موتور لیفتراک لیفتراک | توکو لیفتراک

کامیون های صنعتی که به عنوان “ایمنی” در نظر گرفته می شوند ، دارای مشخصات GS (ایمنی بنزین) برای بنزین ، DS (ایمنی دیزل) برای دیزل هستند. LPS (ایمنی پروپان مایع) برای پروپان مایع شده یا GS / LPS برای بنزین سوخت دوگانه / کپسول پروپانال مایع. کامیون راهرو بسیار باریک هدایت می شود
لیفتراک بالابر الکتریکی Sit Down Rider که دارای مونتاژ دکل تخصصی می باشد. این دکل قادر به چرخش 90 درجه است ، و چنگالها می توانند مانند مکانیسم دستی پیشروی کنند و پالت های کامل را انتخاب کنند.

دنده فلایویل لیفتراک

1104c شامل یاتاقان ثابت و متحرک ، پیستون ورینگ ، سوپاپ دود و هوا ، گاید سوپاپ ، واشر کامل ، فیلتر روغن و گازوییل ، کاسه نمد سر وته میل لنگ می باشد. اغلب ، یک گیربکس دارای نسبت های دنده های مختلف (یا به سادگی “چر قطعات لیفتراک کوماتسو خ دنده ها”) با امکان تغییر در بین آنها با سرعت متفاوت است. این تعویض ممکن است به صورت دستی (توسط اپراتور) یا به صورت خودکار انجام شود.

  • احتراق داخلی برای چرخه چهر زمانه برای یک سیلندر توضیح داده شده است.
  • در طول دهه 1950 و 1960 ، ایمنی اپراتور به دلیل افزایش ارتفاع و ظرفیت های بالابری تبدیل به نگرانی شد.
  • سیستم های روغن کاری
    موتورهای احتراق داخلی در کارکردن به روانکاری نیاز دارند که قطعات متحرک بر روی یکدیگر صاف می شوند.
  • هوای مورد نیاز موتور از طریق سیستم هواکش مجهز به فیلتر هوا Air cleaner ، تأمین و سپس از راه شیلنگ خرطومی که قطعات لیفتراک می باشد ، واسط بین هواکش استاندارد و محفظه هوا دهی کاربراتور که میکسر در داخل آن قرار دارد به کاربراتور می رسد .
  • این دستورالعملها روی پلاک چدن است و یک آبکش کف کروی می تواند در کنار یک نطفه آب آویزان باشد.
موتور لیفتراک لیفتراک | توکو لیفتراک

[4] در سال 1906 ، راه آهن پنسیلوانیا کامیون های سکوی باتری را برای جابجایی چمدان در ایستگاه قطار خود در آلتوونا ، پنسیلوانیا معرفی کرد. جنگ جهانی اول شاهد توسعه انواع مختلف تجهیزات حمل مواد در انگلستان توسط Ransomes ، Sims & Jefferies از Ipswich بود. در سال 1917 ، کلارک در ایالات متحده شروع به توسعه و استفاده از تراکتورهای برقی و تراکتور بالابر برقی در کارخانه های خود کرد. در سال 1919 ، شرکت Towmotor و Yale & Towne ساخت در 1920 وارد بازار کامیون های آسانسور در ایالات متحده شدند.توسعه مداوم و استفاده گسترده از لیفتراک تا دهه های 1920 و 1930 ادامه یافت.

فروش قطعات موتوری لیفتراک ، قطعات یدکی لیفتراک

برای تهیه لوازم یدکی لیفتراک سهند ارزان میتوانید به شرکت پیشرو تراک مراجعه نمایید که یکی از شرکت های معتبر در زمینه فروش قطعات لیفتراک سهند و قطعات ماشین آلات سنگین است. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند باید به یاد داشته باشید که قطعات لیفتراک سهند مورد نظر شما باید از گارانتی برخوردار باشد و از خرید قطعات لیفتراک سهند بدون گارانتی خودداری نمایید. متاسفانه برخی از شرکت ها و فروشگاه ها لوازم یدکی لیفتراک سهند را بدون ضمانت نامه عرضه میکنند که باعث میشود تا خریدار قطعات لیفتراک سهند با مشکلاتی روبرو شود.

وقتی چرخه احتراق داخلی شروع می شود، پیستون در بالاترین مکان ممکن در سیلندر قرار دارد. دریچه ورودی سوخت باز شده و در این هنگام پیستون از بالای سیلندر به پایین می‌آید و باعث بالا رفتن حجم سیلندر می‌شود و مخلوطی از طرفی هوا و سوخت وارد سیلندر می‌شود. در مرحله بعد هر دو سوپاپ ورودی و خروجی بسته می‌شود و پیستون به بالای سیلندر بر می‌گردد که باعث تراکم سوخت یا مخلوط هوا و سوخت می‌شود. در مرحله انفجار که پیستون در بالاترین نقطه ممکن قرار دارد به واسطهٔ تراکم مخلوط هوا و سوخت در موتورهای دیزلی احتراق صورت می‌گیرد.