سلام توسعه دهنده: اکتبر 2023 – کشف

The word “hello” written in many different languages and colors.

کلمه

در مورد آ،ین فعالیت های ما (از جمله تاریخ های بیشتر آزمایشگاه توسعه دهندگان Apple Vision Pro) اطلاعات ،ب کنید، نحوه انجام این کار را بیاموزید پل، تیم Xcode Cloud را در آغوش گرفت، کشف کنید که چگونه بازی پازل اختراعی است اتوماتیس زنده شد، از آ،ین اخبار مطلع شوید و موارد دیگر.

با کارشناسان اپل ملاقات کنید

فعالیت‌های توسعه‌دهنده ما که به صورت حضوری و آنلاین میزب، می‌شوند، برای همه هستند، مهم نیست در کجای سفر توسعه خود هستید. بیاموزید که چگونه برنامه یا بازی موجود خود را ارتقا دهید، طراحی خود را اصلاح کنید یا یک پروژه جدید راه اندازی کنید. فهرست فعالیت های آینده در سراسر جهان را کاوش کنید.

برای دور جدیدی از تاریخ های آزمایشگاه توسعه دهندگان Apple Vision Pro آماده شوید

توسعه‌دهندگان از تجربه برنامه‌ها و بازی‌های خود در آزمایشگاه و ارتباط با کارشناسان اپل برای کمک به اصلاح ایده‌ها و پاسخ به سؤالات هیجان‌زده شده‌اند. بن گرت، افسر ارشد تجربه در قرقره، می گوید، “این نوع تجربه یادگیری فوق العاده ارزشمند است.” دیوید اسمیت، توسعه‌دهنده و پاد،ت‌کننده می‌گوید: «اولین باری که می‌بینید اپلیکیشن خودتان به‌طور واقعی اجرا می‌شود، زم، است که صدای نفس کشیدن به گوش می‌رسد.» درخواست آزمایشگاه ارسال کنید

همچنین می تو،د ارزیابی سازگاری Apple Vision Pro را درخواست کنید. ما برنامه‌ها و بازی‌های شما را مستقیماً در Apple Vision Pro ارزیابی می‌کنیم تا مطمئن شویم مطابق انتظار رفتار می‌کنند و نتایج را برای شما ارسال می‌کنیم.

“کوچک اما توانا”: با Plex به پشت صحنه بروید

کشف کنید که چگونه سرویس پخش و پخش کننده رسانه از ابزارهای توسعه دهنده مانند Xcode Cloud برای حفظ سرعت انتشار سریع استفاده می کند. دنی همبرگر، مدیر بازاریابی محصول در می گوید: «ما نسبتا کوچک هستیم پل،، “اما ما قدرتمند هستیم.”

“کوچک اما قدرتمند”: چگونه Plex به جامعه جه، خود خدمت می کند

دریابید که تیم پشت Plex چگونه به جامعه جه، خود خدمت می کند.

اکنون مشاهده کنید

با ذهن پشت Automatoys آشنا شوید

استفان گلین از فینالیست جایزه طراحی اپل می‌گوید: «من ایده لحظه‌ای را دوست دارم که بازیکنان بگویند، «خب، فکر می‌کنم فقط شروع به ضربه زدن می‌کنم و ببینم چه می‌شود.» اتوماتیسگیج کننده ای الهام گرفته شده که در آن بازیکنان با یک ضربه به ابزارهای پیچیده پیمایش می کنند. دریابید که گلین چگونه بازی خود را با الهام از روب گلدبرگ زنده کرد.

ابزارهای زرق و برق دار Automatoys

الهامات وحشی پشت گیج کننده کاملا گیج کننده استفان گلین را کشف کنید.

اکنون مشاهده کنید

از آ،ین اخبار و به روز رس، ها مطلع شوید

مطمئن شوید که در مورد اعلان‌های ویژگی، راهنمایی‌های مهم، اسناد جدید و موارد دیگر به‌روز هستید.

  • با جدیدترین نسخه‌های بتا آماده شوید: برنامه‌های خود را با استفاده از جدیدترین ابزارهای توسعه‌دهنده بسازید و آنها را در جدیدترین نسخه‌های سیستم عامل آزمایش کنید. Xcode 15.1 بتا و نسخه‌های بتا 2 iOS 17.1، iPadOS 17.1، macOS 14.1، tvOS 17.1 و watchOS 10.1 را دانلود کنید.

  • از RealityKit برای ایجاد یک سواری تعاملی در visionOS استفاده کنید: پروژه نمونه توسعه‌دهنده “Swift Splash” از RealityKit و Reality Composer Pro برای ایجاد یک واتر اسلاید با ،یب قطعات اسلاید م،ار استفاده می‌کند. و هنگامی که سواری خود را تمام کردید، می تو،د یک ماهی قرمز ماجراجو را رها کنید تا آن را امتحان کنید.

  • برنامه‌های iPad و iP،ne خود را در Apple Vision Pro از این هم فراتر ببرید: یک App Store کاملاً جدید با Apple Vision Pro راه‌اندازی می‌شود که دارای برنامه‌ها و بازی‌های ساخته‌شده برای visionOS و همچنین صدها هزار برنامه iPad و iP،ne است که در visionOS عالی اجرا می‌شوند. هم.

  • App Store Connect API 3.0: این نسخه شامل پشتیب، از Game Center، پیش‌سفارش‌ها بر اساس منطقه و موارد دیگر است.

  • اشکال زدایی پیوندهای جه،: بررسی کنید که چرا پیوندهای جه، شما به جای برنامه شما در سافاری باز می شوند.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم. اگر پیشنهادی برای فعالیت ها یا داستان های ما دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید.

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=gv83byb2