خرید تتر، قیمت تتر در بهترین صرافی های ارز دیجیتال-تترفا

تنها هزینه پرداختی شما، هزینه تراکنش شبکه است که آن هم مبلغی زیر یک دلار است. برداشت ارزهای فیات مثل دلار در صرافی های مختلف حداقل یک تا چهار روز طول می کشد. تتر یکی از رمزارز های پایه معاملاتی اصلی در بازار ارزهای دیجیتال است.بیشتر معاملات ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم با جفت ارز تتر انجام میشود.

پس از خرید تتر احراز هویت انجام می‌شود این را در نظر داشته باشید که احراز هویت تنها یک بار انجام می‌شود و در خرید های بعدی نیاز به احراز هویت نیست. علاوه بر امکان خرید Tether در بیت برگ بیش از 300 ارز دیگر قابلیت خرید دارند که با مراجعه به صفحه اصلی می‌توانید آنها را مشاهده کنید. ویژگی اصلی USDT این بود که ثبات ارز فیات را در بلاک چین معرفی کرد. این ویژگی باعث شد تتر برای ذخیره یا انتقال دارایی مفید باشد، زیرا همیشه قیمت و ارزش ثابتی دارد و سرمایه گذار دیگر نگران از دست دادن قدرت خرید یا ارزش دارایی خود نخواهد بود.

  • ارزش این ارز به دلیل داشتن پشتوانه دلار آمریکا ثابت است و همواره یک دلار خواهد بود.
  • استیبل کوین هایی مثل تتر نسبت به سایر ارزهای دیجیتال از نوسانات بازار در امان هستند.
  • همچنین می‌توانید ارز دیجیتال تتر را در کیف پول صرافی تبدیل نیز نگهداری کنید.
  • ایرانیکارت امنیت سرمایه را تضمین کرده و هیچ کارمزد تراکنشی دریافت نمی‌کند.

همچنین مهم ترین مزیت تتر، استفاده از آن به عنوان ابزاری برای انجام تجارت به روشی بسیار ساده تر از استفاده از بیت کوین است. همچنین شما می‌توانید ارز USDT را در صرافی‌ها به منظور برداشت فیات بفروشید، این فرآیند فقط چند دقیقه طول خواهد کشید. شما مجاز هستید USDT را با هر دارایی دیجیتال دیگری مبادله کنید، به عنوان مثال، برای کسب سود، Tether را به بیت کوین بفروشید. در همه صرافی‌هایی که امکان خرید ارز دیجیتال تتر وجود دارد، امکان فروش ارز دیجیتال تتر نیز خرید و فروش تتر فراهم شده است. برخی از این صرافی‌ها شامل بایننس و کوین بیس و صرافی داخلی تبدیل هستند.

نحوه خرید تتر از صرافی ایرانی

در حال حاضر، گزینه‌های پرداخت بانکی برای کاربرانِ بیشتر ایالت‌ها در ایالات متحده، برزیل، بریتانیا و منطقه پرداخت یورو در دسترس است. نکته‌ای که در خصوص تتر باید مدنظر قرار دهیم، متمرکز بودن این ارز است. این شرکت می‌تواند حساب‌های کاربرانی که با مشکلات قانونی مانند پولشویی مواجه هستند، در بلک لیست قرار داده و دارایی‌هایشان را مسدود کند. البته، پس از معرفی بیت کوین و آرمان غیرمتمرکزسازی بود که ارزهای دیجیتال جذابیت زیادی پیدا کردند ولی تتر فاقد این ویژگی است و رمزارزی متمرکز محسوب می‌شود.

خرید تتر با کمترین کارمزد

آن‌ها برای دانلود به عنوان برنامه‌های گوشی هوشمند یا دسکتاپ در دسترس هستند و می‌توانند به صورت حضانتی یا غیر حضانتی باشند. با کیف‌پول‌های غیر حضانتی، کلیدهای خصوصی توسط ارائه‌دهنده خدمات از طرف شما مدیریت و پشتیبان‌گیری می‌شوند. کیف پول‌های غیر حضانتی از عناصر امن در دستگاه شما برای ذخیره کلیدهای خصوصی استفاده می‌کنند. اگرچه استفاده از این کیف پول‌ها راحت است، اما امنیت کمتری نسبت به کیف پول‌های سخت‌افزاری دارند و ممکن است برای مقادیر کمتری از Tether یا بیشتر برای کاربران مبتدی مناسب‌ باشند.

صرافی ارز دیجیتال بیت برگ، یکی از اولین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که همیشه سعی داشته خدمات خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال را به صورت کاملا امن و راحت در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد. شعار اصلی صرافی بیت برگ، امنیت در معاملات و حفاظت از دارایی دیجیتال کاربران خود است. صرافی بیت‌برگ بیش از 300 ارز دیجیتال را لیست کرده است و کاربران می‌توانند آنها را به صورت 24 ساعته خرید و فروش کنند. خرید و فروش استیبل کوین تتر نیز در صرافی ارز دیجیتال بیت برگ با حجم معاملات بالا در جریان است و شما می‌توانید با بهترین قیمتِ خرید و کمترین کارمزد، در صرافی بیت برگ، تتر خرید و فروش کنید. با این کار هم امنیت دارایی شما بالاتر می‌رود و هم احتمال خطر و پولشوئی کاهش می‌یابد. در صرافی ارز دیجیتال بیت برگ به راحتی می‌توانید احراز هویت کنید و بعد از تکمیل فرایند احراز هویت، خرید و فروش ارزهای دیجیتال شما، با سرعت انجام خواهد شد.

تنوع بازار و کارمزد پایین

در نتیجه حضور در بازار رمز ارز دیجیتال، مانند حضور در هر بازار سرمایه گذاری مستلزم تجربه و تخصص میباشد. شما در بازار رمز ارز دیجیتال چه مبتدی باشید؛ چه متخصص، احتیاج به استفاده از سیگنال دارید. سیگنال ها پیشنهادهای خرید و فروش هستند؛ که قصد یاری رساندن به شما در بازار سرمایه گذاری دیجیتال را دارند. در واقع منظور از صرافی ساده، صرافی است که در داخل خود کیف پول ندارد، یعنی پس از خرید تتر و برای انتقال آن باید از یک کیف پول دیجیتال بر روی موبایل یا سیستم کامپیوتری خود استفاده کنید. علاوه بر این، شما نمی‌توانید قیمت خرید را اعلام کنید و تمامی معاملات با قیمت بازار انجام می‌گیرد.

توکن‌های تتر دارایی‌هایی هستند که به آسانی مانند سایر ارزهای دیجیتال در سراسر بلاک چین حرکت می‌کنند، اما به صورت 1 به 1 به ارزهای دنیای واقعی متصل می‌شوند. فروش و خرید پولکادات پولکادات یکی از شبکه‌های پرسرعت است که می‌توانید رمز ارز بومی آن را با سمبل DOT به صورت آنی معامله کنید. اولویت اصلی من برای ورود به بازار رمزارزها، انتخاب یک پلتفرم امن برای خرید و فروش بود و خوشبختانه در این مسیر با تترلند آشنا شدم. دلیلی که باعث ادامه‌ فعالیت من با این مجموعه شده، سرعت بالا هم در واریز تتر و هم در واریز تومان هست.

کارمزد خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال بیت برگ، توسط صرافی بایننس تعیین می‌شود و بیت برگ هیچ منفعتی در آن ندارد. خرید ارز دیجیتال USDT در صرافی تبدیل مراحل بسیار ساده‌ای دارد و به کمک صرافی تبدیل می‌توانید این ارز دیجیتال را با کارمزد بسیار کم خریداری کنید. در فرایند ساده شما قادر هستید با استفاده از سرویس خرید آسان ارز دیجیتال تنها در چند ثانیه تراکنش خود را انجام داده و پول خود را به ارز دیجیتال USDT تبدیل کنید. در این روش تنها باید وارد قسمت خرید آسان شوید، مقدار توکن‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و تراکنش خود را نهایی کنید. لازم به ذکر است که هزینه تراکنش بر أساس بهترین قیمت در نظر گرفته شده توسط فروشندگان در صرافی تبدیل خواهد بود.

خرید تتر، قیمت تتر در بهترین صرافی های ارز دیجیتال-تترفا