خرید پرده شید لیست قیمت + نمونه کار آقای پرده

با استفاده از این پرده به راحتی می توان جذابیت و جلوه خاصی به محیط بخشید. امروزه در اماکن مختلفی مانند اماکن مسکونی، تجاری و اداری از پرده های شید استفاده می کنند و این پرده ها توانسته اند به خوبی جایگزین پرده های قدیمی و سنتی شوند. اگر می خواهید با پرده های شید بیشتر آشنا شوید تا پایان با خانه پرده همراه باشید. ✅ پرده برقی شید دوام بالایی دارد و در برابر تابش نور خورشید از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

پرده شید اداری

خرید پرده شید لیست قیمت + نمونه کار آقای پرده این پرده ها از نظر ظاهری شبیه به پرده شید رومی است و تنها تفاوت آن، در جنس نوارهای افقی می باشد. متریال ساخت این نوع پرده، از چوب بامبو بوده و برای فضاهایی با دکوراسیون و لوازم چوبی بسیار مناسب می باشد. شیدهای رومی برای اماکن مسکونی، اداری و تجاری قابل استفاده می باشد. و به دلیل تنوع زیاد در طرح و رنگ، قابلیت هماهنگی در دکوراسیون های مختلف را دارد.

این پرده ها به راحتی می توانند از ورود اشعه مضر فرا بنفش جلوگیری نمایند. با توجه به اینکه از پارچه هایی با ضخامت های مختلف برای تولید پرده های شید رول استفاده می کنند به راحتی می توان متناسب با میزان نور محیط پارچه ای با ضخامت متناسب انتخاب نمود. پرده متین با تولید انواع پرده برقی به یکی از بزرگترین پرده فروشی ها تبدیل شده است. برای سفارش انواع پرده برقی براساس نیاز خود می توانید با شرکت ما در ارتباط باشید. خرید و مشاهده انواع مدل های پرده کرکره ای پذیرایی فلزی، آلومینیومی و چوبی، پرده زبرا، شیدرول، رومن، لانه زنبوری و لوردراپه به همراه عکس و قیمت را با سایت سبک مدرن تجربه کنید.

پرده های شید رول که با کمک فنر و یک یدک کش کوچک بر روی چوب پرده، بالا و پایین می شوند. یاتاقان های موقعیتی باعث می شود عملکرد دستی بی صدا و روان باشد. اگر پرده های شید رول طناب بلند نداشته باشد که سر راه شما قرار بگیرند، میتوانند در خانه هایی که حیوانات خانگی و کودک خردسال دارند هم استفاده شوند. در فضاهای اداری و تجاری می‌توان طرح لوگو و نام تجاری شرکت را روی شید چاپ کنید. چاپ تصاویر شخصیت‌های کارتونی روی شید، گزینه دلخواه کودکان و نوجوانان است.

این مورد گزینه بسیار خوبی برای هوشمند سازی خانه های مدرن امروزی می باشد. اگرچه نمی‌توان قاب پرده را جزو ملزومات پرده شید در نظر گرفت، اما همین قاب شکل ظاهری پرده را بسیار زیبا می‌کند. لوله آلومینیومی ‌به منظور متصل کردن پایه نصب و گیربکس بین این دو قطعه قرار می‌گیرد و یکی از ملزومات نصب پرده شید است. این پرده ها به ظاهر زیبا و خاص و فضای داخلی محیط کار شما را حسابی جذاب و چشم نواز می کند. نصب پرده های شید بسیار راحت است و شما می توانید خیلی سریع و راحت این پرده ها را نصب کنید. مدل های قدیمی تر این پرده ها، پارچه هایی دور میله های چوبی بودند که مانند کرکره ها قابلیت بالا و پایین رفتن را نیز داشتند.

پرده های blackout حریم خصوصی اتاق را کاملا حفظ میکنند و یک لایه عایق اضافه میکنند، یعنی از ورود اشعه ماورای بنفش به داخل فضا جلوگیری کرده و دمای اتاق را متعادل میکند. این پرده ب جلوگیری از اتلاف انرژی، در فصل های سرد، خانه را گرم و در فصل های سرد خانه را خنک نگه میدارد. با خرید پرده شید رول دیگر نیازی نیست که نگران دید همسایگان خود باشید. پرده شید رول انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و به راحتی می توان رنگ و مدل آن را با وسایل اتاق مانند مبلمان، رنگ دیوارها، روتختی و روبالشی و غیره ست کرد.

پرده شیدرول تصویری پذیرایی لوکس با تصویرگل و ماهی- کد Lux 314

این پرده با ایجاد سایه از آسیب های ناشی از نور خورشید جلوگیری می کند و علاوه بر این موجب روشن نگه داشتن فضای اتاق می شود . پرده دبل یکی از جدیدترین مدل پرده های مدرن است که به آن پرده دو مکانیزم یا شب و روز نیز می گویند. عملکرد پرده دبل، مشابه پرده زبرا و شید میباشد، یعنی هم به صورت دستی و موتوری می توان لایه های پرده را بالا و پایین کشید.

  • پرده های شید رنگ ها و طرح های متفاوتی دارند و پارچه آن ها از جنس کتان، ابریشم، پنبه و یا پلی استر https://www.vistapardeh.ir/ است .
  • پرده‌ها همانند سایر وسایل باید به صورت منظم استفاده شوند بهمین دلیل ممکن است در برخی از قسمت‌های آنها خرابی یا مشکلی رخ دهد..
  • برای خرید تلفنی ابتدا، مدل مورد دلخواه را انتخاب و با شماره های تلفن فروشگاه تماس بگیرید تا کارشناسان ما سفارش شما را ثبت نماید.
  • از شیدهایی با ضخامت کم تر برای محیط های کم نور و از شیدهای ضخیم برای محیط هایی با نور شدید استفاده می شود.
  • ممنون از نوشته ها اساسی شما در مورد قیمت پرده شید و خرید و فروش پرده شید عمده و بهترین قیمت روز پرده شید سایت شما عالی است .
  • بعد از تکمیل سفارش، پرده شما بین ۲ تا ۷ روز کاری، آماده و ارسال خواهد شد.

هر محصولی که تولید و روانه بازار می شود برای رفع نیاز مشتریان است. شید یک کلمه انگلیسی است که در زبان فارسی آن را با نام سایه پرده می شناسند. در واقع اوایل تولید این نوع پرده از آن به منظور ایجاد سایه استفاده می شد. نصب پرده نیز به حدی ساده است که الزاماً نیاز به نصاب پرده نخواهید داشت. صد البته که در صورت نیاز، می توانید روی نصاب های حرفه ای ویکی دکو حساب باز کنید، برای دریافت قیمت نصب پرده با فروشگاه تماس بگیرید.

With this, we come to the end of our haze piece fruit tier list.