سامانه رزرو آنلاین اتاق فرار ایران Iran Escape Room طراحی وب سایت سایت ساز آسان | allescape

ماجرا از آنجایی آغاز می‌شود که فعالیت‌های مشکوکی در تهران رخ می‌دهد و پلیس موفق نشده تا عوامل این خراب‌کاری‌ها را دستگیر کند. کارآگاه توانا یکی از حرفه‌ای‌ترین کارآگاه‌های تهران است که ادعا کرده مدارک به دست آورده و همه اتفاقات اخیر را به یکی از باند‌های بزرگ تهران ربط داده است. تمامی نکات ذکرشده برای تاسیس اتاق‌های فرار لازم است و با رعایت قوانین فوق شما می‌توانید مجوز تاسیس یک اتاق فرار جذاب را داشته باشید. وقتی بازی شروع می‌شود، تیم شما باید برای پیداکردن سرنخ‌ها، اتاق را زیرورو کند.

امکانات فوق العاده، برای اولین بار در پرتال رزرو اتاق فرار مای اسکیپ :

مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌می به‌عنوان اولین اسکپ روم و اتاق فرار ایران با گروهی از جوانان خلاق و مبتکر بازی‌هایی به گستردگی تمامی سلایق فراهم کرده است تا شما لذت شیرین تجربه اولین حل معما اتاق فرار خود را بتوانید به بهترین نحو بچشید. اگر شما هم علاقه مند به بازیهای ویدئویی و یا فیلم و سریال هستید بدون شک لحظاتی بوده که شما دوست داشته اید که جای نقش اول داستان باشید. بازی اتاق فرار شما را وارد یکی از این داستانهای هیجان انگیز می کند و شما در آن نقش اول را خودتان سئوی اتاق فرار بازی خواهید کرد. بازی در اتاق فرار دایرفول ترسناک و مهیج است و قطعاً از بازی در آن لذت زیادی خواهید برد. سناریوی این بازی به‌ این صورت است که شما به‌عنوان شرکت‌کننده به درخواست خودتان و وسوسه موکل وارد خانه می‌شوید. وظیفه شما در برابر وعده‌هایی که به شما داده می‌شود آزاد‌کردن موکل است.

سامانه رزرو آنلاین اتاق فرار ایران Iran Escape Room طراحی وب سایت سایت ساز آسان | allescape

لطفا توجه فرمایید ما به ازای هر اتاق، وارد کردن یک کد ملی ( شماره پاسپورت) معتبر الزامی می باشد. توجه فرمایید جهت قطعی شدن رزرو وارد کردن اسامی تمام میهمانان به صورت صحیح و غیر تکراری همراه با کد ملی الزامی می باشد. ۴- رزرو های مربوط به هتل های کیش و قشم که اغلب گارانتی و تور می باشند و هتل هایی که در قالب خدمات تور ارائه می گردد به هیچ عنوان کنسل نمی شود.

اتاق فرار چیست؟

حالا شما فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید عروسک را پیدا کنید و در جعبه بگذارید. در غیر این صورت، شما هم همانند ارواح خبیث برای همیشه در داخل خانه زندانی خواهید شد. مخاطب اتاق فرار اسکیپ رد نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان‌اند و تعداد نفرات آن هم بین ۴ تا ۸ نفر است. بازی از این قرار است که شما و همراهانتان در یک شب بارانی در شهر مونرو برای گذران آخر هفته به خارج از شهر رفته‌اید. ناگهان خودروی شما دچار مشکلی می‌شود و شما به‌دنبال کمک، خود را به اولین منزل در نزدیکی جاده می‌رسانید. صاحبان آن خانه دو جن‌شناس معروف با نام‌های اد و لورن وارن مسئول نگهداری از عروسک آنابل هستند.

اتاق فرار بحران

امکانات بسیار مناسب و همچنین دسترسی ساده، باعث شد اپلیکیشن مای اسکیپ به سرعت در میان علاقه مندان به اتاق فرار رشد کند . همواره تلاش میکنیم، در فواصل زمانی کوتاه، امکانات جدیدی به اپلیکیشن و سایت اضافه نماییم. در این روش از هینت اسکیپ روم، بلندگوهایی را در اتاق فرار نصب می‌کنند تا هرزمان که بازیکنان در خواست هینت کردند راهنمایی از بلندگو پخش می‌شود. اتاق فرار یا همون اسکیپ روم یک بازی مهیج هست که توی اون شما در مدت زمان محدود فرصت دارید تا با حل کردن معما ها از فضای بازی خارج بشید … توجه کنید که برای تجربه کردن اسکیپ روم حمام شوم، میبایست حتما این اتاق فرار را از قبل رزرو کنید.

  • اگر از اتاق فرار انتظار دکورهای هیجان‌انگیز و دلهره‌آور را دارید این اسکیپ روم به شما پیشنهاد نمی‌شود، اما اگر به‌دنبال تجربه متفاوت و به‌چالش‌کشیدن خود و دوستانتان با معماهای پیچیده و دشوارید، تجربه این محیط به‌شدت به شما پیشنهاد می‌شود.
  • برای رزرو اتاق‌ فرارهای اسکیپ روم می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید.
  • شما میتوانید این اتاق فرار را با تیم ۴ تا ۶ نفره خود تجربه کنید.
  • برای رزرو اتاق فرار در صورتی که نام بازی اتاق فرار و یا نام مجموعه را می‌دانید براحتی می‌توانید از طریق خود مجموعه رزرو خود را نهایی کنید.