این کیبورد آیفون آن را به بلک بری تبدیل می کند که زمانی فتح شده بود

این کیبورد آیفون آن را به بلک بری تبدیل می کند که زمانی فتح شده بود

دو نفر از صفحه کلیدهای کلیک استفاده می کنند.

فناوری کلیک ها

از آنجایی که از سال 1997 از فناوری تلفن همراه استفاده می کنم، به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که در روزهای شکوه صفحه کلیدهای فیزیکی QWERTY در بلک بری، اچ تی سی، نوکیا و دستگاه های دیگر زندگی کنم. البته این روزها چنین ابزارهای لمسی کمیاب هستند.

همچنین: مایکروسافت بزرگترین تغییر خود را در صفحه کلیدهای ویندوز در چند دهه اخیر انجام می دهد

به همین دلیل است صفحه کلید برای آیفون کلیک می کند وجود دارد، تا حدی توسط Clicks Technology مستقر در ،ستان و دو پیش،وت صنعت که با استفاده از صفحه کلید فیزیکی آشنا هستند، مایکل فیشر (معروف به آقای موبایل) و کوین میچالوک (با نام مستعار کرک بری کوین). لوازم جانبی قاب قابل اتصال به کاربران آیفون یک صفحه کلید فیزیکی کامل – شامل بازخورد لمسی اعتیاد آور – بدون مصرف هیچ یک از صفحه نمایش دستگاه ارائه می دهد.

امروز راه‌اندازی می‌شود، پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون در دسترس است و فروش عمومی آن از اول فوریه آغاز می‌شود.

من یک صفحه کلید مشابه را در سال 2017 روی سامسونگ گل،ی اس 8 پ، خود امتحان کردم، اما چند دلیل وجود دارد که من برای امتحان ، صفحه کلید جدید Clicks for iP،ne بسیار هیجان زده هستم. برای یکی، صفحه کلید سامسونگ که من آزمایش کردم و گذشته از کیبوردهای بلک بری و نوکیا، از اندازه نمایشگر محدود رنج می بردند. با صفحه کلید Clicks، به پایین آیفون شما متصل می شود تا نمایشگر کامل برای برنامه ها و محتوای شما در دسترس باشد. علاوه بر این، یک نور پس زمینه برای استفاده در شرایط کم نور وجود دارد.

همچنین: چگونه بلک بری جنگ گوشی های هوشمند را به اپل و گوگل باخت

چیزی که بلک بری به خوبی انجام داد، میانبرهای صفحه کلید بود و به لطف پشتیب، بومی اپل، صفحه کلید Clicks for iP،ne از میانبرهای صفحه کلید iOS نیز پشتیب، می کند. با توجه به اینکه به سختی می توانم صفحه کلید پیش فرض آیفون را تحمل کنم، مشتاقانه منتظرم ببینم آیا صفحه کلید فیزیکی مانند این می تواند تجربه تایپ من را بهبود بخشد.

صفحه‌کلید Clicks از طریق لایتنینگ یا USB-C متصل می‌شود، در حالی که به کاربران این امکان را می‌دهد تا آیفون خود را مانند معمول از طریق یک پورت داخلی در پایین قاب شارژ کنند. این امر نیاز به اتصال بلوتوث را از بین می برد و تجربه جفت شدن را برای کاربران بسیار راحت تر می کند.

شخصی که از آیفون با صفحه کلید کلیک استفاده می کند.

فناوری کلیک ها

کلیک ها برای آیفون به قیمت 139 دلار به فروش می رسد و با یک برنامه کلیک ارائه می شود که عملکرد جدیدی را با به روز رس، های آینده به صفحه کلید می آورد. این صفحه کلید در رنگ‌های BumbleBee (مشکی و زرد) و آسمان لندن (خا،تری) و رنگ‌های بیشتری در آینده موجود است.

همانطور که اشاره کردم، هر دو مایکل و کوین سال‌ها از صفحه کلیدهای فیزیکی در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و کوین عملاً وب‌سایتی را راه‌اندازی می‌کند که از Blackberry اصلی ایجاد شده است. بنابراین، اگر می‌خواهید لوازم جانبی صفحه‌کلید عالی را طراحی کنید، این دو نفر به راحتی می‌توانند آن را درست انجام دهند. من در گذشته از چند صفحه کلید خوب و وحشتناک استفاده کرده ام، بنابراین در اینجا می توانم امیدوار باشم که وقتی می توانم لوازم جانبی را در CES هفته آینده بررسی کنم، بهترین ها را داشته باشم.



منبع: https://www.zdnet.com/article/this-ip،ne-keyboard-case-turns-it-into-the-blackberry-it-once-conquered/#ftag=RSSbaffb68