این موتورولا 250 دلاری انتخاب من برای بهترین گوشی ارزان قیمت سال 2023 است

این موتورولا 250 دلاری انتخاب من برای بهترین گوشی ارزان قیمت سال 2023 است

moto-g-power-5g-2

متیو می،/ZDNET

در حالی که گوشی‌های هوشمندی که بیش از 1200 دلار قیمت دارند، بسیار مورد تشویق قرار می‌گیرند، هنوز هم افراد زیادی هستند که به دنبال گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند، تلفن‌هایی که می‌توانند به‌،وان دستگاه ثبت‌نام برای دانش‌آموزان و اعضای سالخورده خانواده عمل کنند – یا فقط گوشی‌های شخصی که این کار را نمی‌کنند. قیمت یک دست و یک پا

همچنین: با این دستگاه مفید به آیفون یا اندروید قدرت پیام رس، ماهواره ای بدهید

موتورولا سال‌هاست که در زمینه تولید تلفن‌های رده پایین تا میان‌رده فعالیت می‌کند و آ،ین دستگاه آن، Moto G Power 5G، ممکن است بهترین پیشنهاد آن باشد. پیشرفت های واضحی با Moto G Power 5G نسبت به نسل قبلی خود در سال 2022، شامل پردازنده جدیدتر، پشتیب، از شبکه 5G و صفحه نمایش بهبودیافته. همین‌طور که ما صحبت می‌کنیم، با قیمت 250 دلاری قابل فروش است که باید خیلی‌ها را مجذوب خود کند.

در زیر ویژگی‌های کلیدی دستگاه را شرح می‌دهم تا بد،د دقیقاً چه چیزی در ازای پول دریافت می‌کنید (و نمی‌گیرید).

moto-g-power-5g-3

ZDNET توصیه می کند

Moto G Power 5G

برای ،، که به دنبال یک گوشی ارزان قیمت هستند که کار را انجام دهد، Moto G Power 5G یک گزینه عالی است که با هر بار شارژ تا دو روز دوام خواهد آورد.

کلمه “Power” در نام Moto G به تمرکز بر عمر باتری طول، اشاره دارد که برای دستگاهی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، به راحتی بیش از یک روز استقامت را برای شما به ارمغان می آورد. این گوشی دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 930 با صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی است که قادر به نرخ رفرش 120 هرتز است. همه اینها مشخصات عالی برای یک دستگاه مقرون به صرفه هستند، و صفحه نمایش چیزی است که مطمئنا از آن استقبال خواهید کرد.

همچنین: ژنرال Z در حال کنار گذاشتن آیفون‌ها با 100 دلار «تلفن‌های ویژه» است و اعداد و ارقام دروغ نمی‌گویند.

با توجه به مشخصات، Moto G Power 5G در تمام کارهای روزمره‌ام به خوبی انجام می‌دادم، با T-Mobile و Verizon به 5G متصل شدم، و به ،وان یک پلت‌فرم عالی برای تماشای فیلم عمل می‌کردم.

در حالی که 5G در دستگاه وجود دارد، پشتیب، باند محدود آن به این م،ی است که پوشش سلولی شما ممکن است متفاوت باشد. توصیه می کنم قبل از ،ید با اپراتور خود چک کنید تا ببینید آیا باندهای محلی شما پشتیب، می شوند یا خیر.

moto-g-power-5g-4

متیو می،/ZDNET

به طور کلی، Moto G Power 5G یک تلفن نسبتا ساده است که بعید است با بیرون کشیدن آن از بسته بندی بازیافت شده اش، هیجان زیادی ایجاد کند. من رنگ Mineral Black را آزمایش کردم و در حالی که روکش پ،تیکی مشکی مات حرفه ای به نظر می رسد، استفاده از آن کاملاً لغزنده است.

موتورولا دارای مقدار زیادی رم (6 گیگابایت) و حافظه داخلی (256 گیگابایت) است، بنابراین دانلود برنامه ها و بازی های زیاد یا گرفتن ع، های زیاد ممکن است آ،ین نگر، شما باشد. همچنین دارای یک حسگر اثرانگشت/دکمه روشن/خاموش جامد در سمت راست و یک پورت صوتی 3.5 میلی‌متری است که دو مورد اصلی در گوشی‌های این رده قیمتی است. و مانند گوشی‌های این رده، سیستم دوربین سه‌گانه در بهترین حالت قابل استفاده است و بیشتر مشکلات آن در شرایط کم نور اتفاق می‌افتد.

moto-g-power-5g-1

متیو می،/ZDNET

متأسفانه، NFC بر روی دستگاه وجود ندارد، بنابراین نمی تو،د از تلفن در پایانه های Tap-to-Pay استفاده کنید. همچنین شایان ذکر است که این گوشی از شارژ سیمی تا 15 وات پشتیب، می کند اما با شارژ 10 واتی در جعبه عرضه می شود. موتورولا هنوز آنقدر مودب است که یکی را به صورت رایگان ارائه کند، بنابراین من هیچ چیز را به عهده نمی‌گیرم.

موتورولا همچنین وعده سه سال به‌روزرس، امنیتی و یک ارتقاء سیستم‌عامل اندروید را برای Moto G Power داده است، دقیقاً مانند آنچه که با سایر تلفن‌های اقتصادی خود انجام می‌دهد، بنابراین انتظار نداشته باشید که جدیدترین ویژگی‌های اندروید را دریافت کند.

همچنین: 3 دلیل که چرا من این اندروید 300 دلاری را به پی،ل 6a گوگل ترجیح می دهم

اگر یک تجربه اندروید نسبتاً موجود را ترجیح می دهید، تلفن های موتورولا عالی هستند. برخی از افزونه‌ها مانند ژست‌ها و برنامه‌های کاربردی Moto وجود دارد، اما اینها ویژگی‌هایی هستند که بسیاری باید از آن استقبال کنند. حتی برنامه‌های «bloatware» را می‌توان حذف نصب کرد، که اگر به بازی‌ها و خدماتی که اپراتورها برای آن فشار می‌آورند نیاز نداشته باشید، عالی است.

moto-g-power-5g-2

متیو می،/ZDNET

مشاوره ،ید ZDNET

چند سال پیش، گوشی‌های اندرویدی مقرون‌به‌صرفه قابل‌اعتمادترین نبودند، و عملکرد اغلب با تأخیر همراه بود. به همین دلیل است که چیزهایی که اکنون می تو،د فقط با 250 دلار ،یداری کنید شگفت انگیز است.

این Moto G Power 5G بسیار من، است، از جمله نمایشگر بزرگ و صاف با حداقل حاشیه، عمر باتری قابل اعتماد، و پردازنده ای برای روشن نگه داشتن آن برای روزها. اگر از گوشی خود برای پرداخت های موبایلی استفاده نمی کنید و یک گیمر جدی نیستید، Moto G Power 5G ممکن است گوشی مقرون به صرفه ای برای شما باشد.

اگر به NFC، رم بیشتر نیاز دارید که از تجربه بازی بهتر، شارژ سیمی سریع‌تر پشتیب، می‌کند و می‌خواهید از استاندارد IP54 مقاوم در برابر گرد و غبار/آب برخوردار باشید، OnePlus Nord N30 با قیمت مشابه انتخاب بهتری است.



منبع: https://www.zdnet.com/article/this-250-motorola-is-my-sleeper-pick-for-best-budget-p،ne-of-2023/#ftag=RSSbaffb68