من با دوربین 2500 دلاری و پیکسل 7 پرو به باغ وحش رفتم. نتایج من را شگفت زده کرد

من با دوربین 2500 دلاری و پیکسل 7 پرو به باغ وحش رفتم.  نتایج من را شگفت زده کرد

ع، Pixel 7 Pro Super Res

متیو می،/ZDNET

آ، هفته گذشته، با دو تا از دخترانم از باغ وحش کوه شاین بازدید کردم سونی آلفا 7 IV با لنز 28-75 میلی متری و گوگل پی،ل 7 پرو در دست. من قصد نداشتم در مورد تجربیاتم در باغ وحش بنویسم، اما پس از کشف حیات وحش پنهان با پی،ل 7 پرو، فقط مجبور شدم شگفتی‌ام را از اینکه دوربین گوشی‌های هوشمند تا کجا پیش رفته‌اند، یادداشت کنم.

در بررسی کامل همکارم Jason Cipriani از Pixel 7 Pro، او اظهار داشت: “نمی‌توانم اولین چیزی را که پس از گرفتن یک ع، 30 برابری از دهانم بیرون آمد چاپ کنم…” و این احساس دقیق من چندین بار هنگام راه رفتن بود. اطراف باغ وحش

نقد و بررسی: جدیدترین پی،ل‌ها روی این ویژگی یک دوربین از سامسونگ عبور می‌کنند

اوضاع در حال وحشی شدن است

در حالی که کوچک‌ترین دخترم از اینکه به سختی می‌توانست نگاهی به پلنگ برفی که در دوردست‌ها پشت حصار زنجیره‌ای دراز کشیده بود ناامید شود، Pixel 7 Pro با زوم Super Res 30x جدید توانست آرامش گربه خالدار را به تصویر بکشد. .

Pixel 7 Pro Snow Leopard Super Res Zoom

پلنگ برفی پشت یک حصار زنجیره ای قرار دارد و به سختی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است.

متیو می،/ZDNET

ببر نیز پشت حصار حلقه زنجیری و بیش از 50 یارد دورتر از ما بود، اما من توانستم تمام بدنش را که زیر نور خورشید خیس شده بود، تصویر کنم. مزیت داشتن یک گوشی هوشمند در این مورد این است که باز ، اپلیکیشن دوربین و گرفتن ع، بسیار سریع و آسان است. با Sony Alpha 7 IV خود، باید دوربین را بارگذاری کنم، فو، را بگیرم (یا منتظر فو، خودکار یا شماره گیری دستی لنز)، و سپس امیدوار باشم که ببر دور نرود.

همچنین: دوربین‌های پی،ل 7 گوگل بر روی «خلاقیت در دسترس» تمرکز می‌کنند

مطمئناً، حالت پشت سر هم برای این سناریوها مفید است، اما من ترجیح می‌دهم زم، که بتوانم یک ع، واضح در یک ع، بگیرم، مجبور نباشم ده‌ها فریم را مرور کنم.

ع، Pixel 7 Pro از یک ببر

پی،ل 7 پرو آنچه را که با چشمانمان نمی دیدیم ثبت کرد.

متیو می،/ZDNET

،س بزرگ و شیر کوهی (در زیر مشاهده می‌کنید) هر دو پشت شیشه‌های ضخیم و بیش از 100 فوت دورتر بودند، اما پی،ل 7 پرو آنها را از نزدیک و شخصی نشان داد.

ع، ،س پی،ل 7 پرو

با آن پنجه های عظیم نمی خواستم بیشتر از این به ،س نزدیک شوم.

متیو می،/ZDNET

سیاهگوش به سختی قابل مشاهده بود، در یک بشکه تاریک در پایین تپه و همچنین حدود 50 یارد دورتر پنهان شده بود، اما پی،ل او را گرفت که دقیقاً به من نگاه می کند. دیدن افرادی که در اطرافم فکر می ،د از چه چیزی ع، می گرفتم بسیار سرگرم کننده بود.

Pixel 7 Pro Lynx

دیگران در باغ وحش حتی نمی توانستند آنچه را که من از تپه و پشت درخت شلیک می کردم ببینند.

متیو می،/ZDNET

گرگ به طور فعال در یک محفظه در بالای تپه به جلو و عقب پرسه می‌زد و من او را در حالی که م، می‌کرد تا بچرخد، به لطف هدف‌گیری فعال و زوم روی Pixel 7 Pro دستگیر کردم. من با پی،ل 7 پرو بیش از 150 ع، از حیات وحش باغ وحش گرفتم و ،وجی آن باعث شد این سوال برایم ایجاد شود که چرا حتی سونی خود را بیرون آوردم.

همچنین: پاک کن جادویی گوگل پی،ل می تواند بدترین بمب افکن های ع، را از بین ببرد

ع، گرگ تنها از پی،ل 7 پرو

هدف گیری فعال این گرگ تنها را در تمرکز نگه داشت.

متیو می،/ZDNET

در حالی که بسیاری از ع،‌های بزرگ‌نمایی شده ممکن است به خوبی چاپ نشوند، آن‌ها جزئیات کافی را ثبت ،د تا شخصیت حیوانات را به من نشان دهند و یک نگاه به من انداختند که معمولاً مورد توجه قرار نمی‌گرفت.

Sony Alpha 7 IV من می‌توانست ع،‌های قابل چاپ بگیرد، اما برای این کار به یک لنز زوم بهتر و بسیار گران‌تر نیاز داشت. راحتی استفاده از گوشی هوشمند بدون سه پایه برای گرفتن سوژه در حال حرکت بسیار دشوار است، به خصوص اگر یک عکاس حرفه ای نباشید. تصاویر گرفته شده توسط Pixel 7 Pro برای به اشتراک گذاشتن تجربیات با خانواده و دوستان در رسانه های اجتماعی یا در یک آلبوم ع، آنلاین به اشتراک گذاشته شده عالی بودند.

همچنین: بهترین دوربین های اکشنی که امروز می تو،د ب،ید

سلفی پی،ل 7 پرو در باغ وحش

پایان عالی برای یک روز در باغ وحش. توجه کنید که دوربین جلوی پی،ل چقدر پس‌زمینه را محو می‌کند.

متیو می،/ZDNET

دوربین سلفی پی،ل 7 پرو نیز مرا به یاد دوربین جلوی فوق‌العاده‌ای می‌اندازد که گوگل در پی،ل 3 XL ارائه کرده است، با گزینه‌هایی برای ع،‌های با زاویه باز و نتایج جامد. من به هیچ وجه آدم سلفی نیستم، اما داشتن لنز بازتر مرا تشویق کرد تا با اطرافیانم ع، های بیشتری بگیرم.

ع، زرافه باغ وحش Pixel 7 Pro

بچه زرافه مدتی را زیر نور خورشید با شرکت کنندگان باغ وحش گذراند.

متیو می،/ZDNET

آن روز یک روز عالی در باغ وحش بود و ما حتی این شانس را داشتیم که از بچه زرافه 10 روزه ع، و فیلم بگیریم (که در بالا مشاهده می کنید). من در واقع توانستم تقریباً همه حیوانات را در آن روز در باغ وحش ببینم، که با توجه به اینکه آنها در داخل و خارج مناطق خود می چرخند یا اغلب در محوطه ها یا پشت درختان و ص،ه ها پنهان می شوند، کاملاً یک دستاورد است. داشتن یک دوربین قابل اعتماد و منعطف در دست برای سفر بسیار مهم بود، و در آن روز، گران‌تر نبود.



منبع: https://www.zdnet.com/article/i-went-to-the-zoo-with-a-2500-camera-and-a-pixel-7-pro-the-results-surprised-me/#ftag=RSSbaffb68