شارژر گوشی – قیمت و خرید شارژر اصلی گوشی موبایل – خاص باکس

فوریه 2009: Huawei اولین تلفن هوشمند Android خود را عرضه و همکاری خود را با T-Mobile در «کنگرۀ جهانی تلفن همراه» در اسپانیا اعلام کرد. همچنین همراه داشتن این محصول در هنگام مسافرت به علت در دسترس نبودن سه راهی برق یا سطوح نزدیک به پریز برق بسیار کارآمد و قابل استفاده میباشد .دوشاخه شارژر خود را از قسمت دایره ای شکل نگهدارنده رد کنید و داخل پریز برق قرار دهید. و در ساعتهای هوشمند اپل تنها شارژر 5 وات مغناطیسی قابل بهره است. اگر چنین چیزی در مورد گوشیتان صحت داشته باشد با تعویض باتری مشکل حل خواهد شد. شارژرهای فندکی مختلفی که در بازار دیده میشوند اغلب دارای یک مشکل مشترک هستند و آن عدم انتقال جریان برق مطمئن و ایمن به دستگاههای دیجیتالی است. در صورتی که جافندکی در نزدیکی دنده بود، بهتر است شارژهای باریک و کوچک را انتخاب کنید تا در زمان رانندگی، دچار مشکل نشوید.

شارژرهای الدینو قیمت نسبتا مناسبی داشته و میتوانید آنها را برای مدت زمان طولانی، استفاده کنید. اگر نگران باتری گوشی خود هستید با انتخاب و خرید شارژر فست شارژ دیگر هیچ مشکلی برای باتری گوشی شما ایجاد نخواهد شد اما نکته مهم این است که شما از قابلیت فست شارژ گوشی خود اطمینان داشته باشید اگر از تکنولوژی شارژ سریع گوشی خود اطلاعی ندارید میتوانید این موضوع را به راحتی متوجه شوید. علاوه بر این، برای شارژ کردن آن نیازی به جدا کردن باتری گوشی ندارید، مگر اینکه نیاز به تعویض داشته باشید. امروزه خرید شارژر فست شارژ برای دستگاههای سامسونگ و اپل و شیائومی به یک واقعیت انکارناپذیر تبدیل شده و از آن برای افزایش سرعت شارژ کردن گوشی استفاده میگردد با وجود تکنولوژی Fast Charger که در اکثر گوشیهای هوشمند این قابلیت وجود دارد و گوشیهای هوشمند با این هدف طراحی شدند. کابل شارژر های ۲ آمپری در بازار به عنوان کابل شارژ فست شارژ به فروش می رسند! شارژرهای موجود در بازار کیفیتها و قیمتهای مختلفی دارند و انتخاب یک شارژر با کیفیت فاکتوری مهم در خرید شارژر است. شارژرهای فندکی موجود در بازار، در برندها و مدلهای مختلفی تولید و عرضه میشوند.

در زیر ما 10 تفاوت قابل توجه بین شارژرها و کابل های USB اصلی و فرعی سامسونگ را ترسیم کرده ایم که می تواند شما را در تعیین این که آیا شارژر یا کابل شارژری که دارید برای گوشی سامسونگ خود خریداری می کنید اصل یا . این نوع باتری قابل شارژ است. ساختار و ظاهر این گوشی با توجه به لبه های خمیده حاشیه ها، حس یک محصول باکلاس را القا میکند که اتفاقاً با ارگونومی دست کاربر نیز هماهنگ است. از دیگر مواردی هستند که میتوانید آنها را با شارژرهای فندکی ماشین، شارژ نمایید. در صورتی که فکر میکنید مدت زمان کمی برای شارژ گوشی موبایل خود دارید و میخواهید این کار را در حداقل زمان ممکن انجام دهید، بهتر است در زمان خرید شارژر فندکی ماشین، از مدلهایی که دارای قابلیت فست شارژ هستند، بازدید نمایید. این عامل، بر روی مدت زمان شارژ دستگاه تاثیر میگذارد. در زمان خرید، باید به آمپر و ولتاژ خروجی دستگاه نیز توجه کنید. به عنوان مثال شیائومی در ارائه شارژر هایی با قدرت بالا و توان استثنایی زبانزد خاص و عام است شما میتوانید از صفحه مربوطه برای بررسی و خرید شارژر گوشی شیائومی حتی تا مدل هایی با توان 67 وات اقدام کنید.

همچنین شاید برای شما جالب باشد که بدانید شارژر a10s با تمامی محصولات سامسونگ سازگاری دارد ولی باز پیشنهاد ما به شما این بوده که به صورت مشترک آن ها را استفاده نکنید. برخی از تولیدکنندگان به دلیل مشکلاتی که ممکن است این راه به همراه آورد، این گزینه را به کاربران پیشنهاد نمی دهند. اگر به دنبال خرید شارژر فندکی موبایل و خرید پایه نگهدارنده موبایل هستید پیشنهاد میکنیم به پست معرفی بهترین هولدر و نگهدارنده موبایل مراجعه کرده و به جای خرید دو محصول جدا، یک محصول با دو کاربرد را خریداری کنید. نگهدارنده گوشی موبایل هورسان از محصولات بسیار کاربردی برند هوم اند لایف میباشد .

شارژر تایپ سی از جدیدترین انواع سوکت شارژ برای گوشیهای اندرویدی است که سرعت آن بسیار بالاتر از مدلهای قبلی بوده و تقریبا از سال 2015 به استفاده از آن در مدلهای مختلف گوشی افزایش یافته است. برای خرید بهترین کابل با توجه به نیاز شما دانستن اطلاعات کلی و تفاوت انواع کابل موبایل می تواند برای شما مفید باشد. کابل شارژ Type-C: گوشیهای هوشمند جدید اندروید با سوکت شارژهای بزرگتر همراه هستند و با عنوان سوکتهای Type-C شناخته میشوند. این همان چیزی است که شارژرهای تلفن را به بخشی ضروری از لوازم جانبی تلفن همراه تبدیل می کند. چنانچه تعداد پورتها کم باشد، تعداد دستگاههایی که میتوانید به شارژر وصل کنید، محدود است.

برای این کار باید آن را روی یک وسیلهی دیگر غیر از گوشی هم امتحان سایت quickcharger کنید. این وسیله ای است که برای شارژ مجدد باتری دستگاه تلفن همراه استفاده می شود. احتمالاً برای شما هم اتفاق افتاده است که با تمام شدن شارژ گوشیتان از شخصی درخواست شارژر نمایید و متوجه شوید که شارژر موبایل آن فست شارژ بوده و نمیتوانید که از آن استفاده نمایید اما این سوال ممکن است برای همه به وجود آید که امکان خرید شارژر فست شارژ برای گوشیهای معمولی وجود دارد یا خیر؟ برای رفع مشکل شارژ نشدن موبایل در ابتدا نیاز است تا آن را عیب یابی کرده و ایراد آن را به طور دقیق متوجه شویم. بااینحال آنطور که بهنظر میرسد شرکتهای حوزهی فناوری مدتها است روی جایگزینی برای شارژ بیسیم مبتنیبر پد شارژ کار میکنند که از راه دور توانایی شارژ کردن محصولات را داشته باشد و عملا سیستم شارژ کاملاً بیسیم نام بگیرد.شیائومی ساعاتی پیش فناوری شارژمحور جدیدی را با نام Xiaomi Mi Air Charge Technology معرفی کرد؛ Mi Air Charge سیستمی برای شارژ بیسیم است که مطابقبا ادعای شیائومی میتواند دستگاهها را در «شعاع چندین متری» شارژ کند. قابلیتهایی نظیر دارا بودن چندین پورت، فست شارژ، پخش نور، اتصال به گوشی از طریق بلوتوث و…

ضمن اینکه این گوشی از دور خارج نشدنی است: قدرت پردازش بسیار بالای گوشی، اسکنر LiDAR و قابلیتهای 5G همگی در سالهای آینده اهمیت بیشتری خواهند یافت. در برخی موارد، لوازم جانبی شارژر اضافی ممکن است با ویژگی های اضافی خریداری شود. رفع برخی از مشکلات شارژر همانطور که اشاره شد مربوط به سوختن قطعات برد شارژر بوده و تعمیر آنها امری تخصصی است. یکی از نکاتی که میبایست در هنگام خرید شارژر فندکی رعایت کنید، این است که محصول مورد نظر، نسبت به تغییر ولتاژ مقاوم باشد تا در صورت نوسانات ولتاژ، آسیبی به شارژر یا گوشی موبایل شما وارد نشود. فست شارژر ها با توجه به آمپر گوشی و استانداردهای آن طراحی می شوند و انرژی رسانی به باتری را در مدت زمان کوتاه تری انجام می دهند.

این محصول باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به کابل شارژ، منبع تغذیه شارژ و تلفن همراه شما میشود و از سقوط و برخورد ناگهانی تلفن همراه به زمین در حال شارژ جلوگیری میکند. همچنین، امکان اتصال کارت حافظه برای پخش موسیقی و یا دارا بودن قابلیت فست شارژ نیز باعث میشود که یک شارژ، در رتبه بالاتری نسبت به سایر رقبایش قرار بگیرد. برای حل این مشکل، سازندگان در سال 2007 گرد هم آمدند و استانداردی را برای شارژ USB تنظیم کردند. فست شارژ یا همان قابلیت شارژ سریع، به شما این امکان را میدهد تا ابزار الکتریکی خود را در زمان بسیار کمی، شارژ نمایید. به عنوان مثال، در بخش ظرفیت باتری، می توانید اطلاعاتی در مورد مدت زمان ماندگاری گوشی خود در وضعیت فعلی خود دریافت کنید. البته با این حال دیگر فبلتها، 40 دقیقه زودتر به شارژ کامل خود رسیده و همچنین بعد از 15 و یا 30 دقیقه شارژ شدن، میتوان از آنها برای مدت زمان بیشتری استفاده کرد. آیا شارژر فندکی فقط برای شارژ موبایل استفاده میشود؟ آیا خرید شارژر فست شارژ برای همه دستگاهها توصیه میشود؟ همچنین، برخی از شارژرها برای محافظت بیشتر از بدنه، به همراه خود یک روکش اضافه دارند. برخی از شارژرهای فندکی جدید، قابلیتهای اضافی مانند مدیریت تلفن همراه را دارند.

علت نوشته شدن عبارت Adaptive Fast Charging بر روی بدنه شارژرها دلیل و پشتیبانی از تکنولوژی فست شارژ میباشد و چنانچه در تلفن همراهتان گزینه خاموش و روشن کردن قابلیت فست شارژ را یافتید دلیل بر این است که گوشی شما از این نوع تکنولوژی پشتیبانی خواهد کرد، و میتوانید برای خرید شارژر فست شارژ برای سامسونگ و اپل و شیائومی قدم بردارید. اشتباه کردن باعث می شد دستگاه خراب شود یا بدتر از آن دیگر هرگز روشن نشود. در این وضعیت پد شارژ گوشی شما، یک چراغ LED تکی یا چند رنگ را برای نشان دادن وضعیت شارژ روشن می کند. گوشی هوآوی nova 8i را با دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی طراحی شده ولی برای بخش حافظه داخلی 128 گیگابایتی دستگاه، تفاوتی بین دو مدل وجود نخواهد داشت.

کمپانی شیائومی با ورود به بازار موبایل و عرضه محصولات جانبی، توانسته جا پای خود را در این بازار محکم کند. جهت افزایش و سرعت بخشیدن به شارژ گوشی هوشمند میبایست آمپر و ولتاژ بیشتری به باتری وارد کرد ولی وارد آمدن ولتاژ بیشتر سبب گرم شدن باتری گشته و در نتیجه باعث کاهش طول عمر و احتمالاً آتش گرفتن باتری میگردد. در کل به این نتیجه رسیدیم که اگر از شارژر های 12 وات به بالا استفاده کنید ، سرعت شارژ شدن گوشی راضی کننده میباشد . در اکثر مواقع یک شارژر 10 واتی میتواند تلفن هوشمند شما را به راحتی شارژ کند. معمولا، گوشیهای جدید نیاز به شارژ مداوم دارند؛ چرا که از آنها در اکثر ساعات شبانه روز، برای موارد مختلف استفاده میشود. در حقیقت شارژر های اصلی به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارند در مقایسه با شارژرهای فیک، سنگینتر هستند؛ برای تشخیص کافیست هر شارژر را در یک دست خود قرار دهید تا این مسئله را به خوبی تشخیص دهید. شارژرهای فندکی عرضه شده توسط این برند، در مدلها و مشخصات مختلفی عرضه میشوند. در سالهای اخیر، کمپانی انر توانسته با تولید و عرضه لوازم جانبی موبایل، خود را به عنوان یکی از برندهای محبوب معرفی کند.

با استفاده از این قابلیت، به دلیل امکان وارد کردن آمپر و ولتاژ بیشتر به دستگاه، باتری به سرعت پر شده و همچنین، آسیبی به باتری یا وسیله مورد نظر وارد نمیشود. دقیقا همین قسمت بود که باعث شد فکر کنیم ممکن است نسخههای کنونی نرمافزار این گوشیهای جدید خیلی بهینه نباشد در غیر این صورت هیچ دلیل منطقی برای توجیه چنین عملکرد ضعیفی وجود ندارد. افراد برای خرید شارژر هواوی باید بتوانند یک فروشگاه معتبر را جهت خرید محصولات اورجینال انتخاب نمایند. مشخص کردن این موراد، به شما کمک میکند تا از خرید خود رضایت بیشتری داشته باشید. مزیت دیگر این نوع از شارژرها، عدم نیاز به شارژ طولانی مدت آنهاست چراکه به علت فقدان باتری، تنها با اتصال مستقیم به فندک خودرو، میتوانند تامین شارژ باتریهای داخلی را انجام دهند.در انتخاب و خرید شارژر فندکی باید به ولتاژ ورودی و خروجی آن دقت بسیار داشته باشید.

نوآوری مدرن این دستگاه افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داده است. در اولین مرحله که مدت زیادی برای شارژ شدن گوشی طول می کشد، باید توجه داشته باشید که گوشی بیشتر در شارژ می ماند و منجر به داغ شدن باتری موبایل می شود و می تواند به آن آسیب وارد کند. در مقابل اگر ولتاژ بیش از حد کم باشد شارژ شدن باتری زمان زیادی طول میکشد. این گوشی جدید بخشی از سری iQOO ۱۰ خواهد بود و احتمالاً Vivo iQOO ۱۰ Pro نام خواهد داشت که در کنار iQOO ۱۰ (که شارژ سریع ۱۲۰ واتی خواهد داشت) در تاریخ ۱۹ ژوئیه ۲۰۲۲، برای بازار چین، رونمایی میشوند. به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت آنر ماه گذشته گوشی Honor 50 Pro را با قابلیت ۱۰۰ وات شارژ معرفی کرد. در این گزارش با «ایرنا زندگی» همراه باشید.۱. قبل از هر چیزی لازم به ذکر است اگر این کد را پیدا نکردید، بدون شک شارژر مورد نظر صد در صد تقلبی است. طول این محصول 25 سانتیمتر و عرض آن 13 سانتیمتر میباشد.این محصول برای تمامی گوشی های هوشمند مناسب است. نکته: برخی از شارژرهای این لیست از فناوری شارژ سریع پشتیبانی میکنند که تنها برای برخی از گوشیهای جدیدتر مناسب هستند.

Local domestic helper.