_cut-news-61260.php