“کوچک اما قدرتمند”: چگونه Plex به جامعه جهانی خود خدمت می کند – کشف کنید

"کوچک اما قدرتمند": چگونه Plex به جامعه جهانی خود خدمت می کند - کشف کنید

تیم پشت سر پل، یک استراتژی درخشان برای مق، با اشکالات و رسیدگی به مشکلات احتمالی دارد: ابتدا آنها را پیدا کنید.

استیو بارنگرن می‌گوید: «ما روند بسیار خوبی را در پیش گرفته‌ایم. پل، مهندس ارشد نرم‌افزار در پلتفرم‌های اپل، “و زم، که چنین است، همه چیز اشتباه نمی‌شود.”

در سال 2009 راه اندازی شد، پل، ال، استیونسون-پرایس، مدیر مهندسی، که با پل، برای بیش از هفت سال یک سرویس پخش ،یبی و سرور رسانه، پل، هدف این است که طیف کاملی از تجربه پخش جری، را پوشش دهد – همه چیز از کشف گرفته تا مدیریت محتوا و سازماندهی لیست های تماشا.

این به ما زمان بیشتری برای بررسی راه حل های من، می دهد.

امی بخایی، پل، مدیر محصول برای پلتفرم ها و شرکا

برای اینکه همه چیز به خوبی اجرا شود، پل، تیم در یک دوی سرعت شش هفته ای کار می کند و فرصت های منظمی را برای فکر ، در بلوک ها، تعریف نقاط توقف در جریان کاری خود و ارزیابی آینده ارائه می دهد. آمی باخایی، مدیر محصول پلتفرم‌ها و شرکا، می‌گوید: «متوجه شده‌ام که وقتی ،ت به نهایی ، ویژگی‌ها یا حرکت رو به جلو می‌رسد، شتاب بیشتری ایجاد می‌کند. هر تیمی تعهدات خاص خود را دارد. این به ما زمان بیشتری برای بررسی راه حل های من، می دهد.»

را پل، تیم به سرعت تکرار می‌شود، توزیع می‌شود و منتشر می‌شود – بنابراین آزمایش ویژگی‌ها و مشکلات گرفتن می‌تواند کار سختی باشد. (پل، به‌روزرس،‌های منظم را در طول اسپرینت‌های خود برای برنامه‌های پرچم‌دار tvOS، iOS، iPadOS و macOS منتشر می‌کند.)

اگر چه پل، دارای دسترسی گسترده به تمام پلتفرم‌ها است، و توسط تعداد زیادی از افراد تغذیه نمی‌شود. تیم کاملاً راه دور متکی به ،یبی از ابزارهای توسعه‌دهنده (مانند Xcode Cloud و TestFlight)، سازماندهی داخلی هوشمندانه، یکپارچه‌سازی Slack، و یک جامعه پر رونق از آزمایش‌کنندگان بتا وفادار است که بیش از یک دهه قدمت دارد. دنی همبرگر می گوید: «ما نسبتا کوچک هستیم. پل، مدیر بازاریابی محصول، “اما ما قدرتمند هستیم.”

در طول تابستان، پل، تیم یک تغییر عمده در فرآیند QA خود ایجاد کرد: به جای اینکه تیم های QA خود را درست قبل از انتشار وارد کنند، QA را به یک فرآیند پیوسته تغییر دادند که در هر درخواست کششی آشکار می شود. بارنگرن می‌خندد: «تیم QA چیزی را درست در پایان پیدا می‌کند، ی،ی زم، که شروع به تلاش برای ش،تن همه چیز می‌کنند». «اکنون می‌تو،م بگوییم، «بسیار خوب، ده ویژگی وارد شده‌اند، و همه آن‌ها دارای چشم‌های QA هستند، بنابراین ما آماده‌ایم دکمه را فشار دهیم».

اکنون می‌تو،م بگوییم، “بسیار خوب، ده ویژگی وارد شده‌اند، و همه آنها دارای چشم‌های QA هستند، بنابراین ما آماده‌ایم دکمه را فشار دهیم.”

استیو بارنگرن، پل، مهندس ارشد نرم افزار در پلتفرم های اپل

فرآیند QA پیوسته آینه ای من، برای فرآیند تحویل مداوم است. قبلا، پل، قبل از انتشار بیلد جدید برای عموم تست شده است. اکنون، از طریق Xcode Cloud، پل، ساخت‌های شبانه را برای همه کارمندان خود ارسال می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که همه به آ،ین نسخه برنامه دسترسی دارند.

هنگامی که انتشار به صورت داخلی چکش خورد، به سراغ آن می رود پل، جامعه آزمایش بتا، که ممکن است با دقت بیشتری به ،وان یک شهر آزمایش بتا توصیف شود. تعداد آن حدود 8000 نفر است که قدمت برخی از آن ها به این دوره بازمی گردد پل، اولین روزهای Stevenson-Price می‌گوید: «این حلقه بازخورد ثابت فوق‌العاده ارزشمند است، به خصوص زم، که کاربران قدرتمندی دارید که محصول اصلی شما را درک می‌کنند.

تمام این بازخوردها و ارتباطات توسط TestFlight و پل، انجمن های مشتریان بارنگرن می‌گوید: «این به‌ویژه مهم است زیرا ما کاربر، داریم که رسانه‌های شخصی را برای بخش‌هایی از برنامه تهیه می‌کنند، و این می‌تواند در انواع فرمت‌های کمیاب یا باطنی باشد.

[CI] یک شبکه ایمنی است هر زمان که کد را فشار می دهید، برنامه شما به روشی ثابت آزمایش و ساخته می شود. این بسیار ارزشمند است، به خصوص برای یک برنامه چند پلتفرمی مانند ما.

ال، استیونسون-پرایس، پل، مدیریت مهندسی

برای تکمیل همه چیز، کل این فرآیند با هر ویژگی جدید و هر رفع اشکال جدید خودکار می شود. بدون هیچ کار اضافی یا تحویل دستی، پل، تیم می تواند مستقیماً به آ،ین نسخه بپرد – یک ویژگی بسیار مفید برای شرکتی که در سراسر جهان پراکنده است. همبرگر می‌گوید: «این یک یادآوری عالی برای «هی، این چیزی است که دارد بیرون می‌آید» است و به تیم بازاریابی من اجازه می‌دهد در جریان باقی بماند.

همچنین استفاده عالی از سیستم یکپارچه سازی پیوسته (CI) است. Stevenson-Price می‌گوید: «من نسبت به زم، که به ،وان یک برنامه‌نویس مستقل سپری می‌کنم مغرضانه هستم، اما فکر می‌کنم همه برنامه‌نویس‌های مستقل باید یک CI مانند Xcode Cloud را امتحان کنند. “من فکر می کنم برخی از هندی ها همیشه مزیت را روی کاغذ نمی بینند، و می گویند، “خب، من خودم برنامه را می سازم، پس چرا به یک CI نیاز دارم تا آن را برای خودم بسازم؟” اما این یک شبکه ایمنی است. هر زمان که کد را فشار می دهید، برنامه شما به روشی ثابت آزمایش و ساخته می شود. این بسیار ارزشمند است، به خصوص برای یک برنامه چند پلتفرمی مانند ما. و ابزارهای زیادی در اختیار شماست. وقتی به آن عادت کردی، دیگر نمی‌تو، به عقب برگردی.»

درباره Plex بیشتر بد،د

Plex را از اپ استور دانلود کنید

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=l1ama3mw