کاهش ویژگی فوریه اندروید 9 ویژگی جدید و جذاب را اضافه می کند

کاهش ویژگی فوریه اندروید 9 ویژگی جدید و جذاب را اضافه می کند

درست در زمان برگزاری MWC امسال، گوگل به‌روزرس،‌های جدید اندروید را ارائه می‌کند که به طور بالقوه می‌تواند زندگی شما را کمی آسان‌تر کند. بیشتر ویژگی‌ها از هوش مصنوعی بهره می‌برند، در حالی که بقیه فقط قابلیت‌های بهبود یافته ویژگی‌های موجود هستند.

اگر در جاده هستید و شخصی به شما پیام می‌دهد، می‌تو،د به دستیار مجهز به هوش مصنوعی اجازه دهید پیام‌های دریافتی شما را خلاصه کند، حتی اگر از یک چت گروهی باشد، و سپس پاسخ‌ها یا اقدامات متنی را ارائه دهد. به ،وان مثال، می تو،د تنها با یک ضربه سریع تماس برقرار کنید یا به سادگی مسیر و ETA خود را ارسال کنید.

هوش مصنوعی همچنین می‌تواند یک تصویر آنلاین، ع، یا تصویری را که در پیامی برای افراد دارای ناتو، بینایی تعبیه شده است، توصیف کند.

ویژگی لنز در برنامه‌ها اکنون قدرتمندتر می‌شود، زیرا می‌تو،د تلفن خود را به سمت اطراف خود بگیرید، و عملکرد TalkBack اطلاعات مربوطه را با صدای بلند می‌خواند – ساعات کار، نظرات، رتبه‌بندی‌ها، مخاطبین و غیره.

یکی دیگر از عملکردهای مجهز به هوش مصنوعی، امکان چت با Gemini در برنامه پیش‌فرض پیام‌های اندروید است. می‌تو،د یک مکالمه کامل با چت ربات هوش مصنوعی Google را مستقیماً از پیام‌ها انجام دهید.

نسخه تلفن همراه Google Docs یک گزینه نشانه گذاری دریافت می کند تا بتو،د متن مهم را برجسته کرده و یادداشت هایی را به آن پیوست کنید.

S،ify دقیقاً مانند YouTube Music، کنترل‌های ارسال مستقیم را از ،مت اعلان دریافت می‌کند. شما به راحتی می تو،د بین دستگاه های خود جابجا شوید و صدای آنها را در لحظه کنترل کنید. این همان S،ify Connect است، اما دیگر لازم نیست برنامه را باز کنید تا تغییر دهید.

برنامه Fitbit با سایر منابع داده سلامت یکپارچه‌تر می‌شود، بنابراین می‌تو،د تمام آمارهای مربوط به سلامت خود را از MyFitnesspal، AllTrails، Oura Ring و غیره، همه در یک مکان مشاهده کنید.

Wear OS نیز در این ماه مورد علاقه قرار می گیرد. برنامه اختصاصی Wallet اکنون از کارت‌های سوار شدن، کارت‌های عضویت و وفاداری، بلیط رویداد و غیره پشتیب، می‌کند. این برنامه اکنون یک برنامه کیف پول تمام عیار مانند نسخه اندروید است. و در آ،، نسخه Google Maps Wear OS اکنون از مسیرهای حمل و نقل عمومی پشتیب، می کند تا بد،د چه زم، باید از اتوبوس، تراموا، قطار و غیره پیاده شوید و شما را به مقصد بعدی راهنمایی می کند.

منبع

منبع: https://www.gsmarena.com/androids_february_feature_drop_adds_9_new_nifty_features-news-61766.php