با معامله در کوینکس تا ۵۰ هزار تتر هدیه بگیرید! -ایران ارز دیجیتال

در صفحه جدید می توان با ارز USDT و یا توکن CET وام دریافت نمود. صرافی ارز دیجیتال چگونه کار می کند؟ صرافی کوینکس چگونه کار می کند؟ به طبع صرافی بهتر است که کارمزد کمتری نسبت به رقبا دریافت سایت صرافی کوینکس کند. در این حالت ممکن است به پخش شدن شایعات کمک کند. بنابراین میتوان برنده این مقایسه را صرافی کوینکس دانست. حال بیایید این دو صرافی مشهور را در مقام مقایسه با یکدیگر قرار دهیم. کوینکس در حال حاضر اجازه سپرده گذاری به ارزهای فیات را نمیدهد، بنابراین برای شروع معامله باید ارزهای دیجیتال را از پلتفرم دیگری وارد کنید و نمیتوانید از کارتهای اعتباری ویزا و مستر کارت استفاده کنید.

صرافی کوینکس مانند صرافی بایننس یک صرافی متمرکز می باشد اما حجم معاملات آن نسبت به بایننس بسیار پایینتر می باشد. در شرایط اول ، خود سایت طرف دوم معامله است اما در شرایط دوم ، سایت فقط نقش یک واسط را ایفا میکند و کارمزدی در این بین از فروشنده یا خریدار دریافت میکند. از طرف دیگر، کارمزدهای واریز همگی عاری از هرگونه هزینه اضافی است. 1- در این قسمت شما انتخاب می کنید که چه رو میخواید واریز کنید. 1- در این قسمت لول یا سطح شما در صرافی رو مشخص می کند. سطح VIP به میزان CET نگهداری شده بستگی دارد. لازم است ابتدا در سمت چپ صفحه USDT را انتخاب کنید و سپس CET را انتخاب نمایید.

کند. در این حالت ممکن است به پخش شدن شایعات کمک کند. بعد از تأیید رمز عبور، تیک پذیرش قوانین ثبت نام در کوینکس را بزنید و در آخر روی گزینه sign up کلیک نمایید. سکه ای را که می خواهید برداشت کنید ، انتخاب کنید و روی برداشت یا Withdraw کلیک کنید. هنگامی که به صفحه خرید در Simplex هدایت شدید، می بایست جزئیات پرداخت خود را وارد کنید، برای ورود به فرآیند تأیید، روی Pay Now کلیک کنید. صرافی بایننس (Binance) یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش و تبادل ارزهای دیجیتال است که با توجه به حجم بالای تراکنشها یکی از برترین صرافیها در حوزه کریپتو محسوب میشود.

اما در حال حاظر حجم معاملات صرافی بایننس بسیار بیشتر از صرافی کوینکس میباشد. اما تعداد ابزارهایی که در کوینکس وجود دارد بسیار بیشتر از بایننس است. کمیسیون ترید کردن در هر دوی این صرافیها به شکلی بسیار نزدیک به هم است. به فرایند خرید و فروش ارزهای دیجیتال اصطلاحا ترید کردن می گویند. مقایسه های بالا نشون میده که سایت بایننس رتبه بهتری را نسبت به کوینکس داره ولی رضایت مشتریان در کوینکس بیشتره و یه نکته هم خارج از این مقایسه های اخیر بگیم اینه که این سایت کوینکس از سمت کشور ایران بالاترین ورودی را دارد، به همین دلیل رتبه کشوری صرافی کوینکس برای ایران بالاتر از بایننس شده چون بایننس ایران را تحریم کرده و خیلی از ایرانیان کوینکس را برای ترید انتخاب کرده اند. به دلیل تحریمها و خطر بلوکه شدن پولها در صرافی، بهتر است که از روش دوم یعنی نرم افزار تایید گوگل استفاده شود.

کمیسیون برداشت و فروش در این صرافی نسبت به کمیسیون دریافت بسیار بالا است. کمیسیون برداشت و فروش در صرافی بایننس بسیار بالا است. این در حالی است که کمیسیون برداشت و فروش در صرافی کوینکس، در بسیاری از رمز ارزها نظیر بیت کوین کش، صفر میباشد. با توجه به اینکه کاربران بیشتر به بایننس اعتماد کردهاند اما بایننس در بسیاری از موارد با انتشار اخباری که در لحظه تولید میشوند اعتماد آنها را خدشه دار کرده است؛ میتوان انتظار داشت در آیندهای نزدیک حجم معاملات در کوینکس از بایننس پیشی بگیرد. جناب یانگ هایپو با توجه به علم و تحلیلات ارز دیجیتالی که داشت اقدام به تاسیس یک صرافی با کاربرد ها و کار کرد های قوی تر کرد و انواع ایده های نوین را در این صرافی ابداع کرد تا رضایت کاربران خود را در اسرع وقت بگیرد و سایر کاربران را به خود جذب کند. صرافی کوینکس یک صرافی متمرکز است که در دسامبر سال 2017 میلادی فعالیت خود را آغاز کرد.

سطح VIP به میزان CET نگهداری شده بستگی دارد.

Youcam perfect photo editor.