شارژر گوشی و تبلت

قبل از اینکه بخواهیم در مورد ولتاژ باطری موبایل توضیح دهیم، شما باید مفهومی کلی در مورد ولتاژ در ذهن سایت quickcharger خود داشته باشید. البته شرکتهای تولیدکننده تلفن هوشمند هر روزه فناوریهایی را معرفی میکنند تا این مشکل را خنثی کنند اما به طور کلی باتری گوشیهایی با سرعت شارژ پایینتر، طول عمر بالاتری نسبت به باتری گوشیهایی با سرعت شارژ بالاتر دارند. باعث افزایش زمان خرید و دریافت خدمات به میزان ۲ برابر، افزایش ۲۹ درصدی پرداخت، ۵۴٪ مشتری بیشتر شده و خریدار احساس مثبت تری نسبت به خرید و دریافت خدمات دارد. با این حال، فروشگاه شما می تواند یک ایستگاه شارژ تلفن همراه ارائه دهد و به مشتری امکان می دهد بدون نیاز به ترک، هر کاری که لازم باشد انجام دهد. برای مثال اگر گوشی شما از برند سامسونگ است، حتما به دنبال خرید شارژر سامسونگ با کیفیت باشید تا بتوانید از باتری تلفن خود تا حد امکان مراقبت کنید. توصیه می کنیم از یک آداپتور مخصوص برای شارژر گوشی های اندرویدی استفاده کنید. چگونه شارژر فست را تعمیر کنیم؟ برای شارژ کردن گوشی از شارژر استفاده می شود که دارای یک بخش کابل و بخش آداپتور می باشد. این شارژر دارای 2 درگاه خروجی است که می تواند ولتاژ ورودی تا 9 ولت را پشتیبانی کند.

که در ادامه به معرفی آن ها میپردازیم. اپل شارژ بی سیم را با آیفون 8 معرفی کرد و آیفون 11 آن را ادامه می دهد. ممکن است در برخی از لوازم جانبی موبایل مانند پاوربانک ، اسپیکر بلوتوث ، هدفون بی سیم ، پایه های شارژ ساعت هوشمند و موارد دیگر نیز پورت های میکرو USB را پیدا کنید. در کل، سلفیهای حالت شب چندان خیره کننده نبودند، و در برخی موارد متوجه شدم که سلفیهای شبانهای را که با آیفون 11 پرو گرفتهام ترجیح میدهم – بدون حالت شب، و فقط با ویژگی Retina Flash که صحنه را روشن میکند.

بسیاری از تلفن های سامسونگ نیز دارای شارژ بی سیم داخلی هستند که قدمت آنها به S7 برمی گردد. شما می توانید پاوربانک را در مدل های متنوعی برای انواع گوشی های خود خریداری کنید و به راحتی در هر کجا و هر شرایطی که هستید، پاوربانک ها هم دارای ظرفیت های متنوعی هستند که شما می توانید با در نظر گرفتن نوع آن و ظرفیتی که دارد، تعداد دفعات شارژ گوشی خود را بیشتر کنید. از بهترین شارژر موجود در بازار میتوان به نمونههای سلول سوختی اشاره کرد که با تکنولوژی سلول سوختی کار میکند. از جمله این برنامه ها میتوان به برنامه Accubattery اشاره کرد. در این مطلب نگاهی به سرعت شارژ گوشی های مختلف بازار انداخته و سریع ترین زمان شارژ در میان مدلهای میانرده و پایینرده را معرفی میکنیم. با استفاده از همین کابل و سخت افزار فوق العاده گوشی galaxy s21 ultra شما قادر خواهید بود که با سرعت بسیار بالا ، فایل ها را انتقال کنید . به طوری که این مقدار باید برابر با آمپراژ گوشی یا بیشتر از آن باشد. البته لازم است بدانید داغ شدن اندک این وسیله طبیعی است با این وجود اگر این گرما به حدی باشد که دست شما را بسوزاند ، به هیچ عنوان نشانه خوبی نخواهد بود.

به بیان دیگر شارژری که از آن برای شارژ کردن گوشی استفاده میکنید، میتواند تاثیر مستقیمی در کیفیت و سرعت شارژدهی موبایل شما داشته باشد. شارژرها دارای سه بخش هستند: بخشی که به پریز متصل می شود(کله گی)، سوکتی که به گوشی متصل می شود و کابلی که سوکت را به کله گی شارژر متصل می کند. این شارژرها دارای یک سلول خورشیدی قابل حمل و کوچک هستند که به همراه یک کابل به گوشی متصل شده و آن را شارژ میکنند. برخی از وب سایت ها ادعا کرده اند که استفاده از شارژر سریع با گوشی هایی که قابلیت شارژ سریع ندارد ممکن است سرعت شارژ آن ها را هرچند اندک افزایش دهد. سرعت شارژ گوشی به چه عواملی وابسته است؟

این نوع شارژها را میتوانید برای موقعیتهای اضطراری به راحتی استفاده کنید. این گزینه انعطافپذیری و کارآمد بالایی دارد و میتواند مدیریت انرژی را به صورت بهینه انجام دهد. این اتصالات با یکدیگر سازگار نیستند، بنابراین مطمئن شوید که انتخاب درست را انجام دادهاید. ریتم زندگی ما به تلفنهای همراه وابسته شده و ما همه فعالیتهای خود را با تلفنهای همراه انجام میدهیم، طبیعتا تلفنهای هوشمند با باتری کار میکنند و اگر گوشی شما شارژ نداشته باشد، ریتم زندگیتان مختل میشود. برای این که ریتم زندگی از دستتان نرود، دو شاخصه اهمیت فراوانی دارند، یک ظرفیت شارژ باتری گوشی و میزان شارژدهی آن و دوم سرعت شارژ گوشی! همانطور که میدانید گوشی موبایل وسیلهای جدا نشدنی از زندگی کاربران است.

بدین ترتیب دیگر نیازی نیست تلفن همراه خود را به پریز وصل کنید، کافیست آن را به صورت مستقیم به ایستگاه متصل کنید. شما در زمان صرفه جویی میکنید، زیرا میتوانید همه دستگاههای خود را همزمان شارژ کنید. شارژرهای موبایل به مصرفکنندگان این امکان را میدهند که تا زمانی که منبع تغذیه در دسترس هستند، دستگاههای خود را در هر کجا که میروند شارژ و استفاده کنند. علاوه بر این تعویض باتری نه تنها گران است که نگرانیهای زیست محیطی نیز دارد. علاوه بر این، خرید شارژر موبایل با ظرفیت بالا به شما کمک میکند تا زمان شارژ را کاهش دهید. در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک علاوه بر بررسی کامل و تخصصی شارژ بیسیم گوشی اندروید، به این سوال نیز پاسخ خواهیم داد که کدام یک از تلفنهای همراه Android از Wireless Charging پشتیبانی میکنند. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به صورت مداوم با ماشین خود در حال رفت و آمد هستید، این مدل از شارژرها بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

شارژر گوشی موبایل جزو لوازم جانبی بسیار ضروری است که از طریق آن به آسانی میتوانید از گوشی خود استفاده کنید؛ اما مشکلی که وجود دارد این است که شارژرها نیز مانند هر وسیله الکتریکی دیگری، پس از مدتی خراب میشوند و عمر آنها به اتمام میرسد؛ اما نکتهای که اهمیت بسیاری دارد؛ این است که خرید شارژر موبایل ، به همین سادگیها که تصور میکنید نیست؛ زیرا در بازار موبایل تعداد زیادی شارژر بیکیفیت و غیراصل وجود دارد که در هنگام خرید باید نمونه اورجینال شارژر موبایلتان را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. قلم لمسی هواوی M-Pen 2 (برای مشاهدهی تصویر بالا در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید)دومین وسیلهی جانبی هواوی، شارژر بیسیم خودرو با توان ۵۰ وات است که برای دارندگان گوشیهای سری میت ۴۰ کاربرد زیادی خواهد داشت؛ البته بهطور دقیقتر، مدلهای پرو. بهعنوان مثال آیفون ۱۲ جدید میتواند تا ۲۰ وات را تحمل کند. آداپتور آیفون به همراه یک کابل آیفون مجهز به کانکتور الکترونیکی است و کابل USB خود را به درگاه آداپتور متصل می کند تا آیفون شما شارژ شود. شما می توانید برای بررسی ولتاژ شارژر موبایل خود آن را بررسی کنید و میزان ولت آن را ببینید.

تفاوت ولتاژ میتواند آسیب جبران ناپذیری به موبایل بزند که معمولا نسخههای فیک باتری گوشی را خراب کرده و در صورت ادامه استفاده بورد دستگاه را تخریب میکنند. اگر نگاهی به سوکت و کابل گوشی های اندرویدی مانند سامسونگ بیندازید، می توانید متوجه این موضوع شوید که تمامی آن ها به صورت میکرو یو اس بی طراحی شده اند و برای یک دیگر قابل استفاده هستند. با توجه به ظرفیت بالای باتری این پاور بانک Redmi PB100LZM شارژ سریع، در صورتی که کاربران بخواهند آن را به صورت عادی شارژ کنند زمان زیادی طول خواهد کشید تا دستگاه به طور کامل شارژ شود. نکته مهمی که باید در مورد شارژر اصلی آیفون به آن توجه کنید ، پریزهای شارژر است که برای کار کردن شما نیاز به استفاده از آداپتور هوشمند دارید. اگر قصد خرید شارژر دارد، میتوانید برای انتخاب مناسبترین شارژ برای گوشیهای همراه با کارشناسان تکنولایف مشورت کنید. این شارژر با توجه به ویژگی های متععدی که دارد می تواند تا سالیان طولانی برای شما ماندگار باشد. فست شارژ سامسونگ برای انواع گوشی های موبایل با پورت میکرو USB مناسب میباشد البته شایان ذکر است در صورتی که گوشی موبایل شما از فن آوری فست شارژ پشتیبانی نکند بازهم با خرید فست شارژ گوشی موبایل شما در سریعترین زمان ممکن شارژ خواهد شد.

یکی از مهمترین نکاتی که لازم است برای خرید بهترین شارژر در نظر بگیرید ، کیفیت ساخت محصول میباشد. برای من، تبدیل شب به روز با افزودن پرتوهای تقلبی خورشید مطرح است: چیزی را ایجاد میکند که به سادگی در واقعیت وجود ندارد، و به نظر من عجیب است. «جریان الکتریکی» با واحد آمپر (A) و «ظرفیت انرژی ذخیرهشده در باتری» را که با واحد میلیآمپر ساعت (mAh) اندازهگیری میشود، نباید با یکدیگر اشتباه گرفت.البته باید توجه داشت که میلیآمپر ساعت خود بهتنهایی واحد دقیقی برای اندازهگیری میزان ظرفیت ذخیرهی انرژی در باتری نیست و باید به ولتاژ آن نیز توجه کرد. برای مثال با نیم ساعت شارژ گوشی، یکسوم ظرفیت کل باطری شارژ خواهد شد. برای این کار در ابتدا باید مطمئن شد که پریز برقی که شارژر به آن متصل است سالم است یا نه؟ شارژر فندکی برای از آن دست کسانی که دائماً در حال جا به جایی و رفت و آمد هستند، مناسب است. حال که با نکات مهم در خرید بهترین شارژر فندکی ماشین آشنا شده و دانستید که باید بر چه اساسی محصول مناسبی تهیه کنید در ادامه به معرفی برخی از این محصولات میپردازیم که برای خرید میتوانید از آنها استفاده کنید.

در نتیجه یکی دیگر از عواملی که در انتخاب و خرید شارژر گوشی باید در نظر گرفت قیمت آن است. در نتیجه مدت زمانی که طول میکشد تا گوشی خود را از این طریق شارژ بکنید بسیار طولانی خواهد بود. اما هر چه این مقدار کمتر باشد زمان بیشتری طول میکشد تا گوشی شما به طور کامل شارژ شود. برای پاسخ به این سوالات در این مقاله سعی بر این داریم تا انواع کابل شارژ گوشی موبایل را بررسی کنیم. دراین مطلب سعی میکنیم اطلاعات خوبی را درباره خرید شارژر به شما ارائه کنیم. بسته به استفادهای که از تلفن همراه خود میکنیم و میزان شارژی که گوشی موبایل نگه میدارد، پیش میآید در بسیاری از مواقع در انتظار شارژ شدن گوشی خود باشیم. اگر بهدنبال راهنمای خرید شارژر مناسب برای گوشی خود هستید، پیشنهاد میکنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید. درابتدای مطلب انواع شارژر موجود در بازار را با هم مرور کردیم. مطلب مرتبط: چگونه طول عمر باتری گوشی خود را افزایش دهیم؟

از طرفی گرما قاتل الکترونها است و باعث تلف شدن آنها میشود به این ترتیب تعداد یونها در باتریهای گوشیهایی که هنگام شارژ داغ میشود پس از مدتی کاسته میشود و ظرفیت باتری مثلا از 5 هزار میلیآمپرساعت به 4500 میلیآمپرساعت کاهش مییابد و شما احساس میکنید که باتری مانند گذشته شارژ نگه نمیدارد و زودتر خالی میشود. اما هرچقدر ظرفیت یک باتری بیشتر باشد لزوماً کیفیت آن بالاتر نخواهد بود. پس واضح است که روشنایی صفحه تاثیر نسبتا زیادی در میزان مصرف باتری دارد. برخی از شارژرها برای استفاده در خانه و سر کار مناسب هستند درحالی که برخی دیگر به طور اختصاصی برای استفاده در ماشین طراحی شده اند. شارژر فندکی RCC303 مناسب افرادی است که علاوهبر گوشی موبایل از تبلت هم استفاده میکنند و ممکن است ساعات زیادی در خودرو به سر ببرند. اگر از شارژرهایی استفاده کنید که آمپر پایین تری از گوشی شما داشته باشد، منجر به این می شود که مدت زمان شارژ شدن گوشی افزایش پیدا کند. البته توجه داشته باشید که این مدل با نیروگاه های برق ایران سازگار نیست و برای استفاده از آن نیز باید از اینورتر دو شاخه استفاده کنید. پس از اتصال تلفن به آداپتور شارژر و شارژ نشدن دستگاه، ممکن است تعجب کنید که چرا گوشی شما شارژ نمی شود.

کابل Lightning دسته ای از انواع کابل شارژ گوشی هستند که به طور انحصاری توسط شرکت اپل در سال ۲۰۱۲ جهت جایگزینی با نمونه ی پیشین خود، رابط داک ۳۰-پین معرفی شدهاست. شارژر مناسب برای شما بنا بر استفادهای که میخواهید از آن بکنید متفاوت خواهد بود. برای اینکه بتوانید بهترین شارژر را خریداری کنید، لازم است بسته به نیاز خود هریک از موارد بالا را انتخاب کنید. پیشرفت سریع تکنولوژیکی تلفن های هوشمند ، مجهز به هوش مصنوعی ، حسگرها و سایر موارد ، آن را به بخشی مهم از زندگی شخصی و شغلی ما تبدیل کرده است. اگرچه امروزه زیاد معمول نیست ، اما هنوز هم آن ها را در برخی از دوربین ها ، کنترلر PlayStation 3 ، دستگاه های پخش کننده MP3 و موارد مشابه می توان مشاهده کرد. درکنار گوشیهای میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس (Huawei Mate 40 Pro Plus) شاهد رونمایی مدل تغییریافتهی میت ۳۰ پرو با نام میت 30E پرو هم بودیم که از تراشهی کرین 990e استفاده میکند. شرکتهای چینی سرعت شارژ گوشیهای خود را بالا بردهاند، به طوری که بسیاری از گوشیهای شیائومی از سرعت فست شارژ 33 واتی پشتیبانی میکنند و گوشیهای هواوی نیز با فست شارژ 66 واتی عرضه میشوند.