به روز رسانی حریم خصوصی برای ارسال های فروشگاه App – آخرین اخبار

به روز رسانی حریم خصوصی برای ارسال های فروشگاه App - آخرین اخبار

م،فست حریم خصوصی SDK شخص ثالث و امضاها. کیت‌های توسعه نرم‌افزار شخص ثالث (SDK) می‌توانند عملکرد بسیار خوبی برای برنامه‌ها فراهم کنند. آنها همچنین می توانند این پتانسیل را داشته باشند که بر حریم خصوصی کاربر به روش هایی که برای توسعه دهندگان و کاربران واضح نیست تأثیر بگذارند. به ،وان یادآوری، هنگامی که از یک SDK شخص ثالث با برنامه خود استفاده می کنید، مسئول تمام کدهایی هستید که SDK در برنامه خود گنجانده است و باید از جمع آوری داده ها و شیوه های استفاده از آن آگاه باشید.

در WWDC23، م،فست‌ها و امضاهای حریم خصوصی جدیدی را برای SDKها معرفی کردیم تا به توسعه‌دهندگان برنامه کمک کنیم تا درک بهتری از نحوه استفاده SDKهای شخص ثالث از داده‌ها، وابستگی‌های نرم‌افزار ایمن، و ارائه حفاظت بیشتر از حریم خصوصی برای کاربران داشته باشند. از بهار 2024، اگر برنامه ارسالی جدید یا به‌روزرس، برنامه، یک SDK شخص ثالث را اضافه کند که معمولاً در برنامه‌های فروشگاه App استفاده می‌شود، باید م،فست حریم خصوصی را برای SDK اضافه کنید. هنگامی که SDK به ،وان یک وابستگی باینری استفاده می شود، امضاها نیز لازم است. این قابلیت یک گام رو به جلو برای همه برنامه‌ها است، و ما همه SDK‌ها را تشویق می‌کنیم تا برای پشتیب، بهتر از برنامه‌هایی که به آن‌ها وابسته هستند، از آن استفاده کنند.

بیشتر بیاموزید و لیست پرکاربردها را مشاهده کنید SDK های شخص ثالث

موارد استفاده جدید برای APIهایی که به دلایل نیاز دارند. وقتی برنامه یا به‌روزرس، برنامه جدیدی را در App Store Connect آپلود می‌کنید که از یک API (از جمله از SDK‌های شخص ثالث) استفاده می‌کند که به دلیل نیاز دارد، اگر دلیل تأیید شده‌ای را در م،فست حریم خصوصی برنامه خود ارائه نکرده باشید، اخطاری دریافت خواهید کرد. . بر اساس بازخوردی که از توسعه‌دهندگان دریافت کردیم، فهرست دلایل تأیید شده برای شامل موارد استفاده اضافی گسترش یافته است. اگر مورد استفاده‌ای دارید که مستقیماً به سود کاربر، می‌رسد که توسط دلیل تأیید شده موجود پوشش داده نمی‌شود، درخواستی برای اضافه شدن دلیل جدیدی ارسال کنید.

از بهار 2024، برای آپلود برنامه یا به‌روزرس، برنامه جدید خود در App Store Connect، باید دلیل تأیید شده‌ای را در م،فست حریم خصوصی برنامه لحاظ کنید که نحوه استفاده برنامه شما از API را به دقت نشان دهد.

بیشتر بیاموزید و لیست API ها و مشاهده کنید دلایل تایید شده

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=r1henawx