برنامه های iPad و iPhone خود را حتی بیشتر در Apple Vision Pro ببرید – آخرین اخبار

برنامه های iPad و iPhone خود را حتی بیشتر در Apple Vision Pro ببرید - آخرین اخبار

یک اپ استور کاملاً جدید با Apple Vision Pro راه‌اندازی می‌شود که دارای برنامه‌ها و بازی‌های ساخته‌شده برای visionOS و همچنین صدها هزار برنامه iPad و iP،ne است که روی visionOS نیز عالی اجرا می‌شوند. کاربران می‌توانند در کنار برنامه‌های جدید visionOS بر روی بوم بی‌نهایت Apple Vision Pro به برنامه‌های مورد علاقه iPad و iP،ne خود دسترسی داشته باشند و آنها را قادر می‌سازد تا بیشتر از همیشه متصل، سازنده و سرگرم شوند. و از آنجایی که ا،ر برنامه‌های آی‌پد و آیفون با سیستم عامل visionOS اجرا می‌شوند، تجربیات برنامه‌های شما می‌تواند به راحتی از روز اول به Apple Vision Pro گسترش یابد – بدون نیاز به کار اضافی.

زمان سنجی. از پاییز امسال، نسخه بتای توسعه‌دهنده visionOS شامل اپ استور می‌شود. به‌طور پیش‌فرض، برنامه‌های iPad و/یا آیفون شما به‌طور خودکار در App Store در Apple Vision Pro منتشر می‌شوند. ا،ر فریم‌ورک‌های موجود در iPadOS و iOS نیز در visionOS گنجانده شده‌اند، به این م،ی که تقریباً تمام برنامه‌های iPad و iP،ne می‌توانند بدون تغییر روی visionOS اجرا شوند. در اوایل سال آینده، زم، که Apple Vision Pro در دسترس قرار گیرد، مشتریان می توانند از برنامه های شما در visionOS استفاده کنند.

ایجاد به روز رس،، در صورت نیاز. در صورتی که برنامه شما به قابلیتی نیاز دارد که در Apple Vision Pro در دسترس نیست، App Store Connect نشان می دهد که برنامه شما سازگار نیست و در دسترس نخواهد بود. برای در دسترس قرار دادن برنامه خود، می تو،د عملکردهای جایگزین ارائه دهید یا قابلیت های UIRequiredDeviceCapabilities آن را به روز کنید. اگر نیاز به ویرایش در دسترس بودن برنامه موجود خود دارید، می‌تو،د این کار را در هر زم، در App Store Connect انجام دهید.

برای مشاهده عملکرد برنامه خود، از شبیه ساز visionOS در Xcode 15 بتا استفاده کنید. شبیه ساز به شما امکان می دهد با ا،ر عملکردهای اصلی برنامه خود تعامل داشته باشید و به راحتی آنها را آزمایش کنید. برای اجرا و آزمایش برنامه خود بر روی دستگاه Apple Vision Pro، می تو،د برنامه خود را برای ارزیابی سازگاری ارسال کنید یا در یک آزمایشگاه توسعه دهنده ثبت نام کنید.

فراتر از سازگاری اگر می‌خواهید برنامه خود را به سطح بعدی ببرید، می‌تو،د با ساختن برنامه خود با visionOS SDK، تجربه برنامه خود را در visionOS طبیعی‌تر کنید. برنامه شما ظاهر سیستم visionOS استاندارد را خواهد داشت و می تو،د ،اصری مانند محتوای سه بعدی تنظیم شده برای ورودی چشم و دست اضافه کنید. برای یادگیری نحوه ساخت یک برنامه یا بازی کاملاً جدید که از قابلیت های منحصر به فرد و همه جانبه visionOS بهره می برد، منابع طراحی و توسعه ما را مشاهده کنید.

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=ssmnoze2