بررسی AGM Glory G1S: قدرت های ابرقهرمانی در یک گوشی هوشمند مقاوم

بررسی AGM Glory G1S: قدرت های ابرقهرمانی در یک گوشی هوشمند مقاوم

agm-glory-g1s-2.jpg

مزایا و معایب

طرفداران

  • ترموگرافی
  • نمایشگر بزرگ
  • پوشش ناهموار قابل گرفتن
  • عمر باتری طول،
  • دوربین های عقب با قابلیت
  • عملکرد جامد
منفی

  • سنگین
  • امنیت اندروید 11 و ژانویه 2022
  • تک بلندگوی پشتی تک

اوایل تابستان امسال، جک والن، همکار ZDNET من، برداشت های خود را از گوشی هوشمند مقاوم AGM Glory G1S منتشر کرد. من آن را با این بررسی رسمی دنبال می کنم. من یک ماه از G1S در آب، در ساحل، در بیابان و در محیط‌هایی که مقصد این گوشی میان‌رده بود استفاده کردم.

گوشی هایی مانند AGM Glory G1S واضح است که برای مصرف کننده استانداردی که به iP،ne، Samsung Galaxy یا Google Pixel نگاه می کند، طراحی نشده است. با این حال، با یک قاب محافظ مقاوم بزرگ در آن تلفن ها، تفاوت زیادی در اندازه و وزن وجود ندارد. را Glory G1S برای افرادی ساخته شده است که به دنبال ابزاری برای حل یک مشکل خاص هستند. اگر به دنبال تلفنی هستید که دارای سنسور تصویربرداری حرارتی و دوربین های دید در شب باشد و همچنین مانند یک گوشی هوشمند معمولی عمل کند، Glory G1S بهترین گزینه است.

همچنین: بهترین دوربین های امنیتی دید در شب: دیدن در تاریکی

جک تمام مشخصات را در مقاله خود ارائه کرده است، بنابراین برای این جزئیات آن را بررسی کنید. همچنین خواندن نظر دیگری در مورد این گوشی جالب است، با هر دوی ما موافقیم که Glory G1S یک گوشی هوشمند اندرویدی قوی برای مشتری من، است.

سخت افزار

AGM Glory G1S یک گوشی بزرگ با وزن 315 گرم است. با توجه به دوربین ها، باتری بزرگ و ویژگی های ناهموار، منطقی است. هنگامی که در حال تمرین در زمین هستید، داشتن یک صفحه نمایش بزرگ برای مشاهده اطلاعات خوب است و سطح بالای دوام با افت مکرر قدرد، می شود.

صفحه نمایش 6.53 اینچی دارای رزولوشن 2340 در 1080 پی،ل است و یک بریدگی مرکزی کوچک برای دوربین جلو دارد. نمایشگر بسیار روشن است و خوشبختانه به راحتی در خارج قابل مشاهده است. برخی از حاشیه‌های پهن‌تر در بالا و پایین وجود دارد، اما من واقعاً تحت تأثیر حاشیه‌های جانبی باریک برای چنین تلفن مقاومی هستم. یک خط نارنجی قاب نمایشگر را برجسته می کند.

همچنین: پنج بهترین گوشی که می تو،د در حال حاضر ب،ید

نشانگر لیزری در AGM Glory G1S.

نشانگر لیزری مفید در بالای گوشی.

متیو می،/ZDNET

دکمه ولوم و پاور در سمت راست قرار گرفته اند و در گوشه سمت راست پایین، یک بند بادوام باز می شود. یک دکمه سخت‌افزاری قابل برنامه‌ریزی – با رنگ نارنجی بافت – سمت چپ را برجسته می‌کند، در حالی که سینی سیم کارت و کارت microSD در سمت راست قرار دارند. چهار گوشه دارای مواد TPU اضافی برای محافظت از گوشی در برابر افتادن هستند، مشابه نحوه طراحی قاب محافظ.

علاوه بر دهانه میکروفون، یک نشانگر لیزری قرمز منحصر به فرد در بالای گوشی قرار دارد. این را می توان از طریق یک دکمه کنترل سریع در ،مت اعلان روشن و خاموش کرد. از زم، که من استفاده کردم، نشانگر لیزری برای نشان دادن اشیا به دیگران بسیار مفید بود. فقط ای کاش این قابلیت را داشت که به ،وان فاصله یاب لیزری عمل کند.

بیشتر: چرا به یک گوشی هوشمند اندرویدی با دوربین حرارتی و IR نیاز دارید؟

یک درب درگاه ،تیکی را می توان از پایین جدا کرد تا درگاه USB-C و جک هدست 3.5 میلی متری نمایان شود. درگاه USB-C از پایین تعبیه شده است، بنابراین باید یک سیم USB-C داشته باشید که برای شارژ در درگاه قرار می گیرد.

همچنین می تو،د AGM Glory G1S را از طریق لوازم جانبی داک 20 دلاری آن شارژ کنید. با داک، می تو،د گوشی را در اسلات قرار دهید و از طریق چهار اتصال پین در ،مت پایینی پشت تلفن شارژ می شود. پایه شارژ همگی با USB-C تغذیه می شود.

شارژ AGM Glory G1S در داک.

پورت های پایینی را پوشانده و در داک شارژ کنید.

متیو می،/ZDNET

پشت AGM Glory G1S یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این گوشی است، با نیمه بالایی رادیکال پشتی که دارای پنج دهانه است: سه دوربین و یک چراغ قوه. سیستم دوربین شامل یک لنز 48 مگاپی،لی سونی IMX582، یک لنز ماکرو 2 مگاپی،لی و یک لنز دید در شب مادون قرمز سونی IMX350 با کیفیت 20 مگاپی،ل است.

در مرکز، دوربین تصویربرداری حرارتی مادون قرمز با افتخار قرار دارد. برای آزمایش، دید در شب را هنگام کمپینگ امتحان کردم و حسگر تصویربرداری مطمئناً برای عبور از مسیرها در شرایط تاریک مفید بود. همچنین یک حسگر اثرانگشت پشتی وجود دارد که خوانندگان معمولی می‌دانند که به خاطر ارگونومی، دسترسی و قابلیت اطمینان آن دوست دارم.

همچنین: بهترین تلفن های مقاوم که می توانند ضربه بزنند

نرم افزار

AGM Glory G1S با اندروید 11 راه اندازی می شود که تقریباً دو نسل از آ،ین نرم افزار ساخت گوگل عقب است. به‌روزرس، امنیتی اندروید 5 ژانویه 2022 در واحد بررسی ما موجود است. من هیچ برنامه‌ای از AGM در مورد به‌روزرس،‌های اندروید نشنیده‌ام، اما داشتن چنین به‌روزرس، امنیتی قدیمی روی تلفن نشانه خوبی برای پشتیب، طول، مدت نیست. نکته اصلی در مورد این تلفن این است که اگر آنچه را که در حال حاضر روی تلفن وجود دارد دوست دارید، آن را ب،ید، نه چیز دیگری که می تواند باشد. به‌روزرس،‌های امنیتی برای مشاغل مهم هستند، بنابراین امیدواریم به زودی شاهد فعالیت‌هایی در اینجا باشیم.

G1S یک نسخه استوک اندروید را بدون bloatware یا برنامه اضافی نصب کرده است. تنها برنامه های اضافی بر روی تجربه ابزار خاص متمرکز شده اند، از جمله قطب نما، رادیو FM، و “IRCamera” برای تصویربرداری حرارتی. کنترل کننده نشانگر لیزری به ،وان یک کاشی اختیاری در سایه اعلان ظاهر می شود.

تصویر معمولی و تصویر حرارتی یک ماشین در AGM Glory G1S.

با این حالت می تو،د تصویر واقعی را با یک تصویر حرارتی مقایسه کنید.

متیو می،/ZDNET

به غیر از تمام تنظیمات اندروید استوک، تنظیماتی برای سمت چپ کلید تعریف شده توسط کاربر وجود دارد. می‌تو،د این کلید را برای سرویس‌های فشار به صحبت، پخش صدا و باز ، خدمات مانند دوربین، مشعل LED، نشانگر لیزری یا حتی دستیار Google تنظیم کنید. من در حال حاضر آن را برای نشانگر لیزری تنظیم کرده ام.

سفارشی سازی بیشتر در نرم افزار دوربین تصویربرداری حرارتی یافت می شود. گزینه های Pro و Cl،ic در پایین نرم افزار تصویربرداری حرارتی ظاهر می شوند. می‌تو،د پالت رنگ حرارتی را تغییر دهید، ع،‌های تایم لپس ایجاد کنید، اندازه‌گیری‌ها را روشن و خاموش کنید، اطلاعات GPS را ادغام کنید، نواحی روی تصویر را برجسته کنید و موارد دیگر.

کارایی

من Glory G1S را در بررسی اخیر کشتی گرفتم تا دمای موتورهای مختلف، دمای آب در لوله‌کشی و نقاط داغ در تابلوهای برق را اندازه‌گیری کنم. من هم گوشی را برای فلای فیشینگ گرفتم چون زم، را در رودخانه ایستاده می گذرانم و تلفنی که بتواند در برابر آب مقاومت کند و به داخل رودخانه بیفتد مهم است.

به طور کلی، استفاده از این نرم افزار آسان است و برای مبتدیان نیز بسیار کاربردی است. برنامه تصویربرداری حرارتی همچنین امکان ایجاد ویدیو را فراهم می کند که من از انعطاف پذیری آن قدرد، می کنم.

تصویر معمولی و تصویر حرارتی تابلوی عملیاتی در AGM Glory G1S.

نمایی از یک تابلوی عملیاتی با G1S.

متیو می،/ZDNET

من هم سعی کردم فیلم‌ها را در Glory G1S تماشا کنم و در نمایشگر بزرگ عالی به نظر می‌رسیدند. با این حال، من طرفدار تک اسپیکر پشتی نیستم که بین دوربین ها یافت می شود. صدای نسبتاً بلندی دارد، اما نه به اندازه صدایی که در سایر گوشی‌های هوشمند ناهموار تجربه کرده‌ام. داشتن یک بلندگو برای کار مید، ضروری است.

خط پایین

اگر به دنبال دستگاهی هستید که بتواند تصاویر و فیلم های تصویربرداری حرارتی بگیرد، از آن برای دیدن و گرفتن اشیاء در شب در دید مادون قرمز استفاده شود و به ،وان یک گوشی هوشمند اندرویدی مقاوم باشد، Glory G1S بهترین گزینه است. قیمت ۵۹۹ دلاری آمازون برای چنین گوشی میان رده قدرتمندی بسیار جذاب است. حالا اگر این شرکت بتواند با به‌روزرس،‌های امنیتی و سیستم‌افزار اندروید کمی فعال‌تر عمل کند.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

پیشنهادات تلفن قوی تری می خواهید؟ اینها بهترین گزینه های شما هستند:



منبع: https://www.zdnet.com/article/agm-glory-g1s-review/#ftag=RSSbaffb68