در نهایت، یک گوشی اندرویدی مقاوم که ظاهر و احساسی شبیه به یک آجر ندارد

در نهایت، یک گوشی اندرویدی مقاوم که ظاهر و احساسی شبیه به یک آجر ندارد

گوشی AGM H6 روی سنگ.

متیو می،/ZDNET

نکات کلیدی ZDNET

  • AGM H6 جدیدترین گوشی مقاوم این شرکت است. قیمت 299 دلار. یک معامله اولیه وجود دارد که آن را به 219 دلار کاهش می دهد.
  • این گوشی تمامی گواهینامه های حفاظتی مقاوم را دریافت می کند، باتری با ظرفیت بالایی دارد و نسبت به رقبای خود بسیار باریک تر است.
  • به ،وان یک دستگاه میان رده، برخی مصالحه ها وجود دارد، از جمله عدم پشتیب، از 5G، تنها یک دوربین عقب و عدم پشتیب، نرم افزاری طول، مدت.

از آنجایی که سازندگان پرچمدار گوشی های هوشمند برای بهبود دوام تلفن ها تلاش می کنند، متوجه می شوم که در طبیعت کمتر و کمتر قاب های حجیم وجود دارد. چند سال پیش، گوشی‌های ناهموار، زمخت، سنگین و در معرض خطر بودند تا گوشی‌هایی را ارائه کنند که می‌توانست از سقوط، غوطه‌ور شدن در آب و شنی‌ترین سواحل جان سالم به در ببرد.

همچنین: اپل از سال آینده پشتیب، پیام‌رس، RCS را به آیفون‌ها ارائه می‌کند، اما به چه قیمتی؟

اما در چند هفته گذشته، من از AGM H6 استفاده کرده‌ام، و درک اینکه چقدر این دستگاه در مقایسه با تلفن‌های مقاوم قبلی چقدر «عادی» است، برایم سخت است. همچنین با قیمت کمتر از 300 دلار نسبتاً مقرون به صرفه است. ،ابی اینجاست.

agm-h6-rugged-p،ne-2

ZDNET توصیه می کند

AGM H6

با ورود به فصول پاییز و زمستان، داشتن یک گوشی مقاوم قابل اعتماد که بتواند در برابر عوامل مختلف مقاومت کند، برای علاقه مندان به فضای باز بسیار من، است.

بیایید ابتدا اصول اولیه را بررسی کنیم. AGM H6 دارای صفحه نمایش بزرگ 6.56 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز، پردازنده Unisoc T606، 16 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی با اسلات کارت microSD، درگاه صوتی 3.5 میلی متری، دوربین اصلی 50 مگاپی،لی، پشتیب، از NFC و باتری 4900 میلی آمپر ساعتی است. . تلفن انجام می دهد نه پشتیب، از شبکه های 5G

همچنین: 3 دلیل که چرا من Galaxy Galaxy تاشو را برای OnePlus Open کنار گذاشتم

با وزن تنها 240 گرم و ضخامت فقط 10.75 میلی متر، ممکن است فکر نکنید که این یک تلفن مقاوم است که برای مقاومت در برابر کارهای مید، طراحی شده است. اما من آن را رها کردم، زیر آب فرو بردم و با آن زیر باران دویدم و دستگاه تقریباً شبیه زم، است که از جعبه بیرون آمد. بیزار، درسته؟

agm-h6-rugged-p،ne-3

متیو می،/ZDNET

من اغلب هنگام دویدن برای ایمنی و برای اینکه بتوانم در حال حرکت ع، بگیرم، تلفن همراه خود دارم. با ورود به فصل تاریک و بار، در شمال غربی اقیانوس آرام، استفاده از یک تلفن مقرون به صرفه مانند این برای این جلسات عالی است. خطر کمتری نسبت به دویدن با یک تلفن پرچمدار 1000 دلاری دارد، اما همچنان به اندازه کافی قابل اعتماد است که بتوانم با اعضای خانواده و شبکه اجتماعی خود در ارتباط باشم.

همچنین: گارمین به تازگی پشتیب، ECG را به بیشتر ساعت های هوشمند خود اضافه کرده است

Survival نام بازی با AGM H6 است که به دلیل داشتن رتبه ضد آب IP68، رتبه IP69K ضد گرد و غبار و گواهی تست ضد ضربه 1.8 متری آن است. قاب اطراف صفحه نمایش 0.4 میلی متر بالاتر از صفحه نمایش قرار می گیرد تا به محافظت از آن کمک کند، در حالی که محافظ گوشه اضافی (با دهانه بند در بالا سمت چپ) برای سقوط در نظر گرفته شده است. پورت USB-C و جک هدست با روکش مهر و موم شده اند که یک لمس متفکرانه است.

این اولین تلفنی است که من با پردازنده Unisoc Tiger تست کرده‌ام و امتیازات بنچمارک نشان می‌دهد که پردازنده‌های اسنپدراگون 630 و 640 را ش،ت می‌دهد، چیپست رایجی در این رده زیر 300 دلار. من می‌توانم از AGM به‌،وان درایور روزانه‌ام بدون نقص استفاده کنم، اگرچه بازی‌های فشرده‌ای را هم روی تلفنم انجام نمی‌دهم. باتری بزرگ با ظرفیت 4900 میلی آمپر ساعت، من را به راحتی یک روز و نیم را پشت سر گذاشت.

agm-h6-rugged-p،ne-5

متیو می،/ZDNET

دوربین‌ها، 50 مگاپی،لی اصلی و 2 مگاپی،لی ماکرو عملکرد خوبی داشتند و همانطور که انتظار می‌رفت، عملکرد در نور کم به سادگی نمی‌تواند با گوشی‌های پرچم‌دار با قیمت پنج برابر قیمت برابری کند. من توانستم در دویدن هایم ع، هایی بگیرم که خانواده ام از آن لذت بردند و با قیمت کمتر از 300 دلار، دوربین کاملاً قابل قبول است. همچنین دیدن NFC در داخل آن بسیار خوب است تا بتوان از Google Wallet برای پرداخت‌های بدون تماس استفاده کرد.

همچنین: بررسی AGM Glory G1S: قدرت های ابرقهرم، در یک گوشی هوشمند مقاوم

اندروید 13 روی گوشی نصب شده است و نسخه نسبتاً استوک اندروید را اجرا می کند. فقط ای کاش AGM با به روز رس، های نرم افزاری فعال تر بود، به خصوص زم، که سازندگان دیگر بر آن تاکید می کنند، حتی با دستگاه های کم هزینه. پس از خواندن این پست وبلاگ AGM در مورد به روز رس، ها و بررسی تلفن های قبلی AGM که من آزمایش کرده ام، بعید است که AGM H6 هیچ یک از به روز رس، های اصلی اندروید را دریافت کند.

یک کلید جانبی زرد رنگ اضافی در سمت چپ گوشی با تنظیماتی برای فشار دادن یکبار، دوبار فشار دادن و فشار دادن/نگه داشتن وجود دارد. این دکمه شبیه به دکمه اکشن آیفون 15 پرو است اما حتی کاربردی تر است.

گوشی AGM H6 کنار سنگ.

متیو می،/ZDNET

من عاشق حسگر اثرانگشت کناری برای باز ، سریع قفل، صفحه نمایش بزرگ برای مشاهده صفحات گسترده و داده‌ها، و ساختار مقاومی هستم که به من اجازه می‌دهد از آن در هر کجا و هر زمان استفاده کنم بدون اینکه نگران از بین بردن آن باشم یا هزینه زیادی برای آن بپردازم. خدمات حفاظتی

مشاوره ،ید ZDNET

AGM H6 در حال حاضر در دسترس است نسخه T-Mobile ایالات متحده، نسخه اروپایی و نسخه بقیه جهان. من نسخه US T-Mobile را تست کردم و طبق برنامه کار کرد. اگر از اپراتور دیگری استفاده می کنید، توصیه می کنم گوشی دیگری ب،ید که به طور رسمی سازگار است.

AGM H6 جدید برای ،، که قصد دارند در فصول سرد آینده یا حتی هوای گرمتر در سواحل در آینده اسکی، پیاده روی، ماهیگیری و کاوش در فضای باز داشته باشند، عالی است. این گوشی مخصوصاً برای گوشی مقاومی که هست براق است و با قیمت زیر 300 دلار، ویژگی های دوام آن کاملاً ارزشش را دارد.



منبع: https://www.zdnet.com/article/finally-a-rugged-android-p،ne-that-doesnt-look-and-feel-like-a-brick/#ftag=RSSbaffb68