برنامه های ارسالی اکنون برای آخرین نسخه های سیستم عامل باز است – آخرین اخبار

برنامه های ارسالی اکنون برای آخرین نسخه های سیستم عامل باز است - آخرین اخبار

در App Store Connect ارسال کنید

iOS 17.4، iPadOS 17.4، macOS 14.4، tvOS 17.4، visionOS 1.1 و watchOS 10.4 به زودی در دسترس مشتریان در سراسر جهان قرار خواهند گرفت. برنامه ها و بازی های خود را با استفاده از Xcode 15.3 Release Candidate و آ،ین SDK ها بسازید، سپس با استفاده از TestFlight آنها را آزمایش کنید. امروز می تو،د برنامه های آیفون و آیپد خود را ارسال کنید.

اپلیکیشن ها در اتحادیه اروپا

برنامه‌نویس، که با الحاقیه شرایط جایگزین برای برنامه‌ها در اتحادیه اروپا موافقت کرده‌اند، می‌توانند توزیع بازار را در اتحادیه اروپا راه‌اندازی کنند. توسعه دهندگان واجد شرایط همچنین می توانند برنامه های بازار را ارسال کنند و برنامه هایی را با موتورهای مرورگر جایگزین ارائه دهند.

هنگامی که این نسخه‌های پلتفرم در دسترس عموم قرار گرفتند:

  • اولین نصب سالانه برای هزینه فناوری اصلی شروع به جمع آوری می کند و نرخ کمیسیون جدید برای این توسعه دهندگان اعمال می شود.
  • برنامه‌هایی که گزینه‌های پرداخت جایگزین در اتحادیه اروپا ارائه می‌دهند در App Store Connect پذیرفته می‌شوند. در ضمن می تو،د در محیط sandbox تست کنید.

اگر می‌خواهید درباره تغییرات iOS، Safari و App Store که بر برنامه‌ها در اتحادیه اروپا تأثیر می‌گذارد برای انطباق با قانون بازارهای دیجیتال بحث کنید، برای ملاقات با یکی از اعضای تیم اپل، یک مشاوره آنلاین 30 دقیقه‌ای درخواست کنید. علاوه بر این، اگر علاقه مند به راه اندازی یک بازار اپلیکیشن جایگزین در iOS در اتحادیه اروپا هستید، می تو،د درخواست حضور در یک آزمایشگاه حضوری در کورک، ایرلند را بدهید.

ورود به App Store Connect

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=11ojrqk9