سلام توسعه دهنده: مارس 2024 – کشف کنید

The word “Hello” in script in rainbow-color text and constructed out of small dots.

کلمه

به Hello Developer خوش آمدید. در این نسخه:

  • در مراکز توسعه دهندگان اپل در بنگالورو، کوپرتینو، شانگهای و سنگاپور چه کارهایی را می تو،د انجام دهید.
  • یاد بگیرید که چگونه تیم پشت سر است پیدا ، هانا یک بازی شی پنهان با پیامی م،ادار ایجاد کرد.
  • نکات امنیتی را از تیم خدمات دفتر اسناد رسمی مک دریافت کنید.
  • از آ،ین اخبار و مستندات مطلع شوید.

ویژه

فضای داخلی یک مرکز توسعه‌دهنده اپل، یک اتاق باز و روشن با یک کاناپه خا،تری، چندین صندلی چوبی، و یک میز پذیرش که زیر لوگوی بزرگ اپل قرار دارد.

وارد مراکز توسعه دهندگان اپل شوید

مراکز جدید توسعه‌دهنده اپل در سراسر جهان باز هستند – و ما نمی‌تو،م منتظر حضور شما باشیم. مراکز توسعه‌دهنده اپل با مکان‌هایی در بنگالورو، کوپرتینو، شانگهای و اکنون سنگاپور، پایگاه‌های خانگی برای جلسات حضوری، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و مشاوره‌ها در سراسر جهان هستند.

چه بخواهید برنامه یا بازی موجود خود را بهبود ببخشید، طراحی خود را اصلاح کنید یا یک پروژه جدید راه اندازی کنید، در مراکز توسعه دهندگان اپل چیزی هیجان انگیز برای شما وجود دارد. فعالیت‌های بنگالورو، کوپرتینو، شانگهای و سنگاپور را مرور کنید.

پشت طرح

در Finding Hannah، شخصیت اصلی، زنی با موهای آبی، در باغی ایستاده و با مادربزرگش که روی نیمکت ایوان نشسته صحبت می کند.

لذت های پنهان یافتن هانا را کشف کنید

در سطح آن، پیدا ، هانا یک بازی اشیاء پنهان روشن و بازیگوش است – اما کمی عمیق تر حفاری کنید و چیز بیشتری پیدا خواهید کرد. فرانزیسکا زینر، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل استودیوی Fein Games می گوید: «این واقعا داست، است درباره سه زن از سه نسل که به دنبال خوشبختی هستند. “برای هر یک، زمان در حال تغییر است. اما سوال این است: آیا آنها بهتر می شوند؟ دریابید که چگونه زینر و تیم مستقر در برلین او این فینالیست جذاب جایزه طراحی اپل را ایجاد ،د.

کشف لذت های پنهان یافتن هانا

بیاموزید که Fein Games چگونه یک بازی شی مخفی با آرزوهای بزرگ ایجاد کرد.

اکنون مشاهده کنید

پرسش و پاسخ

یک نماد قفل قرمز در پس زمینه شبکه های خا،تری با جهت مورب تنظیم شده است.

پاسخ را از تیم خدمات دفتر اسناد رسمی مک دریافت کنید

امنیت هسته اصلی هر پلتفرم اپل است. تیم خدمات دفتر اسناد رسمی مک بخشی از مهندسی و معماری امنیتی اپل است و در این پرسش و پاسخ، نکات خود را در مورد توزیع برنامه و امنیت حساب به اشتراک می‌گذارند تا به توسعه‌دهندگان مک کمک کنند تا تجربه‌ای مثبت داشته باشند – و از کاربران خود محافظت کنند.

پرسش و پاسخ با تیم خدمات دفتر اسناد رسمی مک

نکاتی در مورد توزیع برنامه Mac و امنیت حساب دریافت کنید.

اکنون مشاهده کنید

فیلم های

سه اسکرین شات آیفون در مورد حل مشکلات صورتحساب.  اولی ایمیل «مشکل صورت‌حساب» را با پیامی درباره نحوه حل مشکل نشان می‌دهد.  دومی اعل، در مورد گزینه های پرداخت و نحوه به روز رس، اطلاعات پرداخت برای مشتری برای فعال نگه داشتن اشتراک خود نشان می دهد.  سومین هشدار Billing Issue را در برگه Today's App Store نشان می دهد.

حفظ مش،ین خود را با ویژگی های اپ استور بهبود بخشید

در این ویدیوی جدید، کارشناسان اپ استور نکاتی را برای به حداقل رساندن ریزش و بازگرداندن مش،ین به اشتراک می گذارند.

حفظ مش،ین خود را با ویژگی های اپ استور بهبود بخشید

با نحوه به حداقل رساندن ریزش و بازگرداندن مش،ین در App Store آشنا شوید. داده‌های App Store را کاوش کنید، انواع مختلف ریزش مش،ین را بررسی کنید، ابزارهایی را کشف کنید که می‌تو،د برای افزایش تلاش‌های حفظ خود از آنها استفاده کنید، و بهترین شیوه‌های پیاده‌سازی را بیاموزید.

الان ببین

،ب و کار خود را رشد دهید

لوگوی اپ استور آبی و سفید روی پس زمینه تیره.

از صفحات محصول سفارشی نهایت استفاده را ببرید

بیاموزید که چگونه می تو،د قابلیت ها و محتوای برنامه های مختلف را از طریق نسخه های اضافی (و کاملاً قابل بومی سازی) صفحه محصول خود برجسته کنید. با صفحات محصول سفارشی، می تو،د تا 35 نسخه اضافی ایجاد کنید – و داده های عملکرد آنها را در App Store Connect مشاهده کنید.

به علاوه، به لطف ادغام یکپارچه با تبلیغات جستجوی اپل، می‌تو،د از صفحات محصول سفارشی برای ایجاد آسان تغییرات تبلیغاتی من، در اپ استور استفاده کنید. نحوه استفاده اپلیکیشن‌هایی مانند HelloFresh، Pillow، و Facetune را برای بهبود عملکرد، مانند نرخ‌های بالاتر و نرخ تبدیل، مطالعه کنید.

مستندات

جزئیات مورد نیاز خود را در اسناد جدید و به روز پیدا کنید

  • با Shader Graph، یک ویرایشگر متریال مبتنی بر گره در Reality Composer Pro، مواد و افکت‌های پیچیده را برای محتوای سه بعدی ایجاد کنید.
  • از SwiftData برای افزودن ماندگاری به برنامه خود با حداقل کد و بدون وابستگی خارجی استفاده کنید. مستندات جدید در مورد ک، ها، ماکروها و ساختارها را بررسی کنید.
  • با نحوه اشتراک‌گذاری پیکربندی‌ها در جریان‌های کاری Xcode Cloud آشنا شوید.
  • به‌روزرس،‌های HIG را درباره پشتیب، visionOS، از جمله جزئیات جدید در مورد تجربیات همهجانبه، صفحه‌کلید مجازی، طرح‌بندی، رنگ و حرکت کاوش کنید.
  • جدید در Technotes: با نحوه شناسایی و مدیریت دریچه گاز CloudKit آشنا شوید. به علاوه، نحوه تشخیص و حل مشکلات همگام‌سازی را در هنگام کار با NSPersistentCloudKitContainer و نحوه کاوش جزئیات داخل کانتینر با گرفتن و تجزیه و تحلیل یک sysdiagnose را بیاموزید.

مشاهده لیست کامل منابع جدید

اخبار

از آ،ین به روز رس، ها مطلع شوید

در Hello Developer مش، شوید

آیا می خواهید Hello Developer را در صندوق ورودی خود دریافت کنید؟ با به‌روزرس، تنظیمات برگزیده ایمیل در حساب توسعه‌دهنده، مطمئن شوید که دریافت ایمیل‌های مربوط به اخبار و رویدادهای برنامه‌نویس را انتخاب کرده‌اید.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم. اگر پیشنهادی برای فعالیت ها یا داستان های ما دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید.

منبع: https://developer.apple.com/news/?id=x4g6c2ao