راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ مخصوص بازی قیمت ارزان و مناسب رایااستور

این دستگاه‌ها از لحاظ کیفیت ساخت اصلاً خوب نبوده و دارای مشکلات زیادی هستند. این پردازنده قدرت بسیار کمی داشته و در مقایسه با ۱۱۸۰۰ که در این لیست موارد زیادی از آن وجود داشت، قدرت بسیار کمتری دارد. درست است که قدرت برادر بزرگتر خود را ندارند ولی با این حال از پس اجرای عناوین مختلف بازی بر می‌آیند. به همین دلیل اگر موردی با این پردازنده پیدا کردید نگاهی به آن بیاندازید. همانطور که در گذشته گفتیم این پردازنده بسیار قوی بوده و توانایی اجرای انواع کارهای مختلف را دارد. از طرفی با وجود اینکه سری ۱۱ است، بازهم قدرت زیادی داشته ولی از لحاظ مدیریت برق چندان بهینه نیست.

همینطور اینکه با توجه به سیستم خنک کننده قدرتمندی که لنوو در لپتاپ خود قرار داده، پردازنده گرافیکی این دستگاه وات کامل را دریافت خواهد کرد. به همین دلیل شما از لحاظ قدرت گرافیکی با دستگاه بسیار خوبی روبرو هستید. این بخش از راهنمای خرید لپتاپ گیمینگ برای افرادی است که نمی‌خواهند هزینه بسیار زیادی برای لپتاپ خود بکنند. در این بازه قیمتی لپتاپ‌های بسیار زیاد با کاربری‌های مختلف وجود دارند.

اگر می‌خواهید که آینده‌ی لپ تاپ‌های گیمینگ را تجربه کنید، یقینا محصولی بهتر از لپ تاپ گیمینگ Asus Zephyrus Duo 15 را نمی‌توانید پیدا کنید. یک صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی همراه با یک طراحی سبک و فوق‌العاده نازک را نیز شاهد هستیم. بهترین قسمت آن این است که شما همه‌ی این امکانات را با یک قیمت مناسب در اختیار خواهید داشت.

البته این لپ تاپ در حد متوسط و سبک جوابگوی پردازش‌های دانشجویی هست. به خوبی کارهای گرافیکی دانشجویی مانند رسم نمودار، تهیه گزارش‌های ورد و پاورپوینت، کارهای سبک با مطلب و… را هم پشتیبانی می‌کند. برسی های ویدیوییشون رو هم توی آپارات دیجی 63 گذاشتیم که می‌توانید ببینید. شاید شما نیز با دیدن لیست بالا متوجه شده باشید که تعدادی از لپ تاپ های معرفی شده از کارت گرافیک مجتمع (آنبرد) بهره مند هستند. این کارت گرافیک ها در اصل وجود خارجی ندارند؛ و به قسمتی از CPU ها هستند که بار پردازشی گرافیکی را به عهده گرفته و وظیفه رندر گرفتن از نرم افزار های گرافیکی مختلف را به دوش می‌کشند.

با پرداخت ۳۰ میلیون تومان می‌توانید یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس را به خانه ببرید. لپ تاپ ایسوس FX506LH کارت گرافیک GTX 3050Ti، پردازنده AMD رایزن ۷ و ۸ گیگابایت حافظه رم را در اختیار شما قرار می‌دهد. افرادی که قصد خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۵۰ میلیون تومان تیر ۱۴۰۱ را دارند، بد نیست نیم‌نگاهی به لپ تاپ شرکت ایسر از سری نیترو 5 داشته باشند. لپ تاپ گرافیکی ایسر به پردازنده هشت هسته‌ای و قدرتمند Ryzen H در کنار 16 گیگابایت رم مجهز شده است و می‌تواند قوی‌ترین لپ تاپ مهندسی برای رشته‌های صنایع، معماری و برق لطفا روی صفحه وب بعدی کلیک کنید باشد. مهم‌ترین ویژگی بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس که حدودا 95 میلیون تومان قیمت دارد، پردازنده 14 هسته‌ای Core کارت گرافیک هشت گیگابایتی RTX 3070 به عنوان قوی‌ترین محصول انویدیاست.

لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G15 GA503RS – AA

این لپ تاپ حرفه‌ای، همراه با ظاهری مربعی شکل و حاشیه‌های نازک در کنار نمایشگر، روانه بازار شده است و طراحی کاملا مدرنی هم دارد. این نسخه که کمی بهبود یافته است، کمی نسبت به گذشته دچار تغییر شده است و ریزر ایرادات نسخه قبلی را به‌صورت کامل در آن مرتفع کرده است. کاملا مشخص است که لپ تاپ طراحی با کلاس و زیبایی دارد و از سر تا پای آن می‌توانیم چنین روندی را مشاهده کنیم. صفحه نمایش می‌توانست کمی مقاومت بیشتری داشته باشد، اما صفحه کلید فلزی آن به قدری سنگین است که سبب بالا رفتن وزن لپ تاپ شده و یقینا کمپانی نمی‌توانست روی صفحه نمایش چنین ریسکی را انجام دهد. در کنار این موارد، می‌توانیم به قسمت زیرین لپ تاپ هم اشاره کنیم که یک میله نوری همراه با طراحی پلاستیکی در آن قرار گرفته است و دو بافت دارد. در این بخش دو فن با سرعت بسیار زیاد قرار گرفته و می‌تواند برای خنک کردن دستگاه نیز بسیار عالی باشد.

آموزش تصویری شبکه کردن دو لپ تاپ یا اتصال 2 کامپیوتر بدون کابل و روتر

این قسمت با 32 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و 1 ترابایت SSD کامل می‌شود و خوشبختانه امکان افزایش حافظه رم نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است. اکثر لپ تاپ های گیمینگ دارای دو فن هستند ‌که به خنک کنندگی محصول کمک می‌کنند. به یاد داشته باشید که فن‌ها باید تعداد پره‌های کافی داشته باشند RPM آن‌ها بالا باشد تا عملکرد خوبی ارائه دهند.

همینطور اینکه با داشتن قدرت گرافیکی بیشتر توانایی انجام کارهای سنگین گرافیکی را نیز خواهید داشت. پردازنده گرافیکی این دستگاه هم به طور کامل برق دریافت کرده و شما با قدرت کامل ۳۰۷۰ روبرو هستید. از لحاظ باتری همچنان نمی‌توانید حساب ویژه‌ای روی این دستگاه باز کنید. همینطور اینکه با توجه به وزن کمتر آن شما می‌توانید لپتاپ خود را جابجا کرده و با خود به محل کار ببرید. موارد دیگر مثل کیبورد RGB هم در این دستگاه وجود دارد تا شما از یاد نبرید که لپتاپتان گیمینگ است.

توجه داشته باشید که این لپ‌تاپ در بازار با پنل‌های ۱۴۴ هرتز و ۶۰ هرتز عرضه شده که اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید مدل ۱۴۴ هرتز را در همین بازه قیمتی پیدا کنید. باتری مناسب این محصول نیز قادر است به راحتی تا 4 ساعت بدون نیاز به برق کاربران را همراهی کند. لپ تاپ‌های سری اسپایر 3 شرکت ایسر قابلیت حمل بالایی دارند و همچنین به راحتی می‌توانند از پس اکثر کارهای روزمره‌ی کاربران بر آیند.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ مخصوص بازی قیمت ارزان و مناسب رایااستور

با این حال به دلیل استفاده از پردازنده گرافیکی GTX 1660 Ti به همراه ۶ گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR6 می توان عملکرد گرافیکی آن را در محدوده قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان بی رقیب دانست. اگر در نظر دارید که بهترین لپ‌تاپ گیمینگ میان‌رده در بخش پردازنده را تهیه کنید، MSI Katana GF66 12UE گزینه‌ای مناسب برای شماست. این لپ‌تاپ به لطف برخورداری از پردازنده اینتل Core i H دارای قدرت پردازشی بسیار بالایی بوده و از پس تمام کارهای کاربران حرفه‌ای بر می‌آید. با این حال اگر پردازنده اولویت اصلی شما نیست بهتر است که به سراغ مدل‌های دیگری بروید. نمایشگر ٢۴۰ هرتزی این نماینده MSI محتوا را به شکلی کاملا روان و نرم به نمایش در می‌آورد تا بهترین تجربه را داشته باشید.

  • از اینجا به بعد فقط با لپ تاپ های پرچمدار که از بالاترین تکنولوژی های شرکت های خودشون بهره می برند سر و کار داریم.
  • این لپ‌تاپ در قلب خود به یک پردازنده AMD مدل Ryzen H مجهز است که بازدهی آن تا ۴.۴ گیگاهرتز می‌رسد.
  • مدل msi که پیشنهاد دادین کمی گرانتر از لنوو هست، اما در کل گزینه بهتریه.