دوره جامع برق و ایسیو خودرو ویژه بازارکار + مدرک فنی حرفه ای | آموزشگاه آپادانا تبریز

آموزش شناخت ایسیو ماشینهای خارجی شامل تویوتا، هیوندای، کیا، نیسان و ماشینهای چینی. با این وجود دارالفنون ری تمام تلاش خود را خواهد کرد که با به کار گیری تجهیزات مناسب و صرف زمان کافی شما را در راه تبدیل شدن به یک تعمیرکار همه فن حریف تبدیل کند و هرگز در راه آموزش تعمیر کامپیوتر اتومبیل شما را تنها نگذارد. ای سی یو موتور در اکثر خودروها به کانکتور عیب یابی داخلی متصل است و تمام اطلاعات عیب یابی موجود در این خط را به همه ماژول ها یا ECU های دیگر منتقل می کند. این مقدار سیم مورد نیاز را کاهش می دهد و نیازی نیست وقتی می خواهید هر ECU را آزمایش کنید به آنها مراجعه کنید. از آنجایی که سازندگان خودرو به افزودن ویژگی ها و عملکردها همیشه ادامه می دهند، فضا در حال تبدیل شدن به یک مشکل نیز است. به این معنا که هر ویژگی جدید برای خودرو به یک ایسیو جدید نیاز دارد و این رویکرد افزایشی ناکارآمد به نظر می رسد.

از دیگر موارد تاثیر گذار در انتخاب آموزشگاه فراهم کردن شرایطی از طرف آموزشگاه برای ثبت نام تمام اقشار جامعه می باشد. دارا بودن کلاس های حضوری با ساعات منعطف و آموزش با کیفیت مجازی از این نمونه موارد می باشد. هم چنین، ارائه مدرک معتبر و قابل استناد برای استخدام در مراکز دولتی و شرکت های خصوصی، پشتیبانی از کارآموز و اختصاص دادن خوابگاه به کارآموزان شهرستانی نیز از نکات قابل توجه در انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیر ecu می باشد.

  • سرعت در کار موضوع دیگری است که در صورتی که مورد توجه قرار گیرد بدون شک بر درآمد تاثیر مثبتی می گذارد.
  • از سوی دیگر با توجه به بازار تامین قطعات الکترونیکی خودرو، خصوصا یونیت‌های الکترونیکی خودرو و کمیاب بودن این قطعات و قیمت تمام شده بسیار بالا، ناگزیر مصرف کننده به سمت تعمیرات این قطعات روی می‌آورد.
  • ✔️ خوابگاه برای شرکت کنندگان راه دور (شهرستان) در نزدیکترین محل به آموزشگاه تعمیرات ایسیو خودرو مجتمع فنی آموزشی برق معرفی میشود.
  • این موارد و همچنین اعتماد هزاران هنرجو باعث شده است که مجموعه ما یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات ECU در کشور باشد.

روال کار به این صورت است که در صورت بروز نقص، لازم است آن را مورد بررسی قرار دهید، نقص را تشخیص دهید و سپس آن را از دستگاه الکترونیکی خودرو حذف کنید. استفاده از ابزار های تشخیصی برای عیب یابی الکتریکی و کامپیوتری خودرو، عیب یابی و تعمیرات سیستم ها و قطعات الکتریکی خودرو، نکات تشخیصی آسان و مبانی عیب یابی ایسیو خودرو در این قسمت آموزش داده می شود. از آن جایی که خرابی ایسیو می تواند راندمان موتور را با درصد قابل توجهی کاهش دهد، لازم است از دستگاه دیاگ برای عیب یابی و تعمیر ایسیو استفاده شود. به همین علت کار با دیاگ خودرو به نحو احسن بر هر تعمیر کار ایسیو خودوریی واجب است.

در صورت خرابی ایسیو ماشین از کار می افتد و به همین دلیل اهمیت بسیار بالایی دارد. سرفصل های دوره آموزش تعمیر ایسیو در آموزشگاه تعمیرات ایسیو فنی برق به گونه ای تدوین شده است که پس از اتمام دوره تعمیر ایسیو بتوانید ایسیو را در انواع خودروهای داخلی عیب یابی و تعمیر کنید. آموزش عملی تعمیرات ایسیو باعث می شود تا تسلط شما به تعمیرات این قطعه بیشتر شده و در بازار کار ورود موفق تری داشته باشید. زیرا در دوره‌های آموزش تعمیر ایسیو به صورت عملی و تخصصی صفر تا صد دوره تعمیرات ایسیو زیر نظر اساتید مجرب و متخصص آموزش داده می‌شود.

آموزش تعمیرات ایسیو در تبریز

دوره جامع برق و ایسیو خودرو ویژه بازارکار + مدرک فنی حرفه ای | آموزشگاه آپادانا تبریز اکثر وسایل نقلیه جدیدتر شروع به استفاده از یک خط ارتباطی بین ماژول ‌های مختلف روی خودرو کرده‌اند تا بتوانند اطلاعات را به اشتراک بگذارند و نیازی به استفاده از سنسورهای اضافی نیست. به عنوان مثال، یک سنسور سرعت در یک چرخ، سرعت چرخ را تشخیص می دهد و ورودی به ECU ماژول ترمز ضد قفل (ABS) خواهد بود. آموزش ایسیو ماشین های سنگین یکی از دوره های پرطرفدار می باشد که می تواند درآمد بالایی را برای فرد ایجاد کرده و به اشتغال زایی افراد کمک نماید. اموزش ها ویژه بازار کار هستند و کارآموز بعد از پایان دوره به راحتی میتواند وارد بازار شود. یه شما یاد می دهیم که با دستگاه تستر ایسیو بتوانید ایسیو را در خارج از خودرو تست کنید و با استفاده از دستگاه پروگرمر ایسیو را برنامه ریزی کنید و به وسیله دستگاه دیاگ عیب های مختلف را برطرف کنید. با یادگیری مباحث ecu می توانید به راحتی بر انواع مدارهای ایسیو و کیلومترها در اتومبیل های داخلی و خارجی و حتی وسایل نقلیه سنگین تسلط پیدا کنید.

دوره های حضوری آموزش تعمیرات ایسیو سواری و آموزش ریمپ خودرو