پشت طرح: Duolingo – کشف

A collage of art elements from the Apple Design Award-winning app Duolingo.

کلاژی از ،اصر هنری از برنامه برنده جایزه طراحی اپل Duolingo.

چه چیزی باعث می شود Duolingo چنین روش جذابی برای یادگیری زبان؟ پاسخ در یک دید آشکار پنهان می شود. “راز به Duolingo این است که ما یک شرکت آموزشی نیستیم. رایان سیمز، معاون طراحی، می گوید: ما یک شرکت سرگرم کننده و انگیزشی هستیم. “سرگرمی مهمترین بخش کاری است که ما انجام می دهیم.”

بیش از یک دهه از راه اندازی آن، Duolingo همچنان دارای بهترین طراحی در ک،، تعاملات عالی و رابط کاربری آسان برای دنبال ، است. این مملو از چیزهای سرگرم کننده است، مانند درس های گیمیفی، شخصیت های خنده دار، و یک مسیر یادگیری که بر مکالمات واقعی تکیه دارد. و سپس Duo، طلسم جغد سرسخت معروفی است که به دلیل مهارتش در تشویق مردم به گسترش رگه های یادگیری خود به شهرت ویروسی دست یافت. این برنامه متوجه شده است که چگونه می‌تواند یک درس روزانه زبان را نه مانند کار ک،ی بلکه یک شادی ایجاد کند.

کلاژی از طلسم Duolingo، جغد سبز Duo، که احساسات مختلف را نشان می دهد.

در این سال گذشته، Duolingo طراحی مجدد مسیر یادگیری اصلی را راه اندازی کرد. در نسخه‌های قبلی، روی یک صفحه اصلی – معروف به درخت – متمرکز بود که به افراد اجازه می‌داد مسیرهای متعددی را کاوش کنند. سیمز می‌گوید: «دو نفر می‌توانند ساعت‌های ی،، را صرف انجام همان تعداد درس کنند، اما در نهایت در مکان‌های متفاوتی قرار می‌گیرند. امروز همه Duolingo کاربران یک مسیر واحد را دنبال می کنند. سیمز می گوید: «ما آن را «مسیر» می نامیم. “این یک راه اندازی مجدد کامل از استراتژی محصول ما بود.”

طراحی مجدد مسیر با به روز رس، مهم دیگری مصادف شد: ،میشن برای ،ینگو بازیگران فوق العاده از شخصیت ها لیلی وجود دارد، نوجو، که همیشه تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و کف زدن آهسته‌ای دارد. اسکار، معلم نمایشی که کارش را بسیار جدی می گیرد. و ادی، یک علاقه مند به تن، اندام با اشتیاق تقریباً برای همه چیز. ،میشن‌های ظریف آن‌ها وقتی مردم چیزی را درست می‌گیرند، خود یک پاداش است. سیمز می‌گوید: «بسیاری از تعامل شخصیت‌ها با دیدن نحوه ارتباط مردم با Duo مشخص شد.

راز به Duolingo این است که ما یک شرکت آموزشی نیستیم. ما یک شرکت سرگرم کننده و انگیزشی هستیم.

رایان سیمز، Duolingo معاون طراحی

پر ، برنامه با شخصیت های به یاد ماندنی نیاز به ساختن جهان دارد – فرآیندی که اغلب در برنامه های زبان یافت نمی شود. سیمز می‌گوید: «این کار بسیار غول‌پیکری است، و واقعاً تازه با رئیس هنر ما، گرگ هارتمن، شروع شد، که شروع به کشیدن شخصیت‌ها کرد و گفت: «آیا اگر در تمام این تجربه با همان افراد روبرو می‌شوید، جالب نیست. و البته، تیمی از متخصصان در دسترس هستند تا مطمئن شوند داستان هر شخصیت یکنواخت است. سیمز با خنده می‌گوید: «تعداد زیادی از افراد هستند که کارشان کمک به نوشتن این داستان‌ها و اطمینان از عدم تضاد با یکدیگر است.

کلاژی از طرح‌های مدادی از ویجت‌های Duolingo که در آن Duo احساسات مختلفی را نشان می‌دهد.

،ینگو رویکرد زیر کاپوت ممکن است تغییر کرده باشد، اما حس سرگرمی هنوز در جلو و مرکز است.

دروس تند و با نشاط هستند و بر اجزای سازنده زبان از طریق عبارات و جملات تکراری تأکید می کنند. و همه اینها نه فقط برای جذب دانش‌آموزان، بلکه برای اینکه آنها را وادار کند تا از طریق درس‌های سریع، پاداش‌های قانع‌کننده و تشویق‌های غیرقابل عذرخواهی برای زنده نگه‌داشتن رگه‌هایشان در کنار هم بمانند، طراحی شده است. «شما زب، را یاد می گیرید تا با انسان دیگری ارتباط برقرار کنید. سیمز می‌گوید: «این همه چیز است. “به همین دلیل است که ما مشتاق آموزش مردم برای صحبت ، به زبان های جدید هستیم – زیرا همه را دور هم جمع می کند.”

درباره Duolingo بیشتر بد،د

Duolingo

پشت طراحی مجموعه ای است که شیوه ها و فلسفه های طراحی هر یک از برندگان جوایز طراحی اپل را بررسی می کند. در هر داستان، ما با توسعه دهندگان و طراحان این برنامه ها و بازی های برنده جوایز پشت پرده ها می رویم تا دریابیم که چگونه خلاقیت های قابل توجه خود را زنده کرده اند.

در مورد سری 2023 Behind the Design بیشتر کاوش کنید

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=jhkvppl،