گزینه های بیشتر برای برنامه های توزیع شده در اتحادیه اروپا – آخرین اخبار

StoreKit و به روز رسانی دستورالعمل بررسی - آخرین اخبار

ما برای توسعه‌دهندگ، که برنامه‌ها را در اتحادیه اروپا (EU) توزیع می‌کنند، انعطاف‌پذیری بیشتری ارائه می‌کنیم، از جمله معرفی روشی جدید برای توزیع مستقیم برنامه‌ها از وب‌سایت برنامه‌نویس.

انعطاف پذیری بیشتر

برنامه‌نویس، که با الحاقیه شرایط جایگزین برای برنامه‌ها در اتحادیه اروپا موافقت کرده‌اند، گزینه‌های جدیدی برای برنامه‌های خود در اتحادیه اروپا دارند:

  • بازارهای اپلیکیشن جایگزین Marketplace ها می توانند انتخاب کنند که کاتالوگ برنامه ها را صرفاً از توسعه دهنده بازار ارائه دهند.
  • لینک ، برای ،ید هنگامی که کاربران را به انجام تراکنش برای کالاها یا خدمات دیجیتال در یک صفحه وب خارجی هدایت می‌کنند، توسعه‌دهندگان می‌توانند نحوه طراحی تبلیغات، تخفیف‌ها و سایر معاملات را انتخاب کنند. ال،ای طراحی ارائه شده توسط اپل، که برای ،یدهای کلیدی و موارد استفاده تبلیغاتی بهینه شده اند، اکنون اختیاری هستند.

توزیع مستقیم از وب سایت شما

Web Distribution که در اوا، بهار امسال با به‌روزرس، نرم‌افزاری در دسترس است، به توسعه‌دهندگان مجاز اجازه می‌دهد تا برنامه‌های iOS خود را مستقیماً از یک وب‌سایت متعلق به توسعه‌دهنده بین کاربران اتحادیه اروپا توزیع کنند. اپل به توسعه دهندگان مجاز دسترسی به API هایی را فراهم می کند که توزیع برنامه های آنها را از وب تسهیل می کند، با عملکرد سیستم یکپارچه می شود، از برنامه های کاربران نسخه پشتیبان تهیه و بازیابی می کند و موارد دیگر. برای جزئیات بیشتر، به «آماده شدن برای توزیع وب در اتحادیه اروپا» مراجعه کنید.

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=8c1m8hqt