به روز رسانی حریم خصوصی برای ارسال های فروشگاه App – آخرین اخبار

به روز رسانی حریم خصوصی برای ارسال های فروشگاه App - آخرین اخبار

توسعه دهندگان مسئول تمام کدهای موجود در برنامه های خود هستند. در WWDC23، م،فست‌ها و امضاهای حریم خصوصی جدیدی را برای SDK‌های شخص ثالث که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند معرفی کردیم و اعلام کردیم که توسعه‌دهندگان باید دلایل تأیید شده برای استفاده از مجموعه‌ای از APIها را در م،فست حریم خصوصی برنامه‌شان اعلام کنند. این تغییرات به توسعه دهندگان کمک می کند تا درک بهتری از نحوه استفاده SDK های شخص ثالث از داده ها، وابستگی های نرم افزاری ایمن، و محافظت بیشتر از حریم خصوصی برای کاربران داشته باشند.

شروع از 13 مارس: اگر برنامه جدید یا به‌روزرس،‌شده‌ای را در App Store Connect آپلود کنید که از یک API استفاده می‌کند که به دلایل تأیید شده نیاز دارد، ما ایمیلی برای شما ارسال می‌کنیم و به شما اطلاع می‌دهیم که آیا دلایلی را در م،فست حریم خصوصی برنامه خود ندارید. این علاوه بر اعلان موجود در App Store Connect است.

شروع از اول اردیبهشت: برای آپلود یک برنامه جدید یا به‌روز شده در App Store Connect، باید دلایل تأیید شده APIهای فهرست شده را که توسط کد برنامه‌تان استفاده می‌شود، وارد کنید. اگر به دلایل مجاز از API استفاده نمی کنید، لطفاً یک جایگزین پیدا کنید. و اگر یک SDK شخص ثالث جدید اضافه کنید که در لیست SDK های شخص ثالث متداول استفاده می شود، این API، م،فست حریم خصوصی و ا،امات امضا برای آن SDK اعمال می شود. مطمئن شوید که از نسخه‌ای از SDK استفاده می‌کنید که شامل م،فست حریم خصوصی آن است و توجه داشته باشید که وقتی SDK به‌،وان یک وابستگی باینری اضافه می‌شود، امضا نیز لازم است.

این قابلیت یک گام رو به جلو برای همه برنامه‌ها است و ما همه SDK‌ها را تشویق می‌کنیم تا برای پشتیب، بهتر از برنامه‌هایی که به آنها وابسته هستند، آن را اتخاذ کنند.

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=3d8a9yyh