سلام توسعه دهنده: دسامبر 2023 – کشف

A graphic that reads “Hello” in a font that resembles code.

گرافیکی که

به Hello Developer خوش آمدید. در این نسخه: ویدیوهای جدید در Game Center و Journaling Suggestions API را بررسی کنید، مستقیماً از تیم طراحی فضایی راهنمایی visionOS دریافت کنید، با سه برنده جایزه App Store آشنا شوید، به داخل کپسول زم، که مجموعه بازی های تخته ای باست،، و بیشتر.

فیلم های

مرکز بازی را با App Store Connect API مدیریت کنید

[متنجایگزین:تصویر،یبیازسهاسکرینشاتکهنماهایمتفاوتیازGameCenterرانشانمیدهددرسمتچپ،صفحه‌ایازتابلوهایامتیازاتسازمان‌دهیشدهبراساسمکاندروسط،لیستیازبازیکنانبابهترینامتیازکلیدرسمتراست،یکاعلانفشارنشاندهندهتغییردررتبهبندیبازیکناناست[alttext:Acompositeimageofthreescreens،tsthats،wdifferentviewsofGameCenterOntheleftascreenofLeaderboards،izedbylocationInthemiddlealistofplayerswitht،stoverallscoreOntherightapushnotificationindicatingachangeintheplayerrankings

در این ویدیوی جدید، کشف کنید که چگونه می‌تو،د از App Store Connect API برای خودکار ، تنظیمات مرکز بازی خود در خارج از App Store Connect در وب استفاده کنید.

مرکز بازی را با App Store Connect API مدیریت کنید

کشف کنید که چگونه می‌تو،د از App Store Connect API برای خودکار ، تنظیمات مرکز بازی خود در خارج از App Store Connect در وب استفاده کنید. دریابید که چگونه API می تواند به شما در ایجاد دستاوردها و تابلوهای امتیازات کمک کند و آنها را بین بازی های مرتبط با استفاده از گروه ها به اشتراک بگذارید. و نحوه فعال ، و پیکربندی …

الان ببین

و دریابید که چگونه API جدید Journaling Suggestions می تواند به افراد کمک کند تا لحظات کوچک و رویدادهای بزرگ زندگی خود را از طریق برنامه شما بازتاب دهند – همه اینها در حالی که از حریم خصوصی آنها محافظت می کند.

Journaling Suggestions API را کشف کنید

دریابید که چگونه API جدید Journaling Suggestions می تواند به افراد کمک کند تا لحظات کوچک و رویدادهای بزرگ زندگی خود را از طریق برنامه شما بازتاب دهند – همه اینها در عین محافظت از حریم خصوصی آنها. بیاموزید که چگونه از API برای بازیابی دارایی‌ها و ابرداده‌ها برای پیشنهادات ژورنال استفاده کنید، یک انتخابگر را در بالای …

الان ببین

پرسش و پاسخ

پاسخ سوالات طراحی فضایی خود را دریافت کنید

آرایه ای از ،اصر مختلف UI در visionOS (دکمه ها، سوئیچ ها، هشدارها، نمادها و غیره)

بهترین راه برای ایجاد اولین تاثیر عالی در visionOS چیست؟ “لحظه کلیدی” چیست؟ و چند روش آسان برای ساختن طراحی بصری مح،ات فضایی جلا داده شده چیست؟ پاسخ این سوالات و موارد دیگر را دریافت کنید.

پرسش و پاسخ: طراحی فضایی برای visionOS

مشاوره تخصصی از تیم طراحی اپل در زمینه ایجاد تجربه برای Apple Vision Pro دریافت کنید.

اکنون مشاهده کنید

ویژه

برندگان جوایز فروشگاه App 2023 را جشن بگیرید

تصویری از جایزه فیزیکی اپ استور، با نشان‌واره اپ استور بر روی یک جایزه مربع آبی، که روی پس‌زمینه آبی معلق است.

هر سال، اپ استور برنامه‌های استثنایی را جشن می‌گیرد که زندگی مردم را بهبود می‌بخشد و در عین حال بالاترین سطوح نوآوری فنی، تجربه کاربر، طراحی و تأثیر فرهنگی مثبت را به نمایش می‌گذارد. دریابید که چگونه تیم های برنده پشت سر هستند پیدا ، هانا، فوتوماتور، و باز ، بسته بندی به کار باورن،ی خود در این سال نزدیک شدند.

“ما در تلاش برای ایجاد تغییر هستیم”: با سه تیم برنده جایزه App Store آشنا شوید

داستان های مربوط به Finding Hannah، P،tomator، و Unpacking را بخو،د.

اکنون مشاهده کنید

اعلامیه بزرگ را از دست داده اید؟ لیست کامل برندگان 2023 را بررسی کنید.

اخبار

Xcode Cloud اکنون با عضویت همراه است

ع،ی از توسعه دهنده Klemens Str،er که پشت میزش نشسته است.

از ژانویه 2024، همه عضویت‌های برنامه توسعه‌دهنده اپل شامل 25 ساعت مح،ه در ماه در Xcode Cloud به‌،وان استاندارد، بدون هزینه اضافی خواهد بود. بیشتر بد،د.

پشت طرح

با مجموعه بازی های تخته ای باست، به گذشته سفر کنید

ع،ی از توسعه دهنده Klemens Str،er که پشت میزش نشسته است.

کلمنس استراسر مجموعه بازی های تخته ای باست، جدید و خیلی خیلی قدیمی را با هم ،یب می کند. قدمت بازی‌های آن به قرن‌ها پیش برمی‌گردد: گفته می‌شود که Hne،afl نزدیک به 1700 سال قدمت دارد، در حالی که بازی ایتالیایی Latrunculi نزدیک به 2000 است. استراسر می‌گوید: «من کتابی در مورد بازی‌های رومیزی باست، توسط یک استاد آ،فورد پیدا کردم و من را درست در سوراخ ،گوش پرتاب کرد. دریابید که چگونه توسعه دهنده اتریشی و تیمی از هنرمندان بین المللی جان تازه ای به این بازی های باست، بخشیدند.

با مجموعه بازی های تخته باست،، کلمنس استراسر به گذشته بازمی گردد

کشف کنید که چگونه ،وان جدید و (بسیار) قدیمی را با هم ،یب می کند.

اکنون مشاهده کنید

مستندات

با غوطه وری سه بعدی، بازی ها، SwiftUI و موارد دیگر خلاقیت به ،ج دهید

نمونه کد، آموزش و مستندات جدید این ماه همه چیز را از بازی ها گرفته تا انتقال کنترل بین برنامه ها و رسیدگی به دلایل ،ابی های معمول را پوشش می دهد. در اینجا چند نکته برجسته وجود دارد:

مشاهده لیست کامل منابع جدید

موارد جدید را در دستورالعمل های رابط انس، مشاهده کنید.

اخبار

از آ،ین به روز رس، ها مطلع شوید

  • برنامه تعطیلات فروشگاه App: ما در طول فصل تعطیلات باز خواهیم بود و مشتاقانه منتظر پذیرش ارسالی شما هستیم. با این حال، بررسی ها ممکن است از 22 تا 27 دسامبر کمی بیشتر طول بکشد.

  • پیشرفت‌های Sandbox: اکنون می‌تو،د ویترین حساب آزمایشی را تغییر دهید، نرخ‌های تمدید اشتراک را تنظیم کنید، تاریخچه ،ید را پاک کنید، جریان‌های ،ید قطع شده را مستقیماً در iP،ne یا iPad شبیه‌سازی کنید و اشتراک‌گذاری خانوادگی را آزمایش کنید.

  • نسخه‌های نرم‌افزار جدید: برنامه‌های خود را با استفاده از جدیدترین ابزارهای توسعه‌دهنده بسازید و آنها را در نسخه‌های این هفته سیستم عامل آزمایش کنید. Xcode 15.1 RC و نسخه‌های RC iOS 17.2، iPadOS 17.2، macOS 14.2، tvOS 17.2 و watchOS 10.2 را دانلود کنید.

در Hello Developer مش، شوید

آیا می خواهید Hello Developer را در صندوق ورودی خود دریافت کنید؟ با به‌روزرس، تنظیمات برگزیده ایمیل در حساب توسعه‌دهنده، مطمئن شوید که دریافت ایمیل‌های مربوط به اخبار و رویدادهای برنامه‌نویس را انتخاب کرده‌اید.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم. اگر پیشنهادی برای فعالیت ها یا داستان های ما دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید.

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=vpxs1abn