شارژ تبلت با شارژر گوشی اشکال داره ؟

در صورتی که به دفتچره راهنمای گوشی دسترسی ندارید، به عنوان راه دوم، میتوانید به سراغ وب سایت رسمی شرکت سازنده تلفن همراهتان بروید. ایسیدُر باخ من، مدیر شرکت Cadex Electronics به عنوان توسعه دهنده تکنولوژی مدیریت و تست باتری در کلمبیا می گوید:«انتظار نداشته باشید که با استفاده از شارژرهای سریع، گوشی های قدیمی تان را که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی کنند سریع تر شارژ کنید. شرکت تکتور، با داشتن سابقه بسیار طولانی و درخشان در حوزه فروش شارژر گوشی و تبلت و همینطور انواع مختلف کابل شارژ، توانسته طیف وسیعی از محصولات اورجینال را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. گوشیها سری نوا شرکت هواوی یکی از جذابترین بهترین گوشی های هواوی در بازار هستند که با ایجاد تعادل در کیفیت، قدرت و مشخصات، قیمتی مناسبی نیز برای آنها در نظر گرفته میشود. ملاحظات کاربردی نیز وجود دارد. با این حال، تا زمانی که شما تحقیقات خود را در مورد این لوازم جانبی موبایل انجام میدهید، چندین گزینه وجود دارد. شما می توانید بدون استفاده از گوشی آن را به شارژ وصل کنید. اما این تصور غلطی است چرا که هر گوشی توان و قابلیت دریافت شارژ با سرعت بالا را ندارد. شارژر فندکی نوعی شارژر همراه است که مخصوص شارژ گوشی یا تبلت در ماشین بوده و به قسمت خروجی فندک آن متصل میشود.

به تازگی در مقالهای مجزا، باطری گوشی هوشمند وان ام9 اچتیسی را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم. آلودگی و گرد و غبار می تواند به درگاه شارژ وارد شود و باعث شود شارژر به طور کامل با تلفن ارتباط برقرار نکند. به طور خاص، شارژر های بی سیم برای آیفون هایی با Face ID مفید هستند، زیرا دارای یک پایه خوب با زاویه تلفن شما دارند که می تواند به اندازه کافی به صورت شما نزدیک شوند تا Face ID کار کند. در ادامه شما را با انواع این محصول بیشتر آشنا میکنیم. البته باید این موضوع نیز توجه کرد که گوشیهای گلکسی نوت4 و گلکسی نوت اج سامسونگ با داشتن ظرفیت باطری بیشتری نسبت به گوشیهای سری اس این شرکت، تنها با 10 دقیقه تاخیر به حداکثر میزان شارژ باطری خود دست یافتند. یکی از مزایای باطریهای جدید گوشیهای هوشمند، مدت زمان طولانیتر مصرف و تخلیه انرژی آنهاست، اما از طرف دیگر میزان ورود انرژی یا همان شارژ شدن آنها نیز افزایش مییابد. ایسوس با نامگذاری جدید این تکنولوژی، آن را با نام ASUS BoostMaster Technology به کاربران خود معرفی کرده است.

سبب خرابی پورت شارژ گوشی خواهند شد. یا با پمپاژ آمپر بیشتر از طریق پورت USB کامپیوتر و یا با استفاده از شارژر دیواری. از طریق اسکن بارکد اطلاعات صحیح را بگیرید. اگر شما این کار را انجام ندهید ممکن است که شما یا به سوکت شارژ موبایل صدمه بزنید و یا به خود شارژر صدمه بزنید. انتخاب شارژر مناسب برای گوشی نه تنها برای شارژشدن به موقع و با کیفیت گوشی شما ضروری است، بلکه تضمین میکند تا باتری گوشی شما به بهترین نحو ممکن شارژ شده و آسیبی به آن وارد نمی شود. در حقیقت شارژر با ویژگی اندازه گیری ولتاژ موبایل هوشمند، این امکان را فراهم میکند که اسمارت فون با سرعت بالا و با رعایت تمامی جوانب امنیتی به بهترین نحو شارژ شود.

آیا پاور بانک هم یک شارژر موبایل است؟ بنابراین اگر یک کابل USB-A به USB-C / microUSB دارید، به یک شارژر با درگاه USB-A نیاز دارید. کله شارژ شیائومی بدنه کوچکی دارد و مجهز به درگاه خروجی USB است که میتوان از آن برای شارژ گوشی، تبلت، پاور بانک و سایر دستگاههای دیجیتال استفاده کرد. اما باید به این نکته نیز توجه کرد که گوشیهای سریعتر شارژ شده از این گوشی، همگی دارای ظرفیت باطری پایینتری نسبت به این گوشی بودند که این مطلب خود نشان دهنده برتری این شارژ است. با استفاده روزافزون از گوشی های هوشمند، نیاز به شارژ و باتری نیز افزایش پیدا کرده است. با خرید یک شارژر استاندارد، می توانید، باتری گوشی خود را در برابر هر نوع مشکلی ایمن کنید. کابلهای جدید که توسط برندهای معتبر تولید و عرضه میشوند معمولا یک رویه بافتنی یا نایلونی محکم دارند که در برابر کشش و خم شدگی بسیار مقاومند. اکثر شارژرهای جدید دارای پورت USB-C هستند و شما سریعترین شارژ را با آنها خواهید داشت. یعنی شما میتوانید باتری گوشی خود را با اتصال به برق شارژ کرده و سپس تا مدت زمان مشخصی از گوشی بدون نیاز به اتصال مستقیم برق استفاده کنید تا شارژ باطری آن خالی شود.

این لایهها یا روکش سیم شارژ به شما کمک میکند تا از خراب شدن کابل شارژ خود جلوگیری سایت quickcharger کنید. 3. سه الی پنج دقیقه صبر کنید تا کابل یا سیم شارژ شما شکل فنر به خودش بگیرد. 1. اگر میخواهید که اقدام به مراقبت از شارژر موبایل خود کنید، به شما توصیه میکنیم که به کابل اتصال توجه کنید. کسانی که از گوشی های سامسونگ (S2- S3 -S4- S5- S6- S7) یا تبلت و نوت بوک های آن استفاده می کنند شاید با مشکل در شارژ یا انتقال دیتا روبرو شده باشند ما به شما می گوییم که چگونه بفهمید که آیا از کابل درست برای انتقال دیتا یا شارژ گوشی استفاده میکنید یا نه! آیا میدانید که چگونه اقدام به مراقبت از شارژر موبایل خود کنید؟

خالی نشدن چشمگیر شارژ به طور خودکار: یکی دیگر از ویژگی های خوب باتری های لیتیوم یونی مربوط به مقاومت خوب آن ها در برابر خالی شدن خودکار شارژ میشود. به طور کلی انواع شارژر گوشی یا تبلت بی سیم یا باسیم است. جریان الکتریکی شارژرها با هم فرق می کنه یعنی استاندارد خاصی نداره و نسبت به توان باتری موجود در تبلت یا گوشی می تونه متغیر باشه . اگر احیانا امسال نسل جدید اپل یعنی سری Iphone 12 Apple را خرید کرده اید ، باید از خود بپرسید که چه شارژری باید برای گوشی بگیرید ؟ در زمان دریافت گواهینامه 3C گزارشهایی منتشر شد که ادعا میکردند این دستگاه همان گوشی تاشدنی آینده هواوی، یعنی مدل Huawei Mate X2 خواهد بود. تنوع شارژرها و کابلهای شارژ گوشی به قدری گسترده است که بسیاری از شرکتهایی که در حال تولید لوازم جانبی در حوزه دیجیتال هستند نیز به تولید این نوع محصولات روی آورده اند.

گاهی این مشکل برای عموم پیش می آید که متوجه میشیم دیگر گوشیمان شارژ نمی شود یا مدت زمان بسیار طولانی صرف شارژ شدن شود که نشانه خرابی آن است ، مسلما شرکت های تولید کننده شارژرها را طوری طراحی می کنند که از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشند ولی در این بین بدلیل برخی اشتباهات و عدم رعایت اصول باعث کاهش عمر در نتیجه خراب شدن آن می شویم ، در ادامه ما به نکاتی برای افزایش عمر شارژر گوشی که حتما باید رعایت کرد می پردازیم که سبب میشوند این بحران برایمان حل شود و تاثیر زیادی بر روی افزایش عمر و بهینه عملکرد آن دارد. بسیاری از شارژرهای حرفهای دیواری وجود دارند که دارای ضمانت نامه و گارانتی هستند و باید این محصولات را حتما از شرکت های معتبر تهیه کنید.

امروزه پدهای شارژ و قابلیت شارژ بی سیم، در گوشی های جدید دیده می شود. شرکت ها و برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که محصولاتی بسیار مقاوم و حرفهای تولید می کنند که استفاده از آنها می تواند طول عمر گوشی شما را نیز افزایش دهد. شارژر دیواری نیز همان شارژر معمولی است که در جعبههای اکثر گوشیها وجود دارد. فقط توجه داشته باشید که قابلیت شارژ سریع در گوشی شما نیز باید وجود داشته باشد. البته اگر باتری گوشی شما از ظرفیت بالایی برخوردار باشد استفاده از شارژر نیز به حداقل میرسد و ماندگاری آن افزایش میابد. این میزان شدت جریان سرعت بسیار بالاتری نسبت به 1.0 آمپر را برای شما به فراهم میکند که امروزه محصولات دارای این شدت جریان با توانی مشخص، قابلیتی تحت عنوان فست شارژ را برای شما به ارمغان میآورد.

اگر موبایل هوشمند شما از ویژگی کوالکام پشتیبانی نماید، مسلما سرعت یک شارژ واقعی را تجربه خواهید کرد، در این بین را نیز بگوییم که این اکسسوری تنها برای دستگاههای Mi ساخته شده است و برای موبایلهای اپل میبایست شارژر ایفون را خریداری نمایید. به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم که شارژر موبایل خود را به صورت مستقیم به برق نزنید و حتما از یک کم کننده ولتاژ یا یک محافظ استفاده کنید. هنگام خرید شارژر دیواری باید توجه داشته باشید که ولتاژ و جربان خروجی آن با ویژگیهای باتری گوشی شما هماهنگ باشد. قابلیت فست شارژ، به شما این امکان را تا گوشی هوشمند را ظرف مدت بسیار کمی در حد مناسبی شارژ کنید. با استفاده از این فناوری می توانید انواع گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و محصولات دیگری که از این فناوری استفاده می کنند را شارژ و استفاده کنید. این شارژر فندکی به واسطه چیپ قدرتمند سخت افزاری دارای امکانات کاربردی دیگری نیز میباشد که شامل Over voltage protection ، Over current protection ، Short circuit Protection ، Intelligent identification، over Temperature protection نیز میباشد . قسمت دیگر که به آن “پد (Pad)” گفته می شود، برای شارژ ساعت هوشمند سامسونگ و یا گوشی دیگری به کار می رود.شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ از گوشی های دارای فناوری بی سیم که Qi نامیده می شود پشتیبانی می کند مانند گوشی های Samsung Galaxy S9 Galaxy Note9، Apple iPhone 8 و Apple iPhone X. شارژ بی سیم سریع دوگانه سامسونگ با Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge Plus و مدل های بعدی سری Galaxy S و Galaxy Note سازگار است.

البته این ویژگی در حال حاضر برای تمام گوشی ها و تبلت ها وجود ندارد. اگر گجت شما در صورت اتصال کابل روشن شد و همچنان علامت شارژ شدن نمایش داده نشد، این موضوع بدان معنی است که دستگاه در حال شارژ شدن بوده و به دلیل مشکلات نرم افزاری خبری از نمایش نماد شارژ شدن دستگاه وجود ندارد. به همین سبب ما در این تیتر قصد داریم که به شما بگوییم که چگونه از شارژر خود مراقبت کنیم. همچنین ما در این مقاله قصد داریم که موارد نگهداری از شارژر موبایل، چگونه از شارژر خود مراقبت کنیم، روکش سیم شارژر و غیره را مورد بررسی قرار دهیم. با توجه به توضیحات تیتر قبل ما در این تیتر نکاتی را در پاسخ به سوال چگونه از شارژر خود مراقبت کنیم، به شما کاربران عزیز ارائه میدهیم. چرا که میتواند خطرات ایمنی بالایی داشته و به باتری شما آسیب برساند. توجه کنید که خرید شارژر و کابل شارژر مناسب از فروشگاههای معتبر باعث جلوگیری از ایجاد آسیب به گوشی شما شده و طول عمر باتری افزایش میدهد.

✔️ 12پروشیائومی یکی از مدلهاییست که دوربین قدرتمندی دارد و خروجی عکسهایش واقعاً باکیفیت است. بلندگوی Nova 9 SE تنها مجهز به اسپیکر مونو است که گوشی را از نظر صوتی محدود نموده است. کابل تایپ C گوشی Samsung Galaxy A51 را می توانید به تمام دستگاه هایی که پورت type-c دارند وصل کنید. این دستگاه دارای یک فیلتر صوتی RFI / EMI و محافظ تقویت شده برای محافظت از تلفن میباشد. در پاسخ به این سوال باید گفت که بله، پاور بانک هم یک نمونه شارژر موبایل میباشد. در واقع قسمتهای اتصال کابل و همچنین درگاه آداپتور شارژر با کیفیت بالایی طراحی شده است که از راههای تشخیص نوع اصلی با نمونه فیک آن به شمار میرود. وزن یکی از عوامل اصلی تشخیص اصل از تقلبی است. یکی از مهمترین ویژگیهایی که باید هنگام خرید به آن دقت کنید، سازگاری شدت جریان برق شارژر با باتری گوشی است. در هنگام استفاده از هر شارژری برای گوشی شما عملکرد آن را با شارژر اصلی گوشی خود مقایسه نکنید. اما شارژر دیواری به شما این امکان را می دهد تا با یک آداپتور چند دستگاه مختلف را شارژ کنید.

در واقع آیفون 12 پرو حتی با یک آداپتور برق معمولی هم عرضه نمیشود. آیفون 12 پرو در زمان شارژ با سریع ترین شارژر ، وقتی به 80% میرسد به 5 وات افت پیدا می کند و معمولا 20% آخر 40 تا 50 دقیقه زمان میبرد تا شارژ شود . بنابراین گوشی که سریع ترین زمان شارژ را دارد هم خود باتری گوشی و هم شارژرش از فست شارژ بالایی پشتیبانی میکنند، هر چند که ظرفیت باتری هم در کاهش یا افزایش این زمان تاثیرگذار است. زیرا چیپ ست، کابل و فناوری به کار رفته در شارژ سریع گوشی ها و کابل شارژ مخصوص آن ها از این نوع مشکلات جلوگیری می کند. اگر دستگاهتان آیفون است و به دنبال شارژری مناسب هستید همینجا اقدام به خرید شارژر آیفون نمایید، و همچنین اگر کابل شارژ آن را ندارید و به در پی سیم هم هستید امکان خرید کابل شارژ آیفون نیز برای شما مهیا شده است. با خرید شارژر گوشی و تبلت خوب و استاندارد علاوه بر افزایش سرعت شارژ کردن گوشی، می توانید باعث افزایش کاری و طول عمر باتری آن نیز شوید. برای بررسی علت شارژ نشدن گوشی موبایل توصیه می کنیم ابتدا سوکت شارژ را بررسی کنید.در بسیاری از مواقع بر اثر شل شدن پایه های سوکت، آب خوردگی و یا کثیف شدن سوکت مشکلاتی از قبیل عدم شارژ گوشی، خاموش شدن گوشی و عدم امکان اتصال گوشی به کامپیوتر ایجاد می گردد.

Advantages of local domestic helper.