بهترین گوشی های مقاوم 2023: آزمایش شده توسط متخصص

بهترین گوشی های مقاوم 2023: آزمایش شده توسط متخصص

مشخصات Kyocera DuraForce Pro 3: نمایشگر: 5.38 اینچ (رزولوشن 2160 در 1080 پی،ل)، OLED | CPU: Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1 | رم: 6 گیگابایت | حافظه داخلی: 128 گیگابایت با اسلات microSD | دوربین های عقب: زاویه عریض 64 مگاپی،لی، دوربین فوق عریض 16 مگاپی،لی و ماکرو 2 مگاپی،لی | دوربین جلو: 8 مگاپی،ل | باتری: 4270 میلی آمپر ساعت | وزن: 237 گرم

تلفن های مقاوم به گونه ای ساخته شده اند که در برابر ،اصر کار مید، مقاومت کنند و با Kyocera DuraForce Pro 3 جدید، از پشتیب، اضافی شبکه 5G Verizon برخوردار می شوید. در نگاه اول، طراحی شیک آن ممکن است برای شما این سوال را به وجود بیاورد که آیا این گوشی حتی یک گوشی زمخت است، زیرا نسبت به بسیاری دیگر از گوشی های موجود در بازار، حجم کمتری دارد و دست زدن به آن ناخوشایند است.

من چند هفته از DuraForce Pro 3 هنگام پیاده روی، دویدن و کاوش در فضای باز استفاده کردم. در برابر غوطه ور شدن در جویبارها، ریزش در مسیرها، و برخورد خشن، همانطور که دوام آن را آزمایش کردم، مقاومت کرد.

Kyocera DuraForce Pro 3 از یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1 با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، سه دوربین عقب و یک باتری با ظرفیت بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. اگر قصد دارید زمان زیادی را در زمینه ع، و فیلم بگذر،د، می تو،د یک کارت microSD با پشتیب، تا 1 ترابایت را تعویض کنید. باتری آن نیز قابل جابجایی است تا بتو،د لوازم یدکی آن را حمل کنید و نگران پیدا ، مک، برای شارژ گوشی نباشید. DuraForce Pro 3 از شارژ بی‌سیم نیز پشتیب، می‌کند، بنابراین نیازی به جدا ، دوشاخه پورت USB-C پایینی برای شارژ ، ندارید.

بررسی را بخو،د: بررسی Kyocera DuraForce Pro 3

سه دکمه قابل برنامه ریزی توسط کاربر در دسترس هستند تا بتو،د به سرعت برنامه مورد علاقه خود را راه اندازی کنید یا با فشار ساده یک دکمه عملکردهای کلیدی خود را انجام دهید. این زم، مفید است که بخواهید بدون نیاز به استفاده از صفحه لمسی، برنامه را به سرعت باز کنید. این تلفن همچنین از استفاده از تلفن در هنگام پوشیدن دستکش پشتیب، می کند.

این تلفن به گونه‌ای طراحی شده است که با مقاومت IP68 در برابر گرد و غبار/آب، گواهی تست شوک MIL-STD 810H و داده‌های پوشش عملی که برای بهبود ماجراجویی‌های شما در فضای باز طراحی شده‌اند، در برابر حمل و نقل خشن مقاوم است.



منبع: https://www.zdnet.com/article/best-rugged-p،ne/#ftag=RSSbaffb68