آموزش طراحی پوستر و تراکت در فتوشاپ با پیمان صدوق گروه کمپرس

در این قسمت هر آنچه که برای کار با پنل «Layesr» باید بدانید را یاد می‌گیرید. لذت یادگیری با تماشای دوره های آموزش آنلاین در هر زمان و هر مکان دو چندان می شود. ماموریت ما در داناپ برقراری عدالت آموزشی در کشور و کمک به جوانان برای اشتغال بیشتر بوده است.

  • در صورت نیاز آن را تغییر اندازه دهید و در پایین تصویر در بین دو ستون متن قرار دهید.
  • تنها کافیست بر روی گزینه های متعدد در بخش Blend به راحتی اسکرول کنید تا پیش نمایش انتخاب شما نمایان شود.
  • یک تکنیک قدیمی تاریکخانه، جاخالی دادن و سوزاندن روشی محبوب برای تنظیم روشنایی بخش‌های خاصی از تصاویر شماست.
  • در نتیجه هنگام ساخت یک فایل جدید، ابعاد برای گوشی‌های همراه معمول به صورت اندازه‌های از پیش تنظیم شده در دسترس هستند که به سریعتر شدن کارها کمک قابل توجهی می‌کند.
  • شما برای آموزش فتوشاپ باید مقدمات کار با کامپیوتر آشنایی داشته باشید.

تعداد منوها، امکانات و گزینه ها در ابزارهای تخصصی طراحی UI به حداقل کاهش یافته اند. فردانش مجموعه ای از دوستان هم دل در حوزه IT است که میخواهند داشته ها و تجربیات خود را در قالب محتوای آموزشی و محصولات کاربردی با شما به اشتراک بگذارند. فعالیت ما در حوزه آموزش از سال ۱۳۸۱ آغاز شد و در آن زمان محتوای فارسی جامع و موثر موجود نبود و به همین دلیل بر حسب نیاز های مطرح شده در شرکت ها و سازمان های طرف قرارداد, خدمات 360 گرافیک نسبت به تولید محتوا در مدل های مختلف اقدام کردیم.

این مسئله برای کاربران قدیمی فتوشاپ مشکل ایجاد کرد چون فتوشاپ از اندازه‌های ثابت برای یک سند استفاده می‌کند. ویرایش کردن یک تصویر بهترین کاری است که فتوشاپ انجام می‌دهد. با گذشت سالهای متمادی ابزارها، دستورات و قابلیتهای بیشتری به فتوشاپ اضافه شده‌اند که به کاربر اجازه می‌دهد از آنها برای اهداف مختلف استفاده کند.

افزایش تنوع در پوشاک را در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم و این را مدیون هنر طراحی لباس هستیم. در حال حاضر کاربرد فتوشاپ در بسیاری از امور مربوط به گرافیک – به خصوص گرافیک وب سایت – به حدی است که حتی بسیاری طراحان بازی های آنلاین تحت وب هم از آن استفاده های گسترده ای می کنند. براق، شیب های سفارشی و بیضی ها، کارهای زیادی برای تولید این لوگو انجام شده است و اکنون می توانید نحوه انجام آن را نیز بیاموزید. طراحی پاسخگو یا سازگار با موبایل به طراحی گفته می‌شود که در آن صفحات در سایت انعطاف دارند و ثابت و با ابعاد مشخص نیستند. یعنی سایت می‌تواند خود را با دستگاهی که در آن باز می‌شود تطبیق بدهد.

آموزش طراحی پوستر و تراکت در فتوشاپ با پیمان صدوق گروه کمپرس

برای رسم یک شکل مربع از ابزار Rectangle Tool استفاده می کنیم و با نگه داشتن کلید Shift از صفحه کلید یک مربع تقریبا 220 پیکسل روی یک نقطه ایجاد می شود. سپس با استفاده از ابزار Pen Tool، نقطه پایانی سمت راست و پایین مربع را انتخاب کنید و با تایید این پیام که نقطه حذف شود، شکل به صورت یک مثلت در می آید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به آموزش تک می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت غیر مجاز و پیگرد قانونی دارد.

طراحی لوگو حرفه ای: تمام آنچه که باید بدانید + نمونه لوگو

ابزارهایی مانند Adobe Photoshop سالهاست که وجود دارند و مطمئناً فتوشاپ مانند Adobe Illustrator به ابزار خانگی برای انجام طراحی گرافیکی برای وب تبدیل شده است. با این وجود طراحان باتجربه که از ابزارهای پیشرفته استفاده می‌کنند همچنان همان سبک ابزارهای گرافیکی که همیشه در فتوشاپ استفاده می‌کردند را به کار بردند منتهی به روشی متفاوت. قابلیت اصلاح و ویرایش تصویر از وظایف اصلی فتوشاپ است که در طراحی وب می‌شود از آن برای اصلاح عکسهایی که در بخشهای مختلف سایت به کار برده می‌شوند، بهره برد. با یادگیری فتوشاپ شما میتوانید تصاویر خود را به شکل دلخواه درآورید. همچنین بازار خوب کار برای طراحان گرافیک که از فتوشاپ هم استفاده می کنند فراهم است.

حتی با تنظیم روشنایی، کنتراست، نوردهی و موارد دیگر، تصاویر نیز می توانند بهتر به نظر برسند. در پکیج فتوشاپ ویژه طراحان و گرافیست‌ها، آموزش طراحی گرافیک‌های زیر را به طور کامل آموزش خواهید دید. فایل‌های اولیه این پروژه‌ها نیز در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. ابزاری هایی که وکتور محور هستند مانند کورل دراو بهتر و حرفه ای تر می توانند طرح نهایی را با خروجی و کیفیت بالاتری به مشتری ارائه دهد. اما اگر در فتوشاپ لوگویی طراحی شد بهتر است فایل به صورت PSD به مشتری تحویل داده شود.طراحی لوگو را سعی کنید در قالب های ساده و شکیل که پیچیدگی های کمتری دارند ارائه دهید. ایلوستریتور Illustrator یکی از محبوب ترین نرم افزارهای طراحی و گرافیک در دنیاست که کاربردهای بسیار زیادی در حوزه گرافیک دارد و در بین گرافیست ها و طراحان طرح های …

مسیرهای گرافیکی خود را ذخیره کنید

شما از یک لباس عروس خاص گرفته تا لباسی که قرار است یک بازیگر در تئاتر بپوشد را طراحی می‌کنید. افراد حرفه‌ای در طراحی لباس ایده‌های خود را با استفاده از الگوسازی به اجرا در می‌آورند و نتیجه کار یک لباس حیرت آور می‌شود که قبلاً نظیر آن وجود نداشته یا ویژگی خاصی آن را متمایز کرده است. طراحی لباس یکی از شاخه‌های هنری پر طرفدار است که علاقه مندان بسیاری را به خودش جلب می‌کند. اگر به لباس‌های افراد مشهور یا به اصطلاح سلبریتی توجه کنید، متوجه می‌شوید که طراحی خاص و منحصر به فردی برای لباس آن‌ها صورت گرفته است. معمولاً افراد مشهور هر کدام برای خود یک طراح لباس دارند و این طراحان به آن‌ها کمک می‌کنند تا در مراسم‌ها، جشن‌ها و مهمانی‌ها خوش بدرخشند و متمایز از سایرین به نظر برسند. در نهايت با تاييد ابعاد پروژه وارد محيط كاري فتوشاپ مي‌شويم.

در این پوستر تصویر شهید آوینی را با اِلِمان‌هایی دیگر ترکیب می‌کنیم تا یک پوستر یادواره داشته باشیم. موضوع بنر بعدی مشاغل ما نیز تبلیغ برای یک فست فودی است که تم آن رنگ‌های گرم و به‌خصوص قرمز است. پروژه بعدیمان نیز یک آگهی ترحیم دیگر با یک طرح کاملاً متفاوت است. ادجاسمنت بعدی که به سراغ آن می‌رویم، Curves است که روش آن برای ادیت تصویر، کار با نمودار است.