سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف

در صورتی که فاصله بین سقف اصلی و کاذب بیشتر از 1.5 متر باشد، نیاز به نصب قوطی و جوشکاری خواهد بود. قبل از اجرای کناف ساختمان باید سفید کاری انجام شود تا از شکست یا ایجاد موج درخط نور لامپ‌های ریسه‌ای (لامپ شلنگی) جلوگیری کند. در آخر قبل از اجرای کناف ساختمان باید سفید کاری شود تا از شکست یا ایجاد موج در خط نور لامپ ریسه‌ای (لامپ شلنگی) جلوگیری کند. بدیهی است که نصب سیستم های کناف علی الخصوص سقف کناف و دیوارکناف دارای نکات بی شمار اجرایی بوده که باید توسط مجری کنافرعایت گردد. که در مقالات بعدی به طور مفصل با جزییات آنها و همچنین ادوات نصب آشنا خواهید شد.

گچ پوشش TOP FINISH :

سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف جهت مراحل بعدی می توان با مرطوب نمودن قلم موی نقاشی (پلاستیک) روی سطح را پرداخت نمود. زمان گیرش این محصول ۱۴۰ تا ۱۵۰ دقیقه می باشد.(توجه شود که مشخصات فوق بر اساس محل استفاده و نوع سطح زیر کار می تواند تغییر یابد). سطوح پرداخت شده با این محصول کاملا صیقلی و شفاف (در صورت پرداخت طولانی) خواهند بود که زیر سازی ایده آلی برای انواع رنگ های پلاستیک ̜ روغنی و یا کاغذ دیواری می باشد. فرصت بکارگیری پس از مخلوط کردن حداکثر ۳۰ دقیقه است بهتر است بتونهکاری پس از اتمام کف سازی انجام شود.

گاهی بعضی کناف کارها برای کم شدن هزینه ها این فاصله رو زیاد تر در نظر می گیرن که این کار باعث کم شدن عمر سقف کاذب و ترک برداشتن سریع تر اون سقف کناف میشه. حالا محل آویز ها رو برحسب فواصل استاندارد بین اون ها و بر اساس جدول بارگذاری سقف تعیین می کنیم. آویز ها قطعاتی هستن که سقف سازه ای رو به سقف کاذب متصل می کنن. بعضی از کناف کار ها برای راحتی کار و یا کم کردن هزینه این فاصله ها رو به دلخواه بیشتر در نظر می گیرن و در نتیجه سقف کاذب دچار ترک میشه. یکی از مزیت های اصلی کناف کاری این است که می توانید به راحتی به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی دسترسی داشته باشید.

  • سطوح بتنی را ابتدا با استفاده از برس سیمی و یا شستشو با آب تمیز نموده سپس تا خشک شدن سطح ̜ صبر کنید.
  • به طور معمول پیاده‌سازی سقف کاذب کناف به ازای هر 100 متر مربع 4 الی 5 روز کاری بر اساس مدل اجرای طول خواهد کشید.
  • اگه این کاهش ضخامت در لبه ها وجود نداشته باشه، نمی­تونیم روی لبه ها رو با بتونه های مخصوص پر کنیم، چون اگه این کار رو بکنیم ارتفاع لبه های دو طرف کناف متفاوت میشه.
  • ماده اصلی پرفیلکس کناف گچ به صورت پودر می باشد که ضمن ترکیب با سایر افزودنی ها به کیفیت و خواص لازم جهت استفاده در موارد مختلف رسیده است.
  • در صورت آسیب دیدن دیواره های کناف ، منطقه آسیب دیده می تواند به راحتی تعویض و تعمیر شود.

اگر در شهرهای محدودهی سلام ساختمان باشین (استانهایی که در نقشهی بالا مشخص شده)، بین 24 تا 48 ساعت کاری طول میکشه تا پشتیبان سلام ساختمان باهاتون تماس بگیره. اگه میخواین سقف کناف دکوراتیو داشته باشین، در این مرحله باید علاوه بر کناف هایی که اون ها رو به صورت یک سطح صاف نصب کردین، یک سری کناف های دیگه رو هم به حالت طرح دکوراتیو مورد نظر نصب کنین و به سقف بُعد بدین و اون رو برجسته کنین. در مرحله ی بعدی پانل های گچی پیش ساخته یا همان قطعات کناف رو در سمت زیرین سقف، به F47 های پانل خور متصل می کنیم. اگه فاصله ی سقف اصلی تا سقف کاذب کم بود، می­تونین از براکت هایی مانند تصویر زیر، به عنوان آویز، به طور مستقیم برای اتصال سقف اصلی به سقف کاذب استفاده کنین. از اونجایی که آویزهای سقف کاذب شکل ها و مدل های متنوعی دارن، در این مرحله می­تونیم به دلخواه و براساس مقاومت سقف، نوع آویزهای مورد نظرمون رو انتخاب کنیم. برای انجام زیرسازی به این روش، ابتدا به وسیله­‌ی ترازهای لیزری و یا نخ های رنگی مخصوص، سقف رو ترازبندی می کنیم.

این نوع سقف ها دارای دو بخش اصلی و فرعی هستند که قسمت اصلی آن ها از فولاد یا چهارتراش و قسمت فرعی شان از چوب تهیه شده است. تنوع کیفیت مصالح موجود در بازار موجب اختلاف قیمت آن‌ها می‌شود. عموما قیمت سقف تمام دکوراتیو با طرح‌های منحنی به صورت کلی اعلام می‌شود. اگر قصد بهبود عایق‌ بندی صوتی و حرارتی ساختمان را داشته باشیم. هنگامی که قصد دارند پنل را به صورت نواری برش دهند استفاده می شود . این دیواره در برابر زلزله مقام بوده و در برابر نیروهای عمود بر صفحه مقاومت می کنند .

فراموش نکنید که باید این کار را با دقت بسیار بالایی انجام دهید. بعد از اجرا باید یک لایه ماستیک بر روی کار بزنید تا سطحی یکنواخت برای زیرسازی رنگ ایجاد نمایید. با استفاده از کناف دیگر نیازی نیست مانند روش های سنتی از مصالح ساختمانی متعدد استفاده شود و همین امر باعث می شود که تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی کرد. بتونه ی درزگیر برای درزگیری روکش گچی کناف استفاده می شود و معمولا چندین بار باید زده شود تا به ضخامت ده میلی متر برسد. هر کدام از مراحل اجرا کناف به دلیل فراوانی در جزئیات ساخت و استفاده از متریال های گوناگون ممکن است تغییرات اساسی را در پایان کار برای ما به ارمغان آورد.

طراحی ، نظارت ، اجرا

دیوارهای پوششی با سازه مستقل از دیوار زمینه در انواع W625، W626، W628، W629، W630 وجود دارد. فضای خالی داخل دیوار جدا کننده ، امکان استفاده از انواع عایق حرارتی و صوتی را فراهم نموده و همچنین عبور و دسترسی به تأسیسات الکتریکی و مکانیکی را به راحتی میسر می سازد. می گویند به عنوان مثال اگر یک فضای داخلی یک سازه را بخواهیم به دو قسمت مجزا تقسیم کنیم، در آن صورت است که از این نوع سقف بهره گرفته می شود.

Download  jewels legend mod apk v2.