لیست قیمت چسب بتن، ۱ خرداد ترب

کلینیک ساختمانی کامیاب به عنوان نماینده فروش محصولات شرکت شیمی ساختمان قیمت های فروش کالاهای این شرکت را با قیمت مصرف کننده شرکت و در نظر گرفتن سود حداقلی به مشتریان عزیز عرضه می‌نماید. میزان مصرف چسب بتن sa12 جهت ملات سیمانکاری در هر متر مربع به ضخامت 1 سانتی متر 800 گرم و ملات نرمه کشی در هر متر مربع به ضخامت 3 میلیمتر 300 گرم می با شد. از این چسب به عنوان لایه پیوندزا در ترمیم سازه‌های بتنی استفاده می‌شود. چسب لاتکس ویژه نیز نوعی از این چسب است که مایع غلیظ امولسیونی بوده و به منظور تهیه ملات آب بند، ساخت ملات‌های چسبیده روی بتن، ترمیم ملات‌های قدیمی و… استفاده می‌شود. به طور کلی استفاده از این محصول مزایای زیادی را برای سازه بتنی به دنبال دارد. در صورتی که از این چسب به درستی استفاده شده و درست اجرا شود، در افزایش مقاومت سازه تاثیر بسزایی دارد.

چسب بتن ژیکا لاتکس ZHIKA LATEX

این مواد را در دمای 10+ تا 30+ درجه سانتیگراد نگهداری کنید. این ماده جزو مواد مضر برای سلامتی و محیط زیست محسوب نمی شود ولی نباید بلعیده شود یا با چشم تماس مستقیم داشته باشد. در مقابل رطوبت، سرما و گرما، ‌حریق، نور، آتش و ضربه مقاوم و عمر آن ها مثل عمر سیمان در ملات است. همانطور که پیش تر اشاره شد استفاده از این محصول خواص و مزایای زیادی را به همراه دارد. با عضویت در شبکه های اجتماعی تهران پویا از بروزرسانی قیمت مطلع شوید. برای مشاوره استعلام قیمت یا اطلاع از تخفیف های ویژه با ما در تماس باشید.

استفاده از این محصول در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد زیادی دارد. از جمله رایج‌ترین کاربردهای این محصول می‌توان به ترمیم بتن، آب‌بندی، ترمیم بافت‌های قدیمی بتن، افزایش مقاومت بتن، جلوگیری از ایجاد ترک در بتن، افزایش خواص شیمیایی و مکانیکی و… اشاره کرد. این محصول به دو دسته چسب‌های اپوکسی و لاتکس یا پلیمری تقسیم می‌شود. به منظور خرید چسب بتن لازم است با مشخصات، کاربرد، انواع و کارخانه‌های فروش چسب بتن آشنا شوید. در ادامه در مورد این محصول به طور کامل صحبت می‌کنیم تا اطلاعات لازم را در خصوص آن دریافت کرده و از قیمت چسب بتن نیز مطلع شوید.

خدمات فروشگاه

چسب های بتن متنوع هستند و به طور کلی این چسب ها را می توان به دو نوع چسب اپوکسی و لاتکس تقسیم بندی کرد. چسب‌های بتن به دو دسته اپوکسی و لاتکس یا پلیمری تقسیم می شود. تمام چسب ها دارای پلیمر هستند ولی بعضی از آنها نیز با واکنش های شیمیایی به وجود می آیند. چسب بتن موجب بهبود مقاومت شیمیایی , مقاومت سایشی , اینجا مقاومت کششی و فشاری می شود.

  • از طرفی استفاده کمتر از حد استاندارد نیز می تواند منجر به کاهش کیفیت و پرداخت بتن شود.
  • همچنین به دو نوع چسب اپوکسی و چسب لاتکس (پلیمری ) تقسیم میشوند.
  • زمان پخت بر اساس فرآیندهای زنجیره‌ای مولکولی حرارت لازم ایجاد می‌شود.
  • چسب بتن آب بند شیمی ساختمان SA12 واسطه ای است قوی و چسبنده جهت تعمیرات و آب بندی منابع بتنی آب آشامیدنی، فاضلاب، استخر، نمای ساختمان و کفسازی محوطه ی کارخانجات، فرودگاهها و استادیوم ها، نصب سرامیک و سنگ.

لیست قیمت چسب بتن، ۱ خرداد ترب

از مهم ترین کاربردهای چسب بتن sa12 می‌توان به افزایش میزان چسبندگی بتن تازه برای چسبیدن به بتن قدیمی در پروژه های تعمیراتی اشاره کرد که میزان چسبندگی بتن را با سطح قدیمی بسیار افزایش می‌دهد. همچنین این خاصیت هنگام نماسازی بر روی بتن قدیمی نیز کاربرد دارد. استفاده از این نوع مواد (لاتکس) برای ماده اولیه به شکل پودر خشت در ترمیم کننده های مخصوص لاتکسی کاربرد دارد که این محصولات همچنین شیری رنگ می باشند. چسب بتن SA12 در داخل کشور تولید شده و دارای استانداردهای ایزو و ایزو 9001 و OHSAS18001 است.

فوق روان کننده زودگیر (پلی کربوکسیلاتی) BC18 بتن شیمی خاتم