سامسونگ گلکسی رینگ را اذیت می کند – اخبار GSMArena.com

سامسونگ گلکسی رینگ را اذیت می کند - اخبار GSMArena.com

سامسونگ در پایان رویداد بزرگ Unpacked خود که ساعاتی پیش برگزار شد، چیز بزرگ بعدی را به نمایش گذاشت – حلقه گل،ی. بله، این یک انگشتر هوشمند است و دقیقاً مانند یک حلقه هوشمند از تیزر به نظر می رسد. خودت ببین:

حلقه گل،ی نوآوری‌های سلامتی «پیش‌تر» سامسونگ را به یک عامل کاملاً جدید تبدیل می‌کند. این یک “دستگاه سلامت و تندرستی قدرتمند و در دسترس خواهد بود، در اینجا برای تغییر شکل سلامت آینده، همانطور که فقط سامسونگ می تواند”. این نقل قول از صحنه است، آن را آنچه می خواهید بسازید.

حلقه دایره ای و سیاه است، حداقل در تکراری که در تیزر نشان داده شد. در مورد تیزرها، آیا به تیزر نه چندان پنه، برای حلقه گل،ی که در ویدیوی تبلیغاتی رسمی سامسونگ در مورد Samsung Health پنهان شده بود، توجه کردید؟ ما قبلاً در پست خود در مورد تمام ویدیوهای رسمی به این مورد اشاره کردیم، اما دوباره اینجاست – مطمئن شوید که در نقطه 2:10 توجه کرده اید.

آن چه می تواند باشد؟ آن شکل چه چیزی می تواند نشان دهد؟ اوه، صبر کنید، کاملا واضح است، اینطور نیست؟ حلقه گل،ی مدت زیادی است که در شایعات در حال انجام است و در یک نقطه گفته می شود که ستاره نمایش امروز است. این اتفاق نیفتاد و اکنون انتظار می‌رود که در اوا، سال جاری رونمایی شود – شاید بتواند در کنار نسل بعدی گوشی‌های تاشو در ماه جولای عرضه شود؟ باید منتظر بم،م و ببینیم.

به طور طبیعی، از آنجایی که این یک دستگاه پوشیدنی هوشمند است، انتظار داشته باشید که حداقل مجموعه‌ای از معیارهای سلامت را ردیابی کند و ،زش‌هایی را برای اعلان‌ها در اختیار شما قرار دهد. از آنجایی که صفحه نمایش ندارد، عمر باتری باید بهتر از ساعت هوشمند باشد.

منبع: https://www.gsmarena.com/samsung_teases_galaxy_ring-news-61265.php