جدیدترینهای «شارژ موبایل»:

گجت هایی مثل مسیریاب یا هندزفری بلوتوث و گوشی های قدیمی به آمپر کمتری برای شارژ باتری نیاز دارند و با جریان 1 آمپر شارژر می شوند. اپل تقریباً بدون افزایش اندازهی شاسی به این امر دست یافته است – 2.7 میلیمتر بلندتر و فقط 0.1 میلیمتر پهنتر است، و به لطف یک نمایه باریکتر، در واقع یک گرم وزن کمتری دارد – همراه با کوچک کردن حاشیهها. به طور خلاصه میتوان گفت منظور از فست شارژر ، یک شارژر سریع است که جریان ارسال شده به باتری را افزایش میدهد تا ظرفیت آن با در مدت زمان کمتری تکمیل شود. در این فناوری، ولتاژ بالایی وارد باتری میشود که این موضوع دمای باتری را افزایش میدهد. در ساخت برد الکترونیکی این مثال یک خازن خورشیدی ۱۸ واتی استفاده میکنیم.زیرا پنل باید ولتاژی حدود ۹ تا ۱۲ ولت داشته باشد.یک رگولاتور با ولتاژ ۵ نیز در طراحی برد الکترونیکی در نظر می گیرند.این قطعه برای گرفتن ولتاژ اضافی می باشد تا به گوشی آسیبی نرسد.خازن ها نیز باید نویزگیر و صافی باشند تا ولتاژ دقیق تری داشته باشیم.این ولتاژ در ساخت برد به یک USB منتقل میشود که گوشی به خروجی آن متصل می گردد. شارژر اصلی گوشی سامسونگ گلکسی A52 با استفاده از فناوری PD 3.0 ساخته شده است که این یعنی با حداکثر توان 25 وات میتواند در مدت زمان 30 الی 50 دقیقه به طور کامل گوشی شمارا شارژ نماید همچنین میزان خروجی 1.67 آمپر درحالت 9 ولت و 3 آمپر درحالت 5 ولت را نیز میتواند ارائه دهد .

ظاهر اسکناس ها ممکن است نشان دهد که واقعی یا جعلی هستند. ممکن است برخی از برنامه ها و فایل های مخرب را از طریق وب نصب کرده باشید. برای مثال اگر در سفر باشید و دیگر سرنشینان خودرو نیز نیاز به شارژ گوشی یا تبلت خود داشته باشند، وجود پورت بیشتر این امکان را می دهد که دیگران نیز بتوانند بطور همزمان گوشی خود را شارژ نمایند. باتری ها با نگه داشتن انرژی الکتریکی، امکان کار تلفن همراه را فراهم می کنند. بنابراین، اتصال USB کار شما را آسانتر میکند. بنابراین، قبل از خرید، فهرستی از فروشندگان مورد اعتماد تهیه کنید. روش تشخیص کابل شارژر اصلی سامسونگ و کابل تقلبی در بخشهای بعدی مورد بحث قرار میگیرد. قابلیت شارژ سریع یکی از نمونه های این امکانات است که امروزه مورد توجه کمپانی های مختلف و قدرتمند بازار قرار گرفته است. شارژر یکی از مهم ترین لوازم جانبی موبایل و بسیاری از لوازم الکترونیک می باشد. بر اساس کانال توزیع ، بازار خرید لوازم جانبی موبایل به دو حالت آنلاین و آفلاین تقسیم می شود. آموزشگاه فنی پارس در دوره تعمیرات لوازم خانگی به صورت کاملا عملی و تخصصی به آموزش صفر تا صد تعمیرات انواع لوازم خانگی از قبیل: انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروویو و غیره پرداخته و شما را برای ورود به این بازار کار آماده می نماید.

این شارژر می تواند با توان 10 وات گوشی و تبلت را شارژ کند. به 100 درصد رسیدن ارژ نیز کار درستی نمی باشد و می تواند باعث کاهش طول عمر باتری گردد. در این شرایط یافتن برق شهری و یک شارژر مناسب برای کاربر کار دشوار و زمانبری است و برای جابهجایی دستگاه محدودیت ایجاد میکند. اما این مسئله باعث نمی شود تا بهترین مدل شارژر فندکی برای شما گران ترین مدل باشد! بهترین شارژرهای باسیم اندروید کدام هستند؟ بهترین شارژ فندکی ماشین کدام مدل است؟ در حال حاضر این برندها بهترین کابل شارژر برای گوشی را تولید و عرضه میکنند.- متریالها و جنس موادی که در ساخت کابل هم استفاده شدهاند بسیار مهم است. کابل میکرو سایز کوچکتری دارد و اکثر اسپیکرها، میکروفونها و هندزفریهای شارژی هم در حال حاضر از این کابل استفاده میکنند.

دیجیتال سازی جهانی منجر به وابستگی بیشتر به ابزارهای هوشمند ، به ویژه تلفن های همراه می شود. استند شارژر موبایل به مشتریان امکان می دهد تا هنگام شارژ مجدد تلفن خود به خرید ادامه دهند. مهم ترین مبحثی که درباره خرید شارژر گوشی مطرح می شود ، سازگاری شارژر با گوشی شما میباشد. عوامل گوناگونی باعث خراب شدن و سوختن شارژر موبایل می شوند، اتصال شارژر به پریز برق برای مدت زمان طولانی، اصل نبودن شارژر، نوسانات و جرقه در پریز برق، پایین بودن ضریب اطمینان در شارژر، سوختن IC شارژر از جمله رایج ترین دلایل سوختن شارژر می باشند. اگر جدید ترین پرچمدار سامسونگ را خریداری کرده اید ، حتما نیاز به شارژری خواهید بود که گوشی را با آن شارژ بنمایید . باید مراقب باشید که در زمان خاموش بود ماشین از شارژر خود استفاده نکنید زیرا نه تنها گوشی شما شارژ نمی شود بلکه ممکن است باعث خالی شدن باتری گوشی شما شود. همچنین وجود یک چراغ نمایشگر اتصال یا عدم اتصال باشد بسیار مفید خواهد بود.

آموزشگاه فنی پارس یکی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت کاملا عملی و تخصصی به آموزش صفر تا صد تعمیرات انواع موبایل اندروید و آیفون می پردازد. هزینه تولید جوهر برجسته خیلی بیشتر از جوهر و برچسب معمولی است به همین دلیل یکی از شاخصه های اصل یا تقلبی بودن شارژر محسوب میشود. در قسمت کانکتورهای این کابل نشانگر LED تعبیه شده که به هنگام اتصال کانکتور USB به یک دستگاه مانند کامپیوتر یا لپتاپ روشن میشود. زیرا هنگام استارت زدن برق خودرو تنظیم نیست و جریان ورودی کاملاً غیر استاندارد است.

در تصویر زیر برخی از شارژرهای موبایل موجود در فروشگاه خرید عمده نشان داده شده است، برای ثبت سفارش شارژرموبایل به صورت عمده تنها کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید. خوشبختانه ورود به بازار کار این حرفه چندان سخت نبوده و تنها کافیست مهارت های لازم برای تعمیر این لوازم را کسب نمایید. در چنین شرایطی بایستی نسبت به تعویض باتری اقدام نمایید. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که با صرفه جویی در زمان کم مقدار بیشتری گوشی هوشمند خود را شارژ نمایید و بتوانید سریع تر از گوشی خود بهره ببرید. این امر به طولانی تر ماندن مراجعه کننده شما کمک می کند. اگر مشتری شما مجبور است یک ایمیل مهم برای شما ارسال کند، به یک وب سایت دسترسی پیدا کند یا در انتظار تماس است، باتری کم یا عدم کار با آن می تواند باعث استرس و عدم تمرکز مراجعه کننده داشته باشد.

کوییک شارژ یا Quick Charge با عبارت کلی شارژ سریع متفاوت است. سالن عمومی هتلها از دیگر محلهایی است که نباید گوشی موبایل خود را به شارژ بزنید؛ چرا که در اغلب هتلها با وصل شدن به وایفای یا استفاده از کابل شارژ، تغییراتی در سیستم تنظیمات موبایل شما ایجاد شده و باعث نصب برخی اپلیکیشنها بدون اطلاع شما میشود. این برنامه نیز با بررسی و ارزیابی باتری گوشی هواوی سلامت باتری را بررسی کرده و با کمک آن میتوانید از میزان عمر باتری و سلامت آن اطلاع پیدا کنید. از دیگر ویژگی های آن داشتن دو پورت خروجی می باشد که همزمان قادر است دو دستگاه را به ولتاژ 5 و آمپر 3.6 شارژ کند. همانطور که قبلاً ذکر شد، ایستگاه های شارژ مشکلی را برای مشتریان شما حل می کند. راه حل هایی برای اضطراب داشتن باتری کم یا تلفن همراه بدون باتری وجود دارد و در دنیایی که همه افراد هر روز از تلفن های همراه خود استفاده می کنند، مشتریان سایتهایی را جستجو می کنند که راه حلی برای مشکل خود ارائه می دهند.

شاید برای شما چنین موضوعی پیش آمده باشد که گوشی موبایل خود را به شارژر متصل کنید و بعد از گذشت مدتی به آن سر بزنید و متوجه شوید که گوشی اصلاً شارژ نشده است، در چنین مواقعی یک سری راهکارها و روشها وجود دارد که میتواند باعث رفع این مشکل گردد. برای پیدا کردن علت شارژ نشدن گوشی حتماً مراحل زیر را انجام دهید تا بتوانید به آن پی ببرید و برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهید. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ما در این مطلب این نشانهها را بیان کرده و با معرفی انواع باتری موبایل به شما خواهیم گفت که در چه صورت لازم است تعویض باتری موبایل خود را در اولویت قرار دهید. در صورتی که باتری موبایل سالم بوده و هنگام اتصال گوشی به شارژر علامت شاررژ دیده نشود و گوشی شارژر نشود، شارژر خراب بوده و باید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کرد. برای بالا بردن عمر مفید باتری بهتر است که در هنگام زدن گوشی به شارژ از آن استفاده نکنید.

ما محبوب ترین آنها را بررسی میکنیم و پاسخ ها و تکنیک های مناسب برای پرداختن به آنها را به شما ارائه می دهیم. وظیفه رگولاتور این است که ولتاژ را ثابت کرده و سپس آنرا به خروجی بدهد.از خازن های موجود در برد الکترونیکی نیز برای جلوگیری از اتصال کوتاه استفاده میشود.استفاده از خازن ها ضروری نیست اما به کیفیت ساخت برد ساده ما، کمک میکند.در استقاده از رگولاتور دقت کنید حتما ولتاژ اصلی باشد.جهت کم کردن گرمای رگولاتور می توانید از گرماگیر آلومینومی استفاده کنید. استفاده میکنید، میدانید که کابل شارژر اندروید فابریک و اصلی گوشی شما، پس از مدتی معیوب شده و قابل استفاده نیست. سازگار با MagSafe لزوما MagSafe واقعی نیست.

همچنین ممکن است گوشی شما مجهز به فناوری شارژ سریع باشد باشد پس می توانید یک شارژر فندکی فست شارژ تهیه کنید که بتوانید داخل خودرو نیز با سرعت بالا گوشی خود را شارژ کنید. قیمت بالا و گران یک شارژر می تواند نشان دهنده اصل بودن آن باشد، اما قیمت بسیار پایین شارژر می تواند نشان دهنده تقلبی بودن آن باشد. اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم ، خرید شارژر فندکی خیلی ارزان قیمت اصلا توصیه نمی شود. به همین دلیل، اگر به فکر تهیه شارژر برای گوشی هستید، خرید فست شارژر اصلی گوشی SAMSUNG Galaxy A30S را در اولویت خود قرار بدهید. توصیه می شود آن را با یک شارژر اصلی و مطمئن جایگزین کنید. در این صورت باید ابتدا گوشی را خاموش کرده و باطری را از دستگاه خارج نمایید با استفاده از خلال دندان می توانید زائده درون پورت یو اس بی گوشی را جا به جا کنید.

در گوشی های مختلف خرابی در آی سی های شارژ، تغذیه، PF، رگلاتورهای رنگ، نور پس زمینه، دوربین و غیره در تخلیه شارژ گوشی تاثیر بسزایی دارند که بهتر است تمامی این موارد جهت رفع عیوب مورد نظر به دقت بررسی سایت quickcharger شوند. در صورتی که پس از انجام موارد ذکر شده باز هم شارژر به خوبی کار نکرد، از دستگاه تشخیص شارژر کمک بگیرید و به کمک آن تشخیص دهید که مشکل شارژ به چه دلیل است. سلام من این محصول رو خریداری کردم و باید بگم وقتی که استفاده می کنم عبارت super fast charging روی گوشی درج میشه و شماره سریال روی جعبه هم با روی آداپتور یکیه ولی بارکد روی خود شارژر رو که اسکن می کنم چیزی در اینترنت پیدا نمیشه. امروزه باتری های لیتیم یونی در گوشی ها و تبلت ها مورد استفاده قرار می گیرند که دارای ظرفیت بالاتری نسبت به باتری های قدیمی نیکل کادمیومی می باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با نکاتی بسیار مفید در مورد مراقبت از گوشی هوشمند آشنا کنیم که به افزایش طول عمر آن کمک خواهند کرد. فعال کردن قابلیت فست شارژ کار بسیار ساده ای است. در مواقعی ممکن است فروشگاههای محترم ضمانت نامه ای برای احراز اصالت کالای خود صادر کنند که نشان دهنده کیفیت کالا باشد.

از این کابل می توانید برای اتصال گوشی به کامپیوتر و لپ تاپ و انتقال عکس و فیلم و دیتای مختلف با سرعت بالا به گوشی یا کامپیوتر هم استفاده کنید. این پیوند با یک فلش قرمز در تصویر بالا نشان داده شده است. اوریکو CSE-5U بدنهای از پلاستیک ABS دارد که در برابر حرارت و شعله مقاوم است. شما میتوانید با نصب کردن نرم افزار Ampere این مشکل را برطرف کنید؛ زیرا این برنامه به شما اعلام خواهد کرد که دستگاه به برق متصل شده است یا مشکلی در اتصال گجت وجود دارد. تاکنون کاربران زیادی اعلام کرده اند که شارژ سریع گوشی آن ها به درستی کار نمی کند و زمان به شارژ کامل رسیدن باتری تلفن همراه آن ها بسیار زیاد شده است.