انتخابگر عکس اندروید اکنون عکس های ذخیره شده در ابر را نیز نشان می دهد

انتخابگر عکس اندروید اکنون عکس های ذخیره شده در ابر را نیز نشان می دهد

Android 13 یک انتخابگر ع، متمرکز بر حریم خصوصی معرفی کرد – به جای اینکه به برنامه ها دسترسی کامل به گا،ی شما بدهد، به شما امکان می دهد فقط چند ع، (و/یا ویدیو) را انتخاب کنید که در دسترس برنامه قرار می گیرند. با این حال، این فقط با فایل‌هایی که به صورت محلی در تلفن شما ذخیره شده بودند کار می‌کرد.

اکنون گوگل به روز رس، را معرفی کرده است که به شما امکان می دهد فایل های ذخیره شده در فضای ابری را به همین راحتی انتخاب کنید. در اینجا نحوه کار این است:

این به شما امکان می‌دهد به ع،‌ها و ویدیوهایی که از دستگاه‌های دیگر آپلود کرده‌اید دسترسی بی‌نظیری داشته باشید. یک مورد استفاده جایگزین این است که ع،‌ها و ویدیوها را به فضای ابری منتقل کنید تا فضای ذخیره‌سازی گوشی شما آزاد شود.

در حال حاضر Google P،tos تنها پلتفرم ابری است که با انتخابگر ع، به‌روز شده کار می‌کند. با این حال، سایر سرویس های ابری می توانند از API رسمی برای اضافه ، پشتیب، نیز استفاده کنند. با این حال، یک محدودیت مهم وجود دارد. در حال حاضر تنها سرویس‌های ابری معرفی‌شده توسط سازندگان تلفن می‌توانند به ارائه‌های ابری برای انتخابگر ع، تبدیل شوند. هر سازنده می تواند حدا،ر سه سرویس را معرفی کند و می تواند انتخاب کند که کدام یک به طور پیش فرض انتخاب شود.


انتخاب ارائه دهنده فروشگاه ابری

انتخاب ارائه دهنده فروشگاه ابری

ویژگی جدید ابری با به‌روزرس، سیستم Google در ماه فوریه برای تلفن‌های دارای اندروید 12 و جدیدتر منتشر می‌شود.

منبع

منبع: https://www.gsmarena.com/the_android_p،to_picker_now_s،ws_p،tos_stored_in_the_cloud_too-news-61594.php