پادکست جنون Junoonpodcast Podcast Listen, Reviews, Charts | mey

این پست همانند سایر مطالب سایت شما منتشر می‌شود اما به‌صورت اختصاصی بر روی آدرس فید جدید شما یعنی Site.com/feed/podcast قرار می‌گیرد. این سرویس‌ها به شما لینک فید RSS نیز می‌دهند که از طریق آن هر قسمت پخش می‌شود. روش مرسومی که امروزه اغلب آن برای انتشار استفاده می‌کنند، استفاده از سرویس‌های میزبانی خارجی است.

در پادکست‌های فرم میزگرد تمامی افراد به‌صورت همزمان در خصوص یک موضوع خاص با یک‌دیگر گفتگو می‌کنند. گفتگو افراد موافق و مخالف یک موضوع، جذابیتی است که این‌گونه از پادکست‌ها دارند. معمولا پادکست‌های میزگرد یا پنل گتفگو، طولانی هستند و کمتر وقفه‌ای در بین آن‌ها است. در پادکست هم شما می‌توانید بهترین پادکست را داشته باشید، اگر در خصوص موضوع مورد علاقه خود آن را تولید و پخش کنید. اگر موضوع موردنظر شما حتی اگر کوچک باشد اما بتوانید علاقه‌مندان اندک به آن موضوع را جذب خود کنید، موفق عمل کرده‌اید.

سلام خوب بود من یک سوال دارم چطور یک فایل پادکست را از طریق واتس اپ یا تلگرام برای کسی ارسال کنیم،ممکنه فوری پاسخ بدید ممنون میشوم . ۱- باید به صورت متنی چیزی که می‌خواید رو بنویسید و از طریق نوار ابزاری که توی ویرایشگر وجود داره روی لوگو لینک کنید و بعد لینک رو اونجا وارد کنید تا روی متن قرار بگیره. در لیست مقالات سایت فوربو، مقاله‌ای جهت آموزش کامل کار با این سرویس هم درنظر گرفته شده که به‌زودی در سایت منتشر میشه.

Where do you get podcast emails for پادکست جنون Junoonpodcast from?

این موارد کمک می‌کند که خروجی با کیفیتی بتوانید تهیه کنید. در هر یک از فرم‌های مربوط به پادکست بخواهید وارد شوید، باید به محتوای قابل ارائه خود توجه داشته باشید. مخاطبین فقط برای صدای شما پادکست را دنبال نمی‌کنند، بلکه باید محتوای جذابی را به‌آن‌ها ارائه دهید. بالاخره هر پادکست مخاطبین خود را دارد و هیچ‌وقت سعی نکنید برای جذب مخاطب همه را راضی کنید.

آموزش تدوین پادکست با Audacity

پادکست جنون Junoonpodcast Podcast Listen, Reviews, Charts | mey

مهم‌ترین ویژگی‌ این سرویس و همچنین سایر سرویس‌های میزبانی پادکست، مربوط به آمار آن‌ها پادکست هایی برای عید نوروز ۱۴۰۲ است. در این سرویس‌ها می‌توانید متوجه تعداد دقیق شنوندگان خود بر روی پلتفرم‌های مختلف شوید. برای ساخت پادکست در لیبسین باید از اکانت‌های پرمیوم آن استفاده کنید. ویدیوهای شما هم چون می‌تونن مثل فایل صوتی در قالب یک پادکست قرار بگیرن اضافه شدن. شما توی پست مربوطه باید بیاید و اون قسمت Podcast Episode رو باز کنید و لینکی که در بخش Media URL هست رو حذف کنید. طبیعتا باید لینک ویدیو شما اونجا باشه که این رو هم قسمت پادکست حساب کرده.

  • این قسمت‌ها را به‌صورت عادی نمی‌توانید با ویرایش نام تغییر دهید.
  • ابتدا باید فایل رو از طریق اپلیکیشن‌هایی که به شما امکان دانلود میدن، دانلود کنید.
  • برای اینکه صدا در ابتدا بلند باشد و هنگامی که به فایل ضبط شده شما می‌رسد، میزان بلندی آن کم شود می‌توانید مطابق تصویر زیر عمل کنید.
  • اگر برید روی انکر فید برای شما ساخته میشه و بعد از اینکه در آیتونر (اپل پادکست) پادکستتون منتشر بشه، مجدد صفحه کست باکس برای شما ساخته میشه.
  • البته الان یه ۱ماه و خورده هست که آنلاین شده پادکستم ولی هنوز آنلاین نشده اونجا .