پشت طراحی: SwingVision – Discover

A collage of art elements from the Apple Design Award-winning app SwingVision.

کلاژی از ،اصر هنری از برنامه برنده جایزه طراحی اپل SwingVision.

زم، که Swupnil Sahai شروع به ایجاد کرد SwingVisionاو هیچ تجربه ای در ساخت اپلیکیشن نداشت – اما تنیس زیادی بازی کرده بود.

ایده اولیه این بود، شاید بتو،م از شتاب‌سنج و ژیروسکوپ در اپل واچ استفاده کنیم تا بفهمیم با چه سرعتی در حال چرخش هستم، و شاید بتو،م از [Apple Watch] ساهای از محل کار خود در منطقه خلیج می گوید. “واقعا همین بود.”

کلاژی از سه اسکرین شات SwingVision که قابلیت‌های ردیابی ویدیوی برنامه، نقشه‌های ع، و صفحه نمایش «چیزهایی برای بهبود» را نشان می‌دهد.

این برنامه یک پروژه شور واقعی برای ساهای بود که وارد آن شد SwingVision خیلی سرد “اگرچه من به زبان های دیگر برنامه نویسی کرده بودم، سوئیفت بسیار قابل دسترس تر به نظر می رسید، بنابراین فکر کردم “شاید بتوانم این را به تنهایی انتخاب کنم.” بعداً بیدار می ماند و بعداً برای فرو رفتن در آن SwingVision و سویفت او می‌گوید: «روز اول داشتم در Xcode می‌ساختم. «فکر نمی‌کنم تا به حال اینقدر از کار ، لذت برده باشم.»

امروز، SwingVision تبدیل به اپلیکیشن تنیس قطعی و نمونه ای باورن،ی از ،یب قدرت دوربین ها، یادگیری ماشینی و مفهوم رفع نیاز شده است. این به زیبایی و منحصراً برای iOS طراحی شده است، با یک رابط کاربری آسان برای پیمایش که هم برای مسابقات رسمی و هم برای افرادی که در تعطیلات آ، هفته تمرین می کنند قابل دسترسی است.

پرتره ای از سوپنیل ساهای، بنیانگذار SwingVision، که جایزه طراحی اپل تیمش را دارد.

همچنین به بخشی جدایی ناپذیر از جامعه تنیس تبدیل شده است. SwingVision اکنون برای فراخو، خطی استفاده می‌شود، حرف قطعی در مورد ورود یا بیرون بودن توپ – تماسی که هنوز به خود بازیکنان واگذار می‌شود. ساهای می‌گوید: «به ندرت پیش می‌آید که قاضی در زمین تنیس باشد. در بیسبال، شما داور دارید. حتی بسکتبال دوره راهنمایی هم داور دارد. به نوعی در تنیس باید همه کارها را خودتان انجام دهید.»

من در روز اول در Xcode می ساختم. فکر نمی کنم تا به حال اینقدر از کار ، لذت برده باشم.

سووپنیل ساهای، SwingVision موسس

این اپلیکیشن که در سال 2015 توسط ساهای به همراه دوست صمیمی و مدیر ارشد فناوری فعلی ریچارد هسو تاسیس شد، ساده تر از این نیست. دوربین آیفون یا آیپد خود را به سمت دادگاه بگیرید و SwingVision به شما می گوید که با چه سرعتی در حال سرویس دادن هستید، یکنواختی ضربات خود و نحوه شکل دادن به وضعیت بدنی و حرکت پاها. این کار را با استفاده از یادگیری ماشینی پیشرفته برای ردیابی ع، ها انجام می دهد (فرایند بسیار فشرده). “این به شما امکان می دهد خطوط را دقیق تر از آنچه که با چشمان خود می تو،د تماس بگیرید. اما اگر با سرعت 60 فریم در ث،ه ضبط نکنید، حتی جهش توپ را نخواهید دید – فقط خیلی سریع حرکت می کند. البته، ویدیوی 1080p وضوح بسیار بسیار بالایی دارد. چیزی حدود 2 میلیون پی،ل است که همه باید 60 بار در ث،ه پردازش شوند. ما مجبور شدیم نوآوری های زیادی انجام دهیم تا این مدل ها تا حد امکان نازک باشند. این برنامه اساساً بدون Neural Engine امکان پذیر نیست.

یک اسکرین شات SwingVision که گرافیکی را نشان می‌دهد که توپی را نشان می‌دهد که

SwingVision، که اکنون توسط یک تیم 23 نفره پشتیب، می شود، تا حد زیادی تکامل یافته است. بازیکنان اکنون می توانند مسابقات را به صورت زنده پخش کنند – هم ویدیو و هم داده های روی صفحه – و پس از آن، برنامه یک حلقه برجسته به راحتی قابل اشتراک گذاری ایجاد می کند. یکی از جدیدترین ویژگی‌های آن، «مناطق هدف» را در زمین ایجاد می‌کند تا به بازیکنان کمک کند تا سرویس‌های خود را تمرین کنند – نمونه‌ای عالی از نحوه ادغام برنامه ویدیو محور با اپل واچ. سحایی می خندد: «خدمت ، به طور سنتی خسته کننده ترین کار برای تمرین است. بنابراین ما آن را با جلوه های صوتی مختلف و نمایشگر پیشرفت در اپل واچ گیمی کردیم. حتی با وجود تمام ویدیوهای ما، اپل واچ همچنان حیاتی است زیرا تجربه را بالا می برد.

ساهای علاوه بر موفقیت اپلیکیشن خود، تخصص توسعه خود را با ادامه تدریس در دوره UC Berkeley به نام Data 8: Foundations of Data Science – که در حال حاضر بزرگترین ک، در دانشگاه است، به اشتراک می گذارد. او به ،وان “the SwingVision پسر.” او می خندد: “گاهی اوقات من یک پست از یک دانش آموز می بینم که می گوید: “صبر کن، تو درست کردی؟” جامعه آنجا بسیار حمایت می کند.»

درباره SwingVision بیشتر بد،د

SwingVision را از اپ استور دانلود کنید

پشت طراحی مجموعه ای است که شیوه ها و فلسفه های طراحی هر یک از برندگان جوایز طراحی اپل را بررسی می کند. در هر داستان، ما با توسعه دهندگان و طراحان این برنامه ها و بازی های برنده جوایز پشت پرده می رویم تا بفهمیم چگونه خلاقیت های قابل توجه خود را زنده کرده اند.

در مورد سری 2023 Behind the Design بیشتر کاوش کنید

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=0pg4dthn