آموزش سئو یادگیری سئو مبتدی تا پیشرفته رایگان

این عناصر معمولا در نتایج جستجو یا زمانی که آن صفحه را در رسانه های اجتماعی به اشتراک میگذارید، نمایش داده می شوند. بارگذاری تنبل یک فرآیند ساده است که در آن محتوایی که در بالای صفحه قابل مشاهده است در اولویت قرار می گیرد و بقیه کمی دیرتر بارگذاری می شوند. قبل از آپلود تصویر خود در سرور، از یک ویرایشگر تصویر برای تغییر اندازه تصویر هم اندازه عرض وب سایت خود استفاده کنید. ممکن است وب سایت شما کمی پهن تر باشد، اما به ندرت به یک سایت تمام عرض نیاز خواهید داشت، مخصوصا اگر صفحه شامل تصویر نیز باشد.

الگوریتم فرشنس (Freshness) گوگل (

تمامی این مطالب از تجربیات شخصی ما در نوین و سایت‌های معتبر خارجی جمع‌آوری شده‌اند و قطعا به کار شما می‌آیند؛ پس با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه به چند پرسش رایجی می‌پردازیم که معمولا در ذهن کاربران در مورد سئو طرح می‌شود. جملاتی کوتاه بنویسید، محتوای خود را تبدیل به بخش‌هایی خرد و قابل هضم کنید و هیچوقت از سوژه فاصله نگیرید. محتوای خود را به گونه‌ای سامان دهید که به راحتی درک شود و مخاطبان بتوانند با آن تعامل کنند.

  • سلام دوست عزیز
    افزایش بازدید سایت حتی به طور طبیعی نیز تاثیری بر سئو و بهبود رتبه ندارد، استفاده از ربات یا ابزارهای غیرواقعی هیچ نتیجه ای جز مصرف بی هدف منابع سرور نخواهد داشت.
  • می‌توانید با مراجعه‌ به صفحه‌ نقشه راه یادگیری، عنوان درس‌های مختلف متمم را ببینید.
  • محتوا‌ی سایت می‌تواند شامل متن، تصویر، صوت، ویدئو، فایل‌هایی مثل PDF و غیره باشد؛ اما صرف نظر از قالب و فرمت، محتوا‌‌ها از طریق لینک‌ها پیدا می‌شوند.

شما باید بتوانید محتواهایی برای کاربر تولید کنید که او را درگیر و جذب خود کند. سئو چیست؟ سئو یا SEO همان چیزی است که باعث میشود در زمان جستجو واژه “خرید موبایل” در گوگل، از میان چند هزار سایت فروشنده این محصول، سایت دیجی کالا یا mobole.ir در نتایج اول قرار گرفته باشند. اگر قصد طراحی سایت وردپرسی را دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه ما در این بخش استفاده نمایید.

Reciprocal linking یا Link Exchange چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

اما برندسازی چگونه به سئو مرتبط می‌شود؟ سئو و برندسازی عمدتا با یکدیگر همراه هستند. بهبود سئو‌ی سایت شما به بهبود برندتان منجر شده و در‌مقابل، برندسازی، فرصت‌های جدیدی را برای سئو و بهینه سازی سایت در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید از سئو برای جذب کاربران و افزایش بازدید از سایتتان استفاده کرده و از این طریق آن‌ها را با برندتان آشنا کنید.

به عنوان مثال سایت backlinko یکی از سایت های خارجی معتبر در زمینه آموزش سئو است، اینکه الان من در این مقاله به این سایت یک لینک دادم، اعتبار آن را تایید کرده و گوگل هم برای دادن نتایج مناسب به آن اقدام میکند. اگر سرعت سایت شما پایین باشد باید کمی در مورد سئو آن نگران بوده یا حتی گاها بترسید!! موتورهای جستجو به شدت روی سرعت وب سایت شما حساس هستند و در صورتی که استاندارد آن را پایین تشخیص دهند، سعی میکنند وب سایت های معتبرتری را در نتایج جایگزین شما کنند. این قدرت و اهمیت سئو است که میتواند باعث زیر و رو شدن یک کسب و کار شود. وب سایتی مثل دیجی کالا از همین قدرت seo استفاده کرده و ماهانه بیشتر از ده ها میلیارد تومان فروش محصول دارد.

Keyword یا کلمه کلیدی چیست و چرا در سئو اهمیت فراوانی دارد؟

آموزش سئو یادگیری سئو مبتدی تا پیشرفته رایگان