به روز رسانی برای توزیع برنامه در اتحادیه اروپا – آخرین اخبار

StoreKit و به روز رسانی دستورالعمل بررسی - آخرین اخبار

طی چند هفته گذشته، ما با هزاران توسعه‌دهنده ارتباط برقرار کرده‌ایم تا درباره تغییرات مرتبط با DMA در iOS، Safari و App Store که بر برنامه‌های اتحادیه اروپا تأثیرگذار است، بحث کنیم. در نتیجه بازخوردهای ارزشمند دریافت شده، ما ضمیمه شرایط جایگزین برای برنامه‌ها در اتحادیه اروپا را اصلاح کرده‌ایم تا خط‌مشی‌های زیر را به‌روزرس، کنیم و به توسعه‌دهندگان انعطاف‌پذیری بیشتری ارائه کنیم:

  • تصمیم گیری با عضویت: برای آسان‌تر ، ثبت‌نام برای توسعه‌دهندگان بیشتر برای شرایط جدید، شرط نهاد شرکتی را حذف کرده‌ایم که الحاقیه باید توسط هر عضویتی که با عضویت دیگری کنترل، کنترل یا تحت کنترل است، امضا شود. این بدان م،است که یک نهاد اکنون می تواند انتخاب کند که برای شرایط جدید در سطح حساب توسعه دهنده ثبت نام کند.
  • برگشت به عقب: برای کمک به کاهش خطر تغییرات غیرمنتظره ،ب‌وکار تحت شرایط جدید، مانند رسیدن سریع‌تر از حد پیش‌بینی‌شده به مقیاس عظیم، یا اگر صرفاً نظر خود را تغییر دهید، گزینه‌ای برای پایان دادن به الحاقیه تحت شرایط خاص و تغییر ایجاد کرده‌ایم. بازگشت به شرایط استاندارد تجاری اپل برای برنامه های اتحادیه اروپا. برای جزئیات، ضمیمه را مشاهده کنید.
  • ا،امات بازار اپلیکیشن جایگزین: برای آسان‌تر ، کار برای توسعه‌دهندگ، که می‌خواهند بازارهای برنامه جایگزین ایجاد کنند، معیارهای واجد شرایط بودن جدیدی را اضافه کرده‌ایم که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد بدون اعتبار اسنادی آماده به کار واجد شرایط شوند. برای جزئیات، صفحه پشتیب، بازار را مشاهده کنید.

اگر قبلاً وارد ضمیمه شده اید، می تو،د نسخه به روز شده را در اینجا امضا کنید.

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=0yrn1puh