“تاثیر کامل تخریب میوه ها”: چگونه Halfbrick Super Fruit Ninja را در Apple Vision Pro کشت – کشف

Sensei stands behind a series of fruit cannons in an open room in Super Fruit Ninja.

سنسی پشت مجموعه ای از توپ های میوه ای در یک اتاق باز در Super Fruit Ninja ایستاده است.

نینجا میوه ای سابقه درخش، دارد که به بیش از یک دهه قبل می رسد، اما سامانتا ترنر، برنامه نویس اصلی گیم پلی بازی در استودیوی Halfbrick این بازی، می گوید نسخه اپل ویژن پرو – سوپر میوه نینجا در Apple Arcade – واقعاً موز است. “وقتی برای اولین بار منتشر شد، نینجا میوه ای او خاطرنشان می‌کند که به نوعی جان تازه‌ای به صفحه لمسی بخشید، و من فکر می‌کنم که ما این پتانسیل را داریم که کاری بسیار ویژه در اینجا انجام دهیم.

اگر بازیکنان می توانستند آب یک پرتقال را بیرون بیاورند چه می شد؟ چه می شد اگر آنها می توانستند یک هندوانه را پاره کنند و میز و دیوارها را با آبمیوه بپوشانند؟

سامانتا ترنر، برنامه نویس اصلی گیم پلی در Halfbrick Studios

ترنر می دانست. او روی آن کار کرده است نینجا میوه ای فرنچایز برای نزدیک به یک دهه، که او را به ویژه برای کمک به رشد بازی در یک پلتفرم جدید من، می کند. او می‌گوید: «ما باید درک می‌کردیم که چگونه این رابط‌های کاربری سنتی دو بعدی را به فضای سه بعدی بیاوریم. ما پر از ایده بودیم: اگر بازیکنان بتوانند آب یک پرتقال را بیرون بیاورند چه می‌شد؟ اگر می توانستند هندوانه ای را پاره کنند و میز و دیوارها را با آبمیوه بپوشانند چه می شود؟ او می خندد، روی یک رول. ما واقعاً با محیط زیست بازی می‌کردیم.»

اما آنها همچنین نیاز داشتند که مردم را وارد آن محیط کنند. او با اشاره به صفحه اصلی قدیمی که با آن آشنا می شود، می گوید: «اینجاست که ما به منوی پرواز رسیدیم. نینجا میوه ای طرفداران، به جز نحوه معلق شدن آن در فضا. ترنر توضیح می‌دهد: «ما راهی دوستانه و خوش‌آمد می‌خواستیم تا مردم را وارد فضای غوطه‌ور کنیم». «قبل از اینکه وارد منو شویم، کارهایی مانند تولید متن سه بعدی برای قرار دادن اشیاء مجازی انجام می‌دادیم. اما این آزادی خلاقانه ای را که برای تعیین موضوع دنیای خود لازم داشتیم به ما نداد.»

بازوی یک بازیکن از میان یک سری هندوانه های شناور در یک اتاق نشیمن تکه می کند.  در پس‌زمینه، یک تابلوی امتیاز در مقابل یک شومینه معلق است.

آن موضوع: شهروندان خوب Fruitasia دریچه ای به دنیای ما کشف کرده اند – پورتالی که به طور جادویی در اتاق تحقق می یابد. ترنر می‌گوید: «سنسی مستقیماً از درگاه عبور می‌کند، و شما می‌تو،د به دنیای آن‌ها نیز نگاه کنید.»

در مرحله بعد، ترنر و هالفبریک در مورد ایجاد یک راه رضایت بخش – و پرشور – برای افراد برای تعامل با فضای خود اقدام ،د. سوال اصلی: منطقی ترین راه برای پرتاب میوه به مردم چیست؟

“ما با این شروع کردیم، خوب، شما چند متر مربع در مقابل خود دارید. فضای بازی چگونه خواهد بود؟ اگر صندلی یا میزی سر راه باشد چه؟ چگونه می‌تو،م در مورد سناریوهای مختلف برای افراد در دفتر، اتاق نشیمن یا آشپزخانه کار کنیم؟» برای یافتن پاسخ آنها، Halfbrick نمونه های اولیه RealityKit را ساخت. «فقط اینکه بتو،م آن‌ها را ببینیم واقعاً فرصت‌ها را باز کرد». جواب؟ مجموعه ای از توپ ها که در یک نیم دایره در فاصله بهینه برای ب، کارآمد چیده شده اند.

به جای گرفتن تیغه ها، به سادگی از دستان خود استفاده کنید.

سامانتا ترنر، برنامه نویس اصلی گیم پلی در Halfbrick Studios

همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به این سوال بپردازند که چگونه بازیکنان می‌توانند دسته‌ای از موزهای موجود در هوا را در یک فضای سه‌بعدی حک کنند. این تیم با انواع مختلفی از حرکات دست آزمایش ،د، اما هیچ کدام به اندازه نتیجه نهایی رضایت بخش نبودند. او می‌گوید: «به‌جای گرفتن تیغه‌ها، به سادگی از دست‌های خود استفاده کنید. “تو تبدیل به سلاح می شوی.”

و شما یک سلاح قدرتمند هستید. آناناس ها و هندوانه ها را با ضربه زدن با دست برش داده و تکه تکه کنید. با هل دادن آنها به دیواری دور، بمب ها را دور بفرستید، جایی که به طور بی خطری از فاصله دور منفجر می شوند. با مسواک زدن کف دست‌هایتان در جهت بیرونی، میوه‌های شناور را آتش بزنید – حرکتی که ترنر مخصوصاً دوست دارد. او می‌خندد: «دیدن آن از نزدیک رضایت‌بخش است، اما وقتی می‌بینید که از دور اتفاق می‌افتد، تأثیر کامل ت،یب میوه را می‌بینید». همه نتایج کاوش های ژست دست بود.

یک بازیکن به یکی از شخصیت های Super Fruit Ninja یک توت فرنگی می دهد: خوکی به نام Truffles.  صحنه در یک اتاق نشیمن اتفاق می افتد و سنسی در پس زمینه در کنار یک شومینه ایستاده است.

او می‌گوید: «ما همیشه می‌دانستیم که دست‌ها مرکز تجربه خواهند بود. ما می خواستیم بازیکنان بتوانند چیزهایی را به چنگ آورند و آنها را از بین ببرند. و ما می‌تو،م قوس میوه را تنظیم کنیم تا مطمئن شویم که تجربه برش میوه راحت است – ما در واقع از موقعیت عمودی خود دستگاه استفاده می‌کنیم تا مطمئن شویم که میوه‌ها را روی سر شما یا خیلی پایین نمی‌اندازیم.

نتیجه فراگیرترین – و احتمالاً سرگرم کننده ترین – است نینجا میوه ای تا به امروز، نه فقط برای بازیکنان، بلکه برای سازندگان. ترنر می گوید: صادقانه بگویم، این نسخه یکی از موارد مورد علاقه من است.

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=455tez3y