دنیای “شیرین و خلاق” گربه کیمونو – کشف کنید

A screenshot of Kimono Cats that shows two cartoon cats in a colorful background designed to resemble a Japanese festival.

تصویری از کیمونو گربه‌ها که دو گربه کارتونی را در پس‌زمینه‌ای رنگارنگ نشان می‌دهد که شبیه جشنواره ژاپنی است.

بازی‌ها خیلی جذاب‌تر از این نمی‌شوند گربه کیمونو، یک ماجراجویی کارتونی گاه به گاه درباره دو گربه در یک قرار (awww) که خالق آن گرگ جانسون به ،وان هدیه برای همسرش تهیه کرد. توسعه‌دهنده مستقل مستقر در Maui می‌گوید: «می‌خواستم بازی‌ای بسازم که من و او بتو،م با هم بازی کنیم، و می‌خواستم شیرین، خلاقانه و عاشقانه باشد.»

گربه کیمونو هر سه است، و همچنین بازی ، و پیمایش آن بسیار آسان است. این فینالیست جایزه طراحی اپل برای تعامل در بازی ها در یک جشنواره ژاپنی پر از مینی بازی های جذاب – دارت، ماهیگیری و موارد مشابه – که برای حدا،ر سادگی و سرگرمی معمولی طراحی شده اند برگزار می شود. بازیکنان برای پرتاب دارت به سمت بالن‌هایی که حاوی فعالیت‌ها، پاداش‌ها و گاهی اوقات ش،ت‌هایی هستند که تاریخ را برای مدت کوتاهی از مسیر خارج می‌کنند، انگشت خود را به سمت بالا بکشند. حرکات تعاملی (مانند برداشتن ماهی) ساده و مفید هستند، و تنوع گیم پلی و فعالیت های جانبی (مثل ساختن دهکده ای برای گربه سانان شما) کاملاً من، است.

دو اسکرین شات از Kimono Cats نمایشگرهای اصلی گیم پلی را نشان می دهد که شامل دو گربه کارتونی در یک جشنواره کارتون رنگارنگ ژاپنی است.

جانسون می‌گوید: «من از طرفداران پرشور هایائو میازاکی و آن سبک صمیمانه و آرام‌تر هستم. «آنچه در آن می بینید گربه کیمونو گرما و قدرد، از فرهنگ ژاپنی است.»

شما همچنین یک بازی را می بینید که محصول محیط آن است. جانسون از سال 1983 بازی می‌سازد و مسئولیت ،اوینی مانند جنگ ستارگان، ToeJam و Earl، Doki-Doki Universe، و خیلی بیشتر. همسرش، سیرنا، سازنده خانه‌های نمونه است – دنیاهای مینیاتوری که بی شباهت به دهکده در گربه کیمونو. و مفهوم بازی واکنشی بود به روزهای اولیه قرنطینه COVID-19. او می‌گوید: «زم، که در سال 2020 شروع به ساخت آن کردیم، همه تحت فشار و وزن زیادی بودند. “ما احساس می کردیم که این یک پادزهر خوب است.”

مجموعه‌ای از طرح‌های شخصیت‌های کیمونو گربه‌های اولیه به‌صورت سیاه و سفید.

برای شروع ساخت بازی، جانسون به هنرمند و همکار قدیمی فری حلیم، و همچنین Tanta Vorawatanakul و Ferrari Duanghathai، یک جفت توسعه‌دهنده که اتفاقاً ازدواج کرده‌اند، روی آورد. جانسون می‌گوید: «تانتا و فراری این شخصیت‌های کوچک جذاب را ارائه می‌کنند، و فری برای اضافه ، ،میشن‌ها وارد می‌شود – مثل حرکت دادن چشم‌هایشان». ما در مورد متحرک سازی حباب ها بسیار تکرار کردیم – چقدر سریع حرکت می ،د، تعداد آنها چقدر بود، چگونه آنها پنهان بودند. این محصول آزمایش و گوش دادن زیاد در طول فرآیند توسعه بود.”

وقتی در سال 2020 با این کار شروع کردیم، همه تحت فشار و وزن زیادی بودند. ما احساس می کردیم که این یک پادزهر خوب است.

گرگ جانسون، گربه کیمونو

جانسون خاطرنشان می‌کند که بازیکنان می‌توانند شخصیت‌ها را بدون تفاوت ،تی انتخاب کنند – جزئیاتی که او و او دارند گربه کیمونو اولویت تیم از روز اول جانسون می‌گوید: «هر گاه یکی از همراهان، گونه‌ی شخصیت بازیکن را ببوسد، رنگین کمان ظریفی در آسمان بالای سر او ظاهر می‌شود. “این اجازه می دهد تا ،ت شخصیت های گربه قابل تفسیر توسط کاربران باشد.”

گربه کیمونو با هدف ساده آوردن لبخند طراحی شده است. جانسون می‌گوید: «مفهوم اصلی پرتاب دارت به سمت حباب‌ها به هیچ وجه ایده‌ای زمین ،زه نیست، اما راهی برای تعامل با داستان سرایی بود که قبلاً ندیده بودم، و محیط جشنواره به نظر من یک مسابقه طبیعی.»

درباره گربه کیمونو بیشتر بد،د

گربه کیمونو را از اپل آرکید دانلود کنید

پشت طراحی مجموعه‌ای است که شیوه‌ها و فلسفه‌های طراحی هر یک از برندگان و فینالیست‌های جوایز طراحی اپل را بررسی می‌کند. در هر داستان، ما با توسعه دهندگان و طراحان این برنامه ها و بازی های برنده جوایز پشت پرده می رویم تا بفهمیم چگونه خلاقیت های قابل توجه خود را زنده کرده اند.

در مورد سری 2023 Behind the Design بیشتر کاوش کنید

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=g0x5mvvz