نظرسنجی هفتگی: بهترین دستگاه های MWC 2024

نظرسنجی هفتگی: بهترین دستگاه های MWC 2024

کنگره جه، موبایل 2024 با چندین راه اندازی هیجان انگیز و وعده های فناوری جدید به پایان رسید. اگر پیشرفت‌های روز به روز را دنبال نمی‌کنید (یا نیاز به تجدید نظر دارید)، می‌تو،د برای مرور سریع رویدادها، پست پای، MWC 2024 ما را بررسی کنید.

دستگاه جدید مورد علاقه شما در کنگره امسال چه بود؟ بیایید رای بدهیم ما چیزها را به دسته‌هایی ت،یم کرده‌ایم – پرچمداران، میان‌رده‌ها، دستگاه‌های سطح ابتدایی و متفرقه.

بیشتر سازندگان پرچم‌داران جدید خود را در ماه‌های دسامبر و ژانویه معرفی ،د، اما برخی تا MWC متوقف شدند. خوب، برخی از اینها دقیقاً جدید نیستند، اما ما در حال شمارش اعلام در دسترس بودن جه، هستیم.

به غیر از زرق و برق و تکنولوژی پیشرفته رده پرچمداران، میان رده ها شاید جالب ترین رده امسال بوده باشد. بله، تلفن های 1500 یورویی دارای سخت افزار عالی هستند. اما ا،ر ،یداران آنقدر هزینه نمی کنند. با این حال، در حال حاضر حتی افرادی که در رده می، ،ید می‌کنند، می‌توانند یک گوشی تاشو تاشو یا یک گوشی با نمایشگر LTPO یا یک گوشی با دوربین 108 مگاپی،لی را ب،ند.

بخش ابتدایی نیز بسیار جالب است. دستگاه‌های عجیب و غریب با بلند،ای بزرگ، دستگاه‌هایی با شارژ سریع 70 واتی، نمایشگرهای بزرگ AMOLED با نرخ تازه‌سازی بالا، حتی 5G نیز بسیار رایج است.

این مقوله برای چیزهایی است که در جای دیگر من، نیستند. MWC 2024 شاهد عرضه یک ساعت هوشمند، جزئیات بیشتر در مورد حلقه هوشمند، حتی محصولات جدید AR/XR بود. برای تشکیل دسته بندی خود کافی نیست، اما بسیار جالب است که نمی توان از آن گذشت.

منبع: https://www.gsmarena.com/weekly_poll_the_best_devices_of_mwc_2024-news-61808.php