چیپست های سری Realme GT Neo 6 لو رفت

چیپست های سری Realme GT Neo 6 لو رفت

GT Neo 5 ریلمی در فوریه سال گذشته رسمی شد و GT Neo 5 SE در آوریل عرضه شد. بنابراین وقت آن رسیده است که محدوده را به روز کنیم و به نظر می رسد که Realme در حال کار روی سری GT Neo 6 است.

با توجه به ایستگاه چت دیجیتال که معمولاً قابل اعتماد در Weibo است، حداقل در ابتدا دو گوشی در خانواده Neo 6 وجود خواهد داشت. یکی از آنها از اسنپدراگون 7+ نسل 3 کوالکام استفاده خواهد کرد و دیگری اسنپدراگون 8 اس نسل 3 را انتخاب خواهد کرد.

Realme GT Neo 5 محصول 2023
Realme GT Neo 5 محصول 2023

انتظار می رود این دستگاه ها دارای صفحه نمایش 1.5K و پشتیب، از شارژ 100 واتی برای باتری های بسیار بزرگ خود باشند. ظاهراً آنها از نظر قیمت به شدت رقابت خواهند کرد و در ازای پول بسیار سودمند خواهند بود.

انتظار می‌رود مبلغی که Realme برای مدل پایه در چین دریافت می‌کند کمتر از 1999 یوان (277 دلار یا 255 یورو با نرخ ارز فعلی) باشد، اما مانند همیشه، اگر اینها بین‌المللی شوند، قطعاً نشانه‌گذاری قابل توجهی وجود خواهد داشت. به مالیات و تدارکات مربوطه.

شایعه شده است که کوالکام در اوا، این ماه از اسنپدراگون 7 پ، نسل 3 و اسنپدراگون 8 اس نسل 3 رونمایی خواهد کرد، بنابراین معرفی سری Realme GT Neo 6 باید پس از آن منتشر شود، حتی اگر DCS می گوید آنها اولین دستگاه هایی نیستند که رسمی می شوند. با تراشه های جدید

منبع (به زبان چینی)

منبع: https://www.gsmarena.com/realme_gt_neo_6_series_chipsets_leak-news-61879.php