کلاهک پشت بام لوازم صنعتی

کلاهک پشت بام لوازم صنعتی

به‌طور مثال مناطق پر بارش بهتر است از کلاهک دودکش با متریال استیل و کلاهک پشت بام آلومینیوم بهره ببرند. طی این مقاله به‌دنبال معرفی انواع کلاهک مناسب برای دودکش ساختمان خواهیم بود. در صورتی که قصد خرید بهترین کلاهک را برای دودکش ساختمان مسکونی، اداری و تجاری خود داشته باشید؛ تا انتهای این مطلب همراه با سایت تهویه سان باشید.

  • با توجه به سرد و گرم شدنهای متوالی کلاهک در اثر روشن و خاموش شدن مشعل دیگ های موتورخانه، استفاده از پوشش رنگ کوره ای در پشت و روی محصول از جمله ضروری ترین مواردی است که باید رعایت گردد.
  • کلاهک پره ای بام عموماً در دهانه ی خروجی دودکش موتورخانه ها و همچنین در نقطه ی انتهایی لوله های ونت در بام ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد.
  • کلاهکهایی که برای کانال هودهای مواد اسیدی ساخته میشود برای جلوگیری از خورندگی اسیدی با ورق استیل نگیر با عیار مخصوص ساخته میشوند.
  • وجود کلاهک دودکش برای حفظ ایمنی ساختمان ها اعم از تجاری و مسکونی مهم و ضروری می باشد.

تمام قسمت‌های این کلاهک گرد و استوانه‌ای بوده و بسیار مهم است که قطر تمامی ‌لوله‌ها و اجزای این دودکش با قطر لوله اصلی دودکش یکسان باشد تا دود را به خوبی تخلیه کند. در غیر این صورت، با وجود هرگونه کاهش قطر، خفگی و اختلال در جریان مکش دود از کلاهک، ایجاد کرده و دود بطور کامل خارج نخواهد شد. تعبیه سیستم دودکش در هنگام ساخت بنا، در حفظ ایمنی خانه‌ها و ساختمان بسیار حائز اهمیت است و از مهم‌ترین الزامات تاسیسات ساختمان به شمار می‌آید. این دودکش‌ها کمک می‌کنند تا دود حاصل از وسایل گازسوز را از محیط داخلی بنا یا منزل خارج کرده و مانع از رخدادهای ناگوار گردد. البته این کار باید کاملا مهندسی شده و طبق اصول صورت گیرد تا کارکرد خود را به خوبی انجام داده و اسباب سلامتی و آسایش ساکنین را فراهم نماید.

تاسیسات آب و فاضلاب و گاز

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. بدون وجود کلاهک ممکن است لوله های دودکش تحت تاثیر نفوذ باد و باران قرار گرفته و دچار فرسایش و آسیب های کوچک و بزرگ شوند که به نوعی ضرر اقتصادی برای شما عزیزان تلقی می شود. کلاهک دودکش چینی با طرح چهارگوش نیز همانند مورد قبلی بوده و تفاوتی با آن ندارد. برای یادگیری معنی انگلیسی لغت یا عبارت فارسی “کلاهک دودکش” می توانید از چند روش استفاده نمائید. اگر نیاز دارید تا بدانید کلمه یا عبارت فارسی کلاهک دودکش به انگلیسی چی میشه حتماً مطالب این صفحه را مطالعه نمائید.

فروش مواد اولیه شیمیایی ( صنعتی غذایی آرایشی شوینده )

طراحی ساخت و اجرای سیستم ​کلاهک بام به لحاظ سیستم و اصول مهندسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نصب کلاهک های پره ای بسیار ساده و آسان بوده و با استفاده از پیچ و رولپلاک انجام می شود بدین صورت که لبه ی سه سانتیِ کلاهک پره ای را به محلِ نشیمن پیچ می کنید. کلاهک های طرح اچ از قدیمی ترین نمونه های بازار می باشند که هم به صورت گرد و هم چهارگوش ساخته و در بازار موجود است.

معرفی انواع کلاهک دودکش پشت بام

همچنین به علت داشتن سطوح صاف، همچنان محل مناسبی برای لانه سازی پرندگان می باشند. از سوی دیگر مقاومت کمی در برابر شرایط جوی داشته و معمولاً پس از مدتی دچار اعوجاج و تغییر رنگ می شوند. آب باران از طریق سوراخ هایی که برای پیچهای کلاهک ایجاد شده وارد سقف و دیوارها میشود. کلاهکهایی که برای کانال هودهای مواد اسیدی ساخته میشود برای جلوگیری از خورندگی اسیدی با ورق استیل نگیر با عیار مخصوص،ساخته میشوند.

Proccd retro digital camera.