اعلام چالش دانشجویی سوئیفت 2024 – آخرین اخبار

اعلام چالش دانشجویی سوئیفت 2024 - آخرین اخبار

لوگوی پرنده سویفت در زمینه رنگارنگ با کد تزئینی.

اپل مفت، است که از نسل بعدی توسعه دهندگان، سازندگان و کارآفرینان دانش آموز حمایت و ارتقاء می بخشد. چالش دانش‌آموزی سوئیفت به هزاران دانش‌آموز این فرصت را داده است تا خلاقیت و قابلیت‌های کدنویسی خود را از طریق زمین‌بازی اپلیکیشن‌ها به نمایش بگذارند و مهارت‌هایی در دنیای واقعی ایجاد کنند که می‌توانند در حرفه خود و فراتر از آن استفاده کنند. از اتصال همتایان خود به منابع سلامت روان تا شناسایی راه‌هایی برای حمایت از تلاش‌های پایداری در محوطه دانشگاه، شرکت‌کنندگان در چالش دانشجویی سوئیفت از خلاقیت خود برای توسعه برنامه‌هایی استفاده می‌کنند که مشکلاتی را که به آن علاقه دارند را حل کنند.

ما منابع جدید کدنویسی را منتشر می‌کنیم، با شرکای اجتماعی کار می‌کنیم و چالش را زودتر از سال‌های گذشته اعلام می‌کنیم تا دانش‌آموزان بتوانند عمیقاً در سوئیفت و فرآیند توسعه غوطه ور شوند – و مربیان می‌توانند از آنها حمایت کنند.

درخواست ها در فوریه 2024 به مدت سه هفته باز خواهند شد.

جدید برای سال 2024، از بین 350 برنده کلی، ما 50 برنده برجسته را به دلیل ارسال های برجسته آنها می شناسیم و از آنها دعوت می کنیم تا تابستان آینده برای سه روز باورن،ی در اپل در کوپرتینو به ما بپیوندند.

بیشتر بد،د

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=ufhu8rqs

دوربین مدار بسته. پشت صحنه با سامسونگ و kakaotalk – اتاق خبر جهانی سامسونگ.