آموزش تعمیر شارژر گوشی موبایل

در صورتی که گوشی خود را مجددا راهاندازی کردید و مشکل عدم شارژ دستگاه حل شد، دیگر نباید نگران باشید و در غیر این صورت روشهای بعدی را به عنوان راهحل مدنظر قرار داده و دنبال کنید. این شارژرها دوام بالایی دارند و به دلیل فرایندهای موجود در کابل لایتنینگ آنها، شارژر تنظیمات جریان برق را انجام داده و یک شارژ ایمن را برای دستگاه فراهم میکند. در خاص باکس انواع شارژر های موبایل فست شارژ یا توربرو شارژ اصلی و با گارانتی موجود است. افرادی که دارای گوشی های آیفون هستند باید دقت کنند که از شارژری استفاده کنند که کابل شارژر لایتینیگ مخصوص گوشی های اپل را داشته باشد زیرا اکثر شارژر های فندکی موجود در بازار دارای پورت microusb هستند که با پورت لایتنیگ اپل سازگاری ندارد. برای بررسی کیفیت باید به تمامی اجزاء آن دقت کرد، کیفیت سوکت در کابل شارژر هواوی غیر اصل بسیار ضعیف و در مقابل فشار و ضربه بسیار آسیب پذیر است. شما میتوانید با استفاده از یک سشوار، سوکت شارژ را خشک کنید.

این محصول قابلیت حمل بالایی دارد، اما باید یک کابل جداگانه همراه با آن هم تهیه کرده یا از کابلهای دیگر خود استفاده کنید. برخی از شارژرهای دیواری حتی دارای پینهای جمعشونده هستند که شارژر دیواری را قابل حمل میکند، زیرا وقتی پینهای دوشاخه را درون شارژر دیواری قرار میدهید، شارژر به یک مکعب تبدیل میشود. وقتی همزمان گوشی را شارژ و از آن استفاده میکنید مسلما مدت زمان شارژ شدن گوشی افزایش مییابد. وقتی که به مبحث طراحی اشاره میکنیم، منظورمان طرحهایی است که باعث صرفهجویی در فضا و کاهش وزن شارژر میروند. اگر اخیرا از برنامه هایی استفاده می کنید که به بخش شارژ و یا مدیریت گوشی شما دسترسی دارند، ممکن است این برنامه ها باعث از کار افتادن شارژ سریع گوشی شما شده باشند. دو برند سامسونگ و هواوی به دلیل اینکه از جمله پرطرفدار ترین نمونه های موجود می باشند، نیاز است افراد اطلاعاتی در رابطه با آنها داشته باشند تا بتوانند بهترین ها را در اختیار گیرند. محصولات دیگری، به جز MagSafe، نیز هستند که می توان آن ها را در لیست بهترین و پرفروش ترین شارژهای بی سیم آيفون 12 قرار داد. گاهی با خاموش کردن گوشی و شارژ کردن آن در حالت خاموش مشکل عدم شارژ کردن حل شده و گوشی بدون هیچ مشکلی شارژ می گردد.

این گوشیها با یک آداپتور ۵ واتی به فروش رسیده و اجازه استفاده از این ویژگی را نیز خواهید داشت. خبر خوب این است که شارژرهای ۵ واتی برای استفاده از اپل واچ و آیفونهای معمولی، کاربردی بوده و با خیال راحت میتوانید به سراغشان رفته و ایمنی لازم را نیز در شارژ داشته باشید. قابلیت شارژ سریع، از ویژگیهای جدیدی است که میتوانید در آیفونهای ۸ به بعد داشته باشید. استاندارد صنعتی شارژ سریع، USB Power Delivery (USB-PD) نام دارد. حتی اگر پیغامی مبنی بر شارژ نشدن گوشی دریافت کردید، جایی برای نگرانی نیست و صرفا در زمان بیشتری، آیپد شما در نهایت شارژ خواهد شد. در آینده پورت USB نوع C بهتنهایی جایگزین تمام پورتهای USB 2.0 ،USB 3.0 (blue) ،HDMI ،VGA و DC-IN در کامپیوترها و گوشیهای هوشمند و تبلتها خواهد شد و اگر بخواهیم نام دیگری برای USB-C انتخاب کنیم، بدون شک باید آنرا «پورت آینده» بنامیم. در اینجا ما از گوشی سامسونگ گلکسی A51 و شارژر سریع رسمی خود سامسونگ و همچنین کابل USB-C استفاده میکنیم. برای گوشیهای اندرویدی که از آن پشتیبانی میکنند، تنها چیزی که نیاز دارید یک کابل شارژ با کانکتورهای USB-C در دو طرف و همچنین یک دوشاخه شارژ با درگاه USB-C است.

این شارژر پر توان، میتواند یک باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی را طی ٨ دقیقه به طور کامل شارژ کند. سرعت شارژ 2 آمپر سریعتر است و آمپراژ رایجتری است که برای شارژ سریع دستگاهها به اندازه کافی سریع است. به طور کلی، داشتن یک شارژر دیواری قدرتمند و خوب برای نیازهای کلی شارژ وسایل مهم است. به طور خلاصه، بر طبق صحبت های مهندسان و محققان ایمنی پاسخ «بله» هست. بر اساس طبقهبندی سازمان تجارت جهانی نرخ تعرفه معقول باید زیر ۵ درصد باشد. در فارنت هیچ برند خاصی مورد تبعیض قرار نخواهد گرفت و لیست زیر صرفاً با توجه به مشخصات گوشیها و ارزش خرید آنها انتخاب شده است. حتی با شارژرهای دیواری 10 پورت، این ویژگی های ایمنی می توانند به شما اجازه دهند 10 دستگاه را به هم متصل کنید و آنها را به طور موثر شارژ کنید. برای شارژرهای دیواری 5 پورت، 6 و حتی 10 پورت، خروجی کاهش مییابد زیرا جریان آمپراژی که از شارژر دیواری خارج میشود، گرمای زیادی تولید میکند.

در این مقاله قصد داریم برخی از راه حل هایی را ارائه کنیم که با در نظر گرفتن آن ها می توانید از داغ شدن بیش از حد گوشی هوشمندتان جلوگیری کنید. طرفداران محصولات اپل، به احتمال زیاد قصد خواهند داشت که شارژ دستگاههای مختلف خود را با استفاده از یک شارژ خاص انجام دهند. بهعنوان مثال، OnePlus 8T یکی از جدیدترین گوشیهای وان پلاس، از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی میکند؛ اما نمیتوان این گوشی را به هر شارژری متصل کرد و انتظار داشت سرعت شارژ کامل آن مشابه شارژر ۶۵ واتی باشد. امروزه اغلب موبایل ها از توان 15 واتی ، 18 واتی و 25 واتی را پشتیبانی می کنند. این شارژر ها معمولا دارای دو پورت USB-A در آمپر های متفاوت هستند تا بتوانید انتخاب بیشتری برای استفاده از آمپرهای متفاوت برای دستگاه های مختلف داشته باشید. یک شارژر دیواری باید یک کنترلر جریان آمپر داشته باشد تا مطمئن شود که جریان آمپر ارسالی همیشه پایدار است.

برخی از تولید کنندگان تلفن های اندرویدی جایگزین های اختصاصی USB-PD را با نام های تجاری مختلفی مانند QuickCharge، SuperCharge، Pump Express و VOOC می سایت quickcharger فروشند. حتی خود شما میتوانید با استفاده از فنر خودکار و یا با بافتن یک روکش سیم شارژ با کاموا، یک روکش سیم شارژ تولید کنید. توجه داشته باشید که بیشتر مشکلات شارژ مربوط به کابل USB یا شارژر یا حتی خود پورت شارژ است. بنابراین هنگام خرید باید به فاکتورهای زیادی توجه داشته باشید. هنگام خرید شارژر گوشی تلفن همراه با انتخابهای زیادی روبرو میشوید. در ادامه با ما همراه باشید تا موارد مهم و اصلی درباره شارژرها را بررسی کنیم و شما را برای خرید انواع شارژر راهنمایی کنیم. آیا تا به حال شارژر گوشی آیفون خود را گم کردهاید و سعی کردهاید که از شارژر دیگری استفاده کنید؟ در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم که آیا واقعا شارژ سریع به گوشی آسیب می زند یا تمام این حرف ها تنها شایعه ای در پی این تکنولوژی جذاب است. بنابراین یا از شارژر های فندکی استفاده نکنید و یا اگر قصد استفاده از این گجت ها را دارید فقط از نسخه های با کیفیت آن ها استفاده به عمل آورید.

حال، میتوان گفت که از شارژر گوشی آیفون میتوانید برای آیپاد هم استفاده کنید. باید اینطور گفت که این شارژر دقیقا برای گوشی شما طراحی شده و از این بابت به شما اطمینان می دهیم که کاملا با گوشی شما سازگار است. شارژر گوشی آیفون در اندازههای مختلف روانه بازار شده است و اگرچه که تمام آنها از سیستم خروجی USB پشتیبانی میکنند، اما برچسب قیمت شارژر آیفون در آنها متفاوت است. درون این شارژر چیپ ستی هوشمند تعبیه شده است که جریان خروجی درگاهها را کنترل میکند و اجازه نمیدهد جریان خروجی از حد مجازی که برای سیستم مضر است، بالاتر برود.

بلکه با توجه به مواد بکار رفته در باطری این گوشی، با رسیدن میزان شارژ گوشی به 75 درصد، میزان جریان خروجی از شارژر به 2 آمپر کاهش پیدا خواهد کرد. اپل از فناوری پیشرفته برای شارژ سریع گوشیهای جدید خود استفاده کرده است و زمان شارژ از ۱۹۰ دقیقه به ۱۱۸ دقیقه برای شارژ کامل گوشی آیفون ۸ کاهش پیدا کرده است. ولتاژ این شارژرها هم متفاوت بوده و حتی اگر بتوانید مطابقت کامل را از نظر اتصال برقرار کنید، بازهم عواملی وجود خواهند داشت که گوشی شما نتواند بهترین عملکرد را از شارژر مربوطه دریافت کند. پک کاور هوشمند ، شارژر و قلم سامسونگ Samsung Galaxy Z Fold 3 5G Note Package طراحی شده تا مجموعهای کامل را در اختیار شما قرار دهد تا با خیالی راحت از گوشی خود استفاده کنید. خرید آنلاین شارژر اصلی سامسونگ Samsung Galaxy J7 Pro. برای شارژ سریع، حتما باید اقدام به خرید لوازم جانبی مورد نیاز کرده و از کابل USB به لایتنینگ در کنار آداپتور برق ۲۹ وات استفاده کنید که حدود ۷۹ دلار برای شما خرج خواهد داشت.

پاور بانک ها باید از طریق یک ورودی Micro-USB که به شارژر دیواری متصل است، شارژ شوند. انتخاب یک شارژر سخت است زیرا می توانید صدها برند را پیدا کنید که بسیاری از آنها ده ها پیکربندی مختلف را ارائه می دهند. این موضوع در شارژر گوشی آیفون بیشتر نمود پیدا میکند. در هر زمان می توانید مشتری خود را افزایش دهید، هم برای زمانی که در محل کار خود صرف می کنید و هم برای وفاداری آنها، زیرا احتمال هزینه بیشتر را افزایش می دهید. وزن سبک سبب میشود که بتوانید آن را به اماکن مختلف حمل کرده و آن را در کیف خود قرار دهید.

صرف نظر از کیفیت پایین، یک اتصال کوتاه می تواند آسیب بسیار شدیدی ایجاد کند زیرا یک جریان غیر منظم به بیرون ارسال می شود. چرا که این محصولات معمولا آداپتور بزرگتری دارند و اپل با مدنظر قرار دادن طراحی، میتواند رضایت کاربرانش را بیشتر جلب کند. شارژ بیسیم شامل قرار دادن گوشی در بالای پد شارژی است که از طریق کابل به برق وصل شده است. برخی از کیسهای گیرنده گوشیهای همراه این امکان را دارند تا کاربران بتوانند گوشیهای شان را با قرار دادن بر روی پد آنها شارژ کنند. این طراحی سبب میشود که تجربه کاربری بهینه شده و کاربرد آنها نیز بالا رود. در یک دنیای کامل، بهترین راه حل شما این است که از شارژر ایده آل مدل آیفون خود استفاده کرده و با این کار، ایمنی بالاتر و سرعت بیشتری را در شارژ گوشی خود دریافت کنید. شارژر گوشی آیفون مدل MD812 را میتوانید با وزن ۶۸ گرم خریداری کنید. اگر از توان مصرفی گوشی خود اطلاع ندارید، میتوانید با جستوجویی ساده در گوگل آن را پیدا کنید. 5- در مرحله آخر باید تمام قطعات روی برد را به طور کامل تست کنید و از سالم بودن آن ها اطمینان پیدا کنید. این کابل همگام سازی و شارژ دستگاه ها را با سرعت قابل قبولی انجام می دهد.

به این ترتیب اگر در آب و هوای گرم هستید، ممکن است جریان آمپر کاهش یابد. انتخاب شارژر مناسب برای گوشی نه تنها برای شارژشدن به موقع و با کیفیت گوشی شما ضروری است، بلکه تضمین میکند تا باتری گوشی شما به بهترین نحو ممکن شارژ شده و آسیبی به آن وارد نمی شود. در این هنگام باید آداپتور را به تستر بزنید تا از صحت و سلامت آن مطلع شوید. همچنین چراغ ال ای دی این شارژر هنگام شارژ وسایل روشن میشود. تناسب منبع تغذیه و باتری شامل حال شارژر فندکی و شارژ وایرلس نیز میشود. شارژر همراه یا پاور بانک Power Bank یا باتری اکسترنال هر ۳ تاشون یه معنی رو میده .

شارژرهای دیواری معمولاً دارای دو یا چند درگاه شارژ هستند. شارژ سریع معمولاً مدت زمان لازم برای شارژ مجدد باتری خالی را به نصف کاهش می دهد. این ارتعاش به دلیل تغییرات در مغناطیس، صدای زیادی ایجاد میکند که معمولاً جای نگرانی وجود ندارد. از سوی دیگر پاوربانک های بالای ۲۰ هزار میلی آمپر نیز وجود دارند که ظرفیت نگهداری شارژ بیشتری در اختیار شما قرار می دهند. تبلت ها در صورت وجود آمپر خروجی بالاتر می توانند سریعتر شارژ شوند. شارژرهای دیواری با سرعت شارژ 1 آمپر بسیار کند هستند زیرا امروزه بسیاری از دستگاه ها می توانند با سرعت های آمپر بالاتر شارژ شوند.

Advantages of overseas domestic helper.