به‌روزرسانی‌های مالیاتی برای برنامه‌ها، خریدهای درون‌برنامه، و اشتراک‌ها – آخرین اخبار

به‌روزرسانی‌های مالیاتی برای برنامه‌ها، خریدهای درون‌برنامه، و اشتراک‌ها - آخرین اخبار

سیستم تجارت و پرداخت اپ استور به گونه ای ساخته شده است که شما را قادر می سازد به راحتی محصولات و خدمات خود را در مقیاس جه، در 44 ارز در 175 ویترین فروشگاه راه اندازی و به فروش برس،د. اپل مالیات را به نمایندگی از توسعه دهندگان در بیش از ۷۰ کشور و منطقه مدیریت می کند و به شما امکان می دهد دسته بندی های مالیاتی را به برنامه ها و ،یدهای درون برنامه ای خود اختصاص دهید.

به‌طور دوره‌ای، نرخ‌ها، دسته‌ها و توافق‌نامه‌ها را به‌روزرس، می‌کنیم تا با مقررات جدید و تغییرات نرخ در مناطق خاص مطابقت داشته باشد. از امروز، به روز رس، های زیر در App Store Connect انجام شده است.

نرخ مالیات

درآمد شما از فروش برنامه‌های واجد شرایط و ،یدهای درون‌برنامه (از جمله اشتراک‌های قابل تمدید خودکار) افزایش یافته است تا نرخ‌های مالیات بر ارزش افزوده (VAT) کاهش یافته زیر را منع، کند. قیمت ها در اپ استور تغییر نکرده است.

  • اتریش: کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده برای برخی برنامه‌ها در دسته مالیات ویدیو
  • قبرس: کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده 3٪ برای برنامه های خاص در دسته های مالیاتی زیر: کتاب ها، انتشارات خبری، کتاب های صوتی، مجلات و سایر نشریات دوره ای
  • ویتنام: حذف مالیات بر ارزش افزوده برای برخی برنامه‌ها در دسته‌های مالیاتی زیر: کتاب‌ها، انتشارات خبری، مجلات و سایر نشریات

دسته های مالیاتی

  • دسته تقویتی جدید: برنامه‌ها و/یا ،یدهای درون‌برنامه‌ای که منابعی را برای ارائه قرار گرفتن در معرض، دیده شدن یا تعامل برای افزایش برجستگی و دسترسی به محتوای خاصی که در برنامه تجربه یا مصرف شده است (مانند ویدیوها، فروش «افزایش» در شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دهند. برنامه های رسانه، فهرست ها، و/یا سایر اشکال محتوای تولید شده توسط کاربر).
  • ویژگی جدید برای کتاب ها: کتاب درسی یا سایر انتشارات آموزشی که برای آموزش و مطالعه بین سنین 5 تا 18 سال استفاده می شود.
  • ویژگی های جدید برای ویدیوها: به طور انحصاری دارای پخش زنده تلویزیونی و/یا برنامه ریزی خطی است. پخش تلویزیون عمومی، به استثنای کانال های ،ید یا اطلاعات تجاری.

اگر هر یک از این دسته‌ها یا ویژگی‌ها مربوط به برنامه‌ها یا ،یدهای درون‌برنامه شما هستند، می‌تو،د انتخاب‌های خود را در بخش قیمت‌گذاری و در دسترس بودن برنامه‌های من بررسی و به‌روزرس، کنید.

درباره تنظیم بیاموزید دسته های مالیاتی

توافق نامه برنامه های کاربردی پولی

  • نمایش C بخش 1.2.2: زبان به روز شده برای روشن ، ا،امات مالیات کالا و خدمات (GST) برای توسعه دهندگان در ویترین فروشگاه استرالیا.

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=2s2oe3qf