سامسونگ گلکسی M15 یک باتری بزرگ به ارمغان می آورد

سامسونگ گلکسی M15 یک باتری بزرگ به ارمغان می آورد

سامسونگ در اوایل ماه جاری گل،ی A15 را در ویتنام رسمی کرد و اکنون به نظر می رسد که روی گل،ی M15 کار می کند. طبق معمول سری M، این به نظر می رسد که یک گل،ی A15 تغییر نام یافته باشد، اما با یک پیچش بزرگ و هیجان انگیز.

در حالی که A15 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در هر دو نسخه فقط 4G و 5G بهره می برد، شایعات حاکی از آن است که گل،ی M15 همه چیز را به سطح بالاتری می برد و در عوض از یک سلول عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

سامسونگ گل،ی A15
سامسونگ گل،ی A15

این 20 درصد بیشتر است و باید طول عمر باورن،ی را با یک بار شارژ تضمین کند. متأسفانه، هنوز هیچ مشخصات دیگری برای M15 منتشر نشده است، اما اگر این یک تصویر آینه ای از A15 از هر نظر باشد، تعجب نخواهیم کرد.

ممکن است تعجب کنید که چرا نیاز به یک سری M متشکل از دستگاه‌هایی وجود دارد که مشابه نمونه‌های سری A خود هستند، به جز یک ویژگی اضافی اینجا و آنجا، مانند این مورد. ما هم همین فکر را کرده‌ایم، اما در واقع نمی‌د،م. راه های سامسونگ گاهی اوقات مرموز است.

به هر حال، اکنون که افشای اطلاعات مربوط به M15 شروع شده است، فقط زمان زیادی است که در مورد آن اطلاعات بیشتری ،ب کنیم، پس با ما همراه باشید.

از طريق

منبع: https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_m15_to_bring_a_huge_battery-news-61040.php

مجموعه نساجی zak + fox harvest در پارک فولک آمریکایی اولستر ارائه شد. لوازم جانبی دوربین مدار بسته.