بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون شهریور ۱۴۰۱ در بازار ایران بلاگ سایمان دیجیتال

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون شهریور ۱۴۰۱ در بازار ایران بلاگ سایمان دیجیتال

سامسونگ این موضوع را می‌داند و به همین دلیل نمایشگر خود را به تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل در هر اینچ مجهز کرد. بدین ترتیب سامسونگ در بخش صفحه نمایش سنگ تمام گذاشت و توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. غول فناوری کره جنوبی روشنایی حداکثری میان‌رده خود را تا ۸۰۰ نیت افزایش داد و این موضوع باعث می‌شود افراد هنگام استفاده از این گوشی در زیر نور مستقیم خورشید دچار مشکل نشوند.

ردمی نوت ۵ ای با توجه به برچسب قیمتش، گوشی قابل قبولی در بخش نمایشگر است؛ با صرف‌ نظر کردن از رزولوشن اچ‌دی و شارپ نبودن تصاویر، ردمی نوت ۵ ای در بحث روشنایی و ارائه رنگ مشکی رضایت‌بخش عمل می‌کند. طی چند سال گذشته، به وضوح شاهد بهبود کیفیت گوشی‌های ارزان‌قیمت بوده‌ایم. شرکت‌های مشهوری مانند شیائومی و هواویدر ابتدا فعالیت خود را با تمرکز بر این دسته از گوشی‌ها آغاز کرده‌اند که اخیرا شرکت‌هایی مانند Realme و نوکیا هم وارد این عرصه شده‌اند تا بتوانند بخشی از این بازار را از آن خود کنند. متأسفانه در بازار ایران برندهایی مانند اوپو و Realme تقریبا هیچ حضوری ندارند و برای فهرست بهترین گوشی های اقتصادی ۲۰۱۹ وضعیت بازار ایران و البته حداکثر قیمت ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. در اقدامی عجیب این شرکت گوشی هوشمند خود را تنها با یک گزینه برای انتخاب حافظه به بازار عرضه کرد.

این سنسور نیز قادر است تا با کیفیت مناسبی تصاویر مختلفی را به ثبت برساند و همچنین با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. ناگفته نماند این دوربین نیز از فناوری HDR بهره می‌برد و در بازار میان‌رده‌ها دستگاهی با چنین دوربینی می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند. همانند دیگر گوشی‌های سری گلکسی این دستگاه نیز از تراشه ساخته شده توسط شرکت کوالکام یعنی Snaodragon بهره می‌برد. سامسونگ این گوشی هوشمند را به تراشه Snapdragon 750 مجهز کرد و این پردازنده یک تراشه ۸ نانومتری محسوب می‌شود.

راهنمای خرید گوشی تا ۳ میلیون

این تراشه از ابعادی برابر 5 نانومتر برخوردار است و از شبکه ارتباطی 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این پردازنده با پردازنده گرافیکی Mali-G78 همراه است و به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید برای فعالیت‌های حرفه‌ای و بهره‌مندی از قابلیت‌هایی سنگین نهایت استفاذده را ببرید. ا زدیگر امکانات این پردازنده می‌توان به ارائه ظرفیت‌های حافظه 128، 256 و 512 گیگابایتی اشاره کرد که با توجه به نیاز خود می‌توانید انتخابی اگاهانه داشته باشید. وای ۷ پرایم هواوی با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۰، گاهی با لگ در اجرای اپلیکیشن‌ها روبه‌رو می‌شود. وضعیت واحد گرافیکی این تراشه نسبت به پردازنده‌ی مرکزی در بنچمارک‌ها بهتر است. استفاده از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم در وای ۷ پرایم ۲۰۱۸ خیال کاربر را از مالتی‌تسکینگ راحت می‌کند.

کمپانی سامسونگ هم همواره سعی کرده تا رنج های قیمتی مختلفی را پوشش دهد تا کاربران مختلف بتوانند گزینه مناسب خود را به راحتی انتخاب کنند. گوشی موبایل Samsung Galaxy A01 Core یک گوشی اقتصادی از این برند است که به دلیل بروز بودن می توان لقب بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان را به آن اختصاص داد. این گوشی 5.3 اینچی تنها 150 گرم وزن دارد و در دسته گوشی های سبک قرار می گیرد. بدنه پشتی و فریم آن از پلاستیک ساخته شده و می توانید آن را در رنگ های مشکی، آبی و قرمز بیابید. با این حال، OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) این گوشی هوشمند روی ویدیو به خوبی کار نمی‌کند و حتی مانند دوربین گوشی‌های دیگر بدون OIS کار می‌کند.

بهترین گوشی دنیا؛ برترین گوشی پرچمدار جهان کدام است؟

نمایشگری کم‌نظیر در کنار دوربین، باتری فوق‌العاده و یک تراشه اختصاصی ۴ نانومتری، این مدل را به یکی از بهترین گوشی ها در این رنج قیمتی تبدیل کرده و قطعاً یک گزینه ایده‌آل در لیست راهنمای خرید گوشی روی به حساب می‌آید. برای ثبت لحظات خاص می‌توانید روی این میان‌رده نیز حساب ویژه‌ای باز کنید، چرا که با دوربین چهارگانه و لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بکار رفته در این مدل، می‌توان عکس‌های فوق‌العاده‌ای را ثبت کرد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی، تکمیل کننده مشخصات این مدل است. همان‌طور که گفتیم این مدل در حال حاضر بهترین گوشی برای خرید از سری A است و در لیست راهنمای خرید گوشی جایگاه ویژه‌ای دارد.

  • موفقیت گوشی‌های سری J سامسونگ در بازارهای جهانی بر کسی پوشیده نیست؛ به‌طوری که چشم این غول کره‌ای برای تسلط بر بازار گوشی‌های اقتصادی به این سری است.
  • البته قلم هوشمند و بسیار کاربردی S Pen هم برای بهترین گوشی جهان در نظر گرفته شده و نیازی نیست همانند نسل قبلی آن را به‌عنوان یک وسیله جانبی خریداری کنید.
  • نسخه‌ی 4G «ردمی نوت 11 پرو» علاوه‌بر نام، در اکثر ویژگی‌ها و امکانات با نسخه‌ی گلوبال ردمی نوت 11 شیائومی برابری می‌کند.
  • وجود شیشه و فلز در پنل پشتی و بدنه دستگاه باعث افزایش کیفیت ساخت شده و همچنین کم‌تر به قطعات داخلی دستگاه آسیب وارد خواهد شد.