آموزش ثبت نام در کوینکس ثبت شرکت

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در صرافی کوینکس لطفا از صفحه ما بخواهید.

آموزش ثبت نام در کوینکس ثبت شرکت

این توکن ارزش بازاری حدود ۵۴ میلیون دلار دارد و در رتبه ۴۶۳ بازار قرار گرفته است. در حال حاضر قیمت هر واحد از این توکن حدود ۰.۰۴۸۸ دلار است. در این صفحه کد رفرال خودتونو میتونید کپی کنید که کد رفرال این حساب رو به رنگ ابی مشخص کردم.

و در نهایت بر روی گزینه ثبت نام یا “Sign Up” کلیک کنید. معاملات فیوچرز در اپلیکیشن کوینکس کاملا شبیه انجام معاملات فیوچرز در ویندوز و آنچه که آموزش داده ایم می باشد. برای معاملات فیوچرز در اپلیکیشن کوینکس ابتدا باید سرمایه خود را از حساب اسپات به حساب فیوچرزتان انتقال دهید.

دانلود اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور (Google Authenticator) برای گوشی های اندروید و ios:

توصیه می شود جهت جلوگیری از احتمال هرگونه مسدود کردن حساب، از امکان Google authenticator استفاده نمایید. در اینصورن جهت تایید ایمیل، کدی از طرف وب سایت کوینکس به ایمیل شما فرستاده می شود. Marketبا استفاده از تب Stop-Limit نیز می توانید برای پوزیشن هایتان حد ضرر قرار دهید. فقز باید برای خود حد سود مشخص کرده و بگویید اگر قیمت از حد معینی پایین تر برود ارز دیجیتال مورد نظر شما را بفروشد. LeverageIsolated Marginدر صفحه باز شده دو قسمت Cross Margin و Isolated Margin را مشاهده می کنید. اگر گزینه Cross Margin را انتخاب کنید ، در صورتی که شما با درصد مشخصی از سرمایه خود پوزیشن باز کرده باشید ، در صورت ضرر و نداشتن حد ضرر کل دارای شما علاوه بر درصدی که وارد معامله شده اید ، درگیر شده و متضرر خواهد شد.

با عضویت در کانال به جمع خانواده بزرگ داتیس نتورک بپیوندید و جدیدترین رویداد های دنیای آی تی و آموزش ها را به صورت رایگان دریافت کنید. در صفحه باز شده یک فرم پیش روی شماست که در تصویر زیر مشخص است. اهرم ابزاری است که معمولاً صرافی ها در اختیار معامله‌گران… هایی که در کوینکس درست کرده اید به طور کامل حذف می شود.

اما برای اینکه امنیت حساب کاربری شما در این صرافی باز هم بالاتر برود، می‌توانید شماره موبایل خود را نیز در آن فعال کنید. با فعال کردن شماره موبایل یک قدم دیگر به احراز هویت کامل در این صرافی نزدیک تر شده و از این گذشته می‌توانید خیلی راحت تر و ایمن تر از حساب کاربری خود استفاده کنید. با طی کردن مراحل زیر می‌توانید شماره موبایل خود را نیز به حساب کاربری در کوینکس فعال کنید. زمانی که با موفقیت وارد حساب کاربری خود در صرافی کوینکس می‌شوید، کوینکس به صورت خودکار از طریق پیامک یا ایمیل آدرس «IP»، زمان و مکان ورود به حساب کاربری را به شما اطلاع می‌دهد. همچنین می‌توانید از طریق سایت صرافی، تاریخچه «Log in» در 30 روز گذشته را بررسی کرده و در صورت مشاهده ورود ناشناس به حساب کاربری خود، رمز عبور را تغییر دهید. امکان مسدودی حساب در صرافی کوینکس برای ایرانیان بسیار پایین خواهد بود اما صرافی بایننس به دلایل مختلف ممکن است به مسدودی حساب کاربرانی که به نقص قوانین آن پرداخته اند، بپردازد.

هنگامی که دوستان شما با کد و پیوند ارجاع شما ثبت نام کنند، به ازای هر سفارش تکمیل شده‌ای که آنها انجام دهند، پاداش ارجاعی از طرف صرافی به شما تعلق می‌گیرد. وارد وب‌سایت coinex.com شده و اطلاعات ورود به حساب خود را وارد کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به طور مختصر مراحل ایجاد حساب در صرافی کوینکس و نحوه ورود به آن را برایتان شرح دهیم.

در این نوع سفارش، شما فقط مقدار رمزارز معاملاتی خود را مشخص می‌کنید، اما قیمت ارائه نمی‌دهید. با این وجود، مقدار رمزارز موردنظر شما بر طبق قیمت لحظه‌ای بازار انجام خواهد شد. در سمت راست صفحه نیز لیست سفارشات لحظه‌ای کوینکس قرار دارد. سعی کنید یک رمز حداقل 8 کاراکتری متشکل از حروف بزرگ و کوچک لاتین، اعداد و یکی از نمادهای @، $، # یا …. با ابزارهای حرفه ای و رابط های کاربری آسان در داشبورد ارزهای دیجیتال، خودتان را مجهز کنید و بهره وری زمانی را افزایش دهید… کاربران حرفه ای با تحلیل های تکنیکال و اخبار فاندامنتال، بازارها را پیش بینی می‌کنند و برای امنیت بیشتر در حفظ سرمایه برای تعیین مواقع ورود و خروج از بازار، می‌توانند از مطالب سایت بهره زیادی ببرند.

تغییر رمز عبور در صرافی کوینکس از طریق دو روش متفاوت امکان‌پذیر بوده و برای اجرای هر یک از این روش‌ها تنها کافی‌ست مانند آموزش زیر عمل کنید. یکی از مواردی که در بین فعالان حوزه کریپتو کارنسی خیلی مطرح هستش مسئله تحریم درصرافی های بین الملی و استفاده از خدمات آنهاست. برای بهبود امنیت معاملات، صرافی به کاربران توصیه می‌کند، احراز هویت دو عاملی را از طریق اس ام اس یا GA فعال نمایند. اکنون پس از صحبت درباره اسناد مورد نیاز برای احراز هویت در کوینکس ، می‌خواهیم به بح آمورش ترید در کوینکس بپردازیم. در ابتدا این بحث درباره نحوه واریز صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید. نحوه معامله در صرافی کوینکساکنون پس از صحبت درباره نحوه ثبت نام و نحوه ورود به حساب در صرافی کوینکس قصد داریم درباره جزئیات احراز هویت در این صرافی به صحبت بپردازیم، ما را در ادامه نیز همراهی نمایید.

آموزش ویدئویی ثبت نام در صرافی کوینکس

سپس باید ایمیل خود را وارد کرده و یک گذر واژه قوی برای خود انتخاب کنید. در انتها روی تیک قبول شرایط و ضوابط کلیک کرده و روی گزینه ” ثبت نام ” کلیک نمایید. با کلیک روی گزینه TOTP یک صفحه دیگه براتون باز میشه که در ادامه اون رو براتون توضیح میدیم.

Advantages of local domestic helper.