بهترین لپ تاپ های گیمینگ 40 تا 50 میلیون تومان ایزی بست | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 40 تا 50 میلیون تومان ایزی بست | behtarin-laptop لنوو مدل IdeaPad 1-11ADA05 که بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان با نمایشگر 11 اینچی است، از پلاستیک ABS تولید شده و وزن آن به 1.2 کیلوگرم می‌رسد. این لپ‌تاپ 64 بیتی، 6 هسته دارد که شامل 2 هسته حقیقی و 4 هسته مجازی می‌شوند. علاوه‌براین موارد، لپ‌تاپ لنووIdeaPad 1-11ADA05 دارای یک باتری 35 واتی از جنس لیتیوم پلیمری است که اگر فول‌شارژ باشد، می‌توانید تا 7.3 ساعت به‌صورت مداوم از آن استفاده کنید. این ویژگی در بازه قیمتی 10 میلیون تومانی، یکی از مزیت‌های مهم محسوب می‌شود. همچنین دارای 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD است که شما را خرید از هارد اکسترنال مستغنی می‌سازد و پاسخگوی نیازتان خواهد بود.

یه صفحه‌کلید مناسب با طراحی ارگونومیک و یه تاچ‌پد بزرگ با پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی داره. این مدل از درگاه‌های ورودی USB، وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کنه و بهتون اجازه میده که سایر لوازم جانبی رو خیلی راحت بهش وصل کنید. لنوو از یه نمایشگر 15.6 اینچی TFT استفاده کرده که کیفیت فول‌اچ‌دی رو با وضوح بالا و دقت رنگ خیلی خوبی نمایش میده. صفحه‌نمایش برای فیلم دیدن خیلی عالیه و میتونید فیلم‌های مورد علاقتون رو با لذت نگاه کنید. این لپ تاپ از پردازنده سلرون N4020 با فرکانس 1.1 تا 2.8 گیگاهرتز استفاده می‌کند که تفاوت آنچنانی با دیگر اعضای لیست لپ تاپ تا 10 میلیون ندارد. پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع داخلی بوده و UHD Graphics نام دارد.

  • معمولاً یک لپ تاپ 10 میلیونی برای امور ساده مانند پژوهش، وب گردی و کار با نرم‌افزار آفیس مناسب است.
  • اما همین پردازنده متوسط میتونه بازی‌های زیادی رو بدون مشکل اجرا کنه که برای رنج قیمت 10 میلیون، واقعا عالیه.
  • در دنیایی که آموزش آنلاین در حال گسترش است و کسب و کارها به فضای دیجیتال وابسته شده‌اند.
  • با پرداخت مبلغی بیشتر از ۴۰ میلیون تومان می‌توان صاحب «مک‌بوک ایر M1» شد که برای کاربری‌های روزمره، بهترین گزینه‌ی موجود است.
مدل IdeaPad 3 QE لپ تاپی جمع‌وجور است که از یک نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن HD بهره می‌برد و به عنوان محصولی بسیار مطلوب برای دانش آموزان و حتی بهترین لپ تاپ برای دانشجویان شناخته می‌شود. این محصول اقتصادی همچنین از 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD بهره‌مند است و از این رو می‌تواند نیازهای روزمره‌ی کاربر مثل وب‌گردی و تماشای فیلم را برطرف کند. البته در نظر داشته باشید اگر لازم باشد فضای ذخیره‌سازی سیستم خود را افزایش دهید، شما به راحتی می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بیشتر یک SSD بهتر برای این محصول خریداری کنید. در نقطه مقابل این گزینه، لوح‌های هوشمند یا همان تبلت‌ها هستند که قابلیت حمل بسیار بهتری دارند، اما شاید از نظر سخت افزاری مقداری ضعیف‌تر از بهترین لپ تاپ ها باشند. یک تبلت می‌تواند نیازهای محاسباتی اولیه بسیاری از افراد را حتی بهتر از یک لپ‌تاپ برآورده کند.

لپ تاپ HP Omen 16 – C0002DX-A

خرید بهترین لپ تاپ زیر 10 میلیون تومان با توجه به اوضاع اقتصادی، شاید آنقدر ها هم خرید خیلی خوبی نباشد. زیرا تا 2 یا 3 سال پیش با 10 میلیون تومان لپ تاپ هایی را میتوانستیم بخریم که همین الان ارزششان بالای 40 میلیون تومان است. اما با این حال که داشتن لپ تاپ هم به یک امر ضروری تبدیل شده، باید با توجه به نیاز های حداقلی دست به خرید بزنیم.

تا 25 میلیون تومان: